Yazardan
Ege bu sabah erken uyanmisti ama uyanmasam daha mı iyiydi?
Aşağıdan sesler gelince salona doğru gitti salona yaklaştıkça sesin aslında televizyondan geldiğini anlamıştı "sabahın 7 sinde kim televizyon izler ki" diye söyleniyordu kendi kendine sonunda salona gelince gördüğü şeyle dönüp kaldı evet küçük kız kardeşi ve Talha koltukta sarmaş dolaş uyumuştu
(Bu şekilde düşünebilirsiniz)
"LAAANNN" egenin bagirmasiyla merve ve talha da dahil tüm ev halkı uyanmisti merve ve talha sarılarak uyuduklarini anlayınca merve hemen ayrıldı talhadan talha ise sırıtıyordu ege bunu görünce daha da sinirlendi evdekiler aşağıya inip ne olduğunu anlamaya çalışıyordu duru hariç duru bundan 1 saat önce su içmek için kalkmış ve onlari böyle görünce fotoğraflarını çekmişti "ne oldu lan salak misin bağırıyorsun " Ege onlara dönüp sanki imkansız bir şey olmuş gibi şaşırmış bir şekilde kayra abisine döndü "abi bunlar birlikte yatmış " şey egecim öyle demese miydin çünkü ev halkı hepsi yanlış anlamıştı duru olaya el atmıştı sonunda "Ege abi öyle dediğinde biraz yanlış anlaşıldı gibi sanki onun yerine birlikte uyumuslar desen daha iyiydi " kayranin çıkan damarları durunun söyledikleriyle biraz gevşemişdi hepsi saskin ve sinirli bakışlarla ikiliye bakıyordu ikisi aynı anda "açıklayabilirim" dediğinde duru gülmemek için zor duruyordu "Bi zahmet" dedi atakan dişlerini sıkarak aralarında en sakini Atakan olmasına rağmen o da sirnilenmisti "şimdi abilerim söyle oldu biz filmin sonunu merak ettiğimiz için uyumamışım televizyon solumuzda kaldığı için izlerken boynumuz ağrıyordu bizde uzandım sonra uyuya kalmışız"
"Abla onun yerine neden televizyonun karşısındaki koltuğa geçmedik " bu çocuk fazla mı zeki aynı ablasıı
Merve ve Talha gene aynı anda "üşendik" hepsi homurdanarak gene odalarına geçti sabahın bu saatinde kalkmak güzel değildi ne de olsa emir ve duru hala gitmemişti onlar da gelip merve ve talhanin yanına gecti "abi normalde sen öküz gibi uyuyorsun nasil bu şekilde uyuduğuna hala hayretle bakıyorum "
"Erkeklerin hepsi mi aynı olur emir de hayvan gibi uyuyor" mervenin dedikleriyle duru güldü "aslında biz yatarken düzgün uyuyord- " ne dediğini yeni idrak etmiş gibi hemen sustu talha gözünü fal taşı görmüş gibi açmıştı "Lan siz birlikte mi uyudunuz "sinirle ve hafif sesini yükselterek söylemişti evdekileri rahatsız etmek istemiyordu duru yutkundu ne diyeceğini bilmiyordu " şey şöyle oldu ab-" emir durunun lafını keserek konuşmaya başladı "Lan gerizekalı bi sus sende benim kardeşimle uyudun sesimi çıkarmadım ayrıca biz sevgiliyiz siz sevgili olmadığımız halde birlikte uyudunuz " emir haklı olduğu için talha sustu
"Onu bosverinde sen bana öküz mi dedin " diyerek duruya baktı talha "ee abi yalan mı öküz gibisin " talha hemne kardeşinin üstüne atlayıp gidiklamaya başladı merve de hep kardeşleriyle böyle olmayı istiyordu küçükken ama hiç kardesi yoktu hüzünle bakıyordu ikisine geçmişini hatırlamıştı bunu fark eden emir "sen de bana hayvan demiştin değil mi " merve hızla emire döndü "hayır canım ikizcigim yanlış anlad-" daha lafını tamamlamadan emir hayvan gibi üstüne atlayıp gidiklamaya başladı duru ve merve kahkahalara girerken ikiside gülüyordu evdekileri de uyku tutmadığı için aşağıya inmişti kalan abileri anne ve babaları da gelmişti "oğlum 18 yaşına geldiler hala çocuk gibiler " Demirin söyledikleriyle hepsi gulemye başladı merve ve durunun kahkahaları arasında pek duyulmasa da duydukları sesle talha ve emir kardeşlerinden ayrıldılar "şeyy yalnız demir abi ben daha 17 yaşındayım kanunen daha çocuk sayılırım "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim Ve İkizim (Düzenleniyor)
RandomDNA si karıştırılan kızın hayatında neler değişecek Abileri ve ikizi ile anlaşabilecek mi Onu ne zorluklar bekliyor