Kayra abimle biraz daha konuştuktan sonra telefonu bıratım abi tayfasına baktığımda hepsi bana bakıyordu neden bakiyorlardi bunlar "kiminle konuşuyordun güzelim?" Serkan abimin sorusuyla neden böyle baktıklarını anladım "kayra abiyle""Az önce bahsettiğin kayrayla mı" demir abinin sorusuyla başımı evet anlamında salladım "kim bu kayra abin" abi ye öyle bir baskı yapmıştı ki yiğit abim
Geçmişte nasıl tanıştığımızı falan anlattım onlarda anlayışla başlarını salladilar ama hal kiskandiklari belliydi " bizi daha çok seviyorsun ama dimi?" Ege abi niye bunu soruyon "abi sizi de kayra abiyi de çok seviyorum bence konuyu kapatalım "
Bu sefer aras abi konuşmaya başladı "haklısın konuyu kapatalım eee söylesene kim senin şu hoşlandığın it "
"Abi konuyu kapatalım dedim değiştirelim demedim eee yemek yiyelim hadi acıktım ben " diyerek ayağa kalkıp mutfağa gittim Nora abla da sofrayı hazirliyordu ona yardımcı oldum yarın saat 1 de kayra abimle bulunacaktım uzun bir süreden sonra ilk defa birbirimizi görecektik sofra bittiğinde hepsi gelip oturdu sessiz bir yemeğin ardından hepimiz salona doğru gittik içimde kötü bir his vardı odama geçmek istiyordum ama ilk önce yarın için izin alacaktım hepimiz koltuklara geçip oturduk ben tam söze başlayacağım sırada kayra konuştu "ben yarın bir arkadaşımla bulusucam 1 de haberiniz olsun "
"Ooo kız mı abi " bunu soran emirdi "evet kız ama öyle değil kız kardeşim yerine koyuyorum " bunu bana itafen mı söylemişti yoksa öylesine mi bilmiyorum ama gene de içimde bir burukluk hissettim bunu belli etmemeye çalışarak anne ve babama döndüm "şeyy aslında bende yarın çıkacaktım onu sormak için oturmustum eğer sizin içinde sorun değilse yarın çıkabilir miyim "
"HAYIR" dedi emir ve abi tayfası "ya ama ne kadardır görüşmüyoruz "
"Gene gidecek sevgilisinin yanına " artık sabrım sınamasın annem ve babam burda olduğu için fazla bir şey söylemedi yoksa fazladan imalarda da bukunacakti buna artık bir son vermem gerekirdi ne de olsa ben de bir kızdım ve bu söyledikleri artık çizgiyi aşıyor
"Sende yarın bir arkadaşınla buluşacaktın değil mi hemde kız sevgilin olabilir mi acaba kayracım " sinrilenmisti eet ondan korkuyordum ama bu kendimi ezdirecegim anlamına gelmiyor " düzgün konuş benle "
"Sen benle düzgün konuşana kadar böyle " gerçekten sinirlerini bozmuştum hem de fazlasıyla "Kızım sen kendini ne sanıyorsun evet Serkan abim haklı kimse bu evde seni sevmiyor kendini acındırdığın için hepsi seni seviyormuş gibi yapıyor ama senden nefret ediyor duygu ve Talha da sırf sen bizim yanimizdasin diye seni seviyor şu yarın buluşacağız kişi her kimse işte o da senden nefret ediyordur kesin onu sıkboğaz etmişsin o da senden kurtulmak için seninle buluşmaya ikna oldu anla artık sen bu dünyaya ait değilsin senin bu dünyada bir yerin yok sen birazdan gideceksin belki ya da odana cekilirsin belki de burda kalmaya devam edeceksin Ama biliyor musun ne olucak biraz sonra sen kurtulacaksın çünkü kimse senin hatalarını görmüyor ama hepsi benim üstüme yürüyecek belki de babam bana bir tokat atar ya da Serkan abim ama sen kurtulacaksın mutlu olacaksın değil mi bak ailemize gelip huzurumuzu kaçırdın seniyuzunden birazdan herkes birbirine girecek tebrikler mine de çok uğraştı hatta becerdi de ama biz gene toparladik onun gerçek yüzünü gördük çünkü o arada bile olsa gerçek yüzünü gösteriyordu bize ama sen öyle bir oyunculuk yapıyorsun ki o haberi okumasam sana inanırdım ve sen mine den çok daha kötüsün bunu da anladım keşke...keşke şu an burda senin yüzünden mine olsaydı "
söyledikleri çok agirdi hemne koltuktan kalkıp kapıya doğru yürüdü ardından da bağırdım "Eğer biriniz bile şu insan kılıklı hayvana bu konu hakkında tek bir şey bile söyleseniz yeminim olsun ki asla ama asla sizinle konuşamam emir sende buna dahilsin bu onunla benim aramda sizin araya girmenizi istemiyorum hiç biriniz peşimden de gelmeyin ben sizi aramadan da beni aramayın acmiyacam haberiniz olsun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim Ve İkizim (Düzenleniyor)
RandomDNA si karıştırılan kızın hayatında neler değişecek Abileri ve ikizi ile anlaşabilecek mi Onu ne zorluklar bekliyor