Bab 1

333 11 2
                                    

(Perkenalan)

-Cold and sweet-Belajar dan membesar dekat France-Mix France-muallaf at 20yrs-28yrs-Blue ocean eyes -Fox eyes-Black hair-White skin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Cold and sweet
-Belajar dan membesar dekat France
-Mix France
-muallaf at 20yrs
-28yrs
-Blue ocean eyes
-Fox eyes
-Black hair
-White skin

-Cold and sweet-Belajar dan membesar dekat France-Mix France-muallaf at 20yrs-28yrs-Blue ocean eyes -Fox eyes-Black hair-White skin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Melayu keturunan Arab
-Anak broken home
-Islam
-19yrs
-Anak penjenayah
-Honey eyes colour
-Brown hair
-Skin Kuning langsat

Warning ⚠️

Cerita ni mungkin akan ada babak cringe atau sebagainya,jika cerita ini tidak kena dengan citarasa awak,awak boleh stop baca tanpa meninggalkan hate komen sebab saya pon masih dalam proses belajar,jika terdapat kekurangan didalam cerita ini awak boleh sahaja tegur saya dengan cara yang baik supaya saya dapat ubah mana yang patut dan kurang.

-Idea sendiri dilarang mencuri sebab saya penat perah otak memikir.

-Nama characters dan jalan cerita saya semua dari otak saya jadi jangan fitnah saya copy.

-mungkin sedikit cringe atau berterabur.

-kalau typo abaikan je sebab saya pon geram dengan keyboard ni.

Enjoy! 🎀🫰🏻



......

"Papa sakit papa!." Raung Nashwa yang sedang menahan sakit,dia cuba meleraikan tangan papanya yang menarik rambutnya kuat.

"Ouhh Sakit? Tau pulak kau sakit?! Kau dah pandai membantah kan sekarang?! Nak jadi apa kau ni?! Anak derhaka?!." Dia mencekik pula anak perempuannya itu dan ditolak ke dinding.

"P-papa t-tolong..." Nafasnya mula tersekat-sekat, genggaman papanya boleh tahan kuat sehingga merah muka gadis itu.

"Ceh pandai pulak kau nak minta tolong aku?!  Arahan aku kau taknak pulak kau dengar?!." Tangan naik menampar wajah anaknya.

"P-papa p-please...N-nashwa anak papa..."
Rayu wanita itu,nyawanya sudah ingin putus.

"Ye! Kau anak aku! Anak untuk aku jadikan suruhan bukan untuk disayang!." Dia melepas cekaman itu lalu melempar tubuh Nashwa sehingga kepala wanita itu terhantuk di bucu meja yang tajam.

"Arghhh...Sakit papa sakit..." Makin kuat tangisan wanita itu.Dipegang bahagian kepalanya yang terhantuk ada darah yang mengalir.

*Ting tong* bunyi loceng.

"Sampai pon..Sini,kau bangun! Ikut aku."
Dia sekali lagi merentap rambut anaknya kasar.

Nashwa diheret sehingga berada dihadapan pintu,pintu dibuka,terpapar satu sosok tubuh dihadapan pintu itu.

Lelaki itu sedikit terkejut melihat keadaan Nashwa saat itu,tapi ada dia kisah.

"So...Ni ke anak kau?" Soal Lelaki itu.

"Ye..Ini anak aku, confirm berbaloi,ini kau jangan risau lah aku baru lepas pukul dia sebab tu dia macam ni,serabai sikit." Balas lelaki itu.

"Okay then... It's okay I don't care actually... she's hot..." Mata memandang liar ke arah Nashwa,bibir di gigit.

"Ok..so...proceed ke ni?"

"Proceed,100k right?" Mata masih setia memandang ke arah Nashwa yang masih ketakutan.

"Ye 100k."

"Ok then check your Bank account later.Now give her to me."

Lelaki itu tersenyum bahagia,langsung Sahaja dia menolak anaknya itu ke tubuh lelaki di hadapannya.

"No papa! Jangan buat Nashwa macamni please!." Gadis itu berusaha untuk melepaskan diri dari pelukan jejaka itu.

"Shuhhh Be quiet Baby... You're mine now."

Seorang lelaki yang bergelar ayah itu langsung tak menghiraukan Teriakan anaknya malah dia merasa sangat bahagia,
Beban dah tak ada duit Pon masyuk.

"Papa NO! Jangan tutup pintu! Sampai hati papa buat Nashwa macamni sampai hati!!."

"Dahlah sayang...jom,kita have fun tonight."
Lelaki itu menarik Nashwa masuk ke dalam kereta.

"Papa..." Dia sudah sedaya upaya untuk melepaskan diri tetapi tetap Sahaja tidak boleh lawan kekuatan lelaki itu.

Sakit..Tapi Dia tiada kekuatan untuk melawan,hanya pasrah,terlalu banyak luka yang terpendam di hati,lagi sakit bila luka itu dicipta oleh ayah sendiri yang sepatutnya jadi pelindung dan buah hati pertama anak perempuan,setiap detik dia terfikir tiadakah peluang untuk dia bahagia? Atau memang ditakdirkan hidupnya akan selalu seperti ini? Apa salahnya sehingga seberantakan ini hidupnya?

...

Laju kereta grab yg dinaiki Nashwa itu meluncur masuk ke dalam rumah Agam lelaki yg bakal mengubah hidupnya.

"Cik? Betul ke ini lokasinya?" Tegur Pemandu grab itu menghentikan lamunan Nashwa.

"Ye? Ouh dah sampai eh? Sorry tak perasan."

Nashwa ternganga luas setelah melihat betapa mewahnya rumah yg bakal dia duduki nanti,dia seakan-akan tidak percaya bahawa dia bakal tinggal di dalam rumah itu.sangkanya hidup dia bakal bahagia selepas ini.

"Nah duit,encik ambik jelah baki." Nashwa senyum sedikit sebelum melangkah keluar dari kereta itu.

Nashwa keluar dari kereta grab itu lalu dia pantas mengambil telefon di dalam beg tangannya untuk mengambil sekeping gambar.

*keceklak*

"Uuu bolehlah ni modal post dekat IG hihihi."
Button post ditekan,Nashwa selalu post kehidupan seharian dia di media social,bolehlah..modal tiktok 10k IG 5k follower,ada juga lah kan orang nak tengok.

Tanpa melengahkan masa,Nashwa menarik luggagenya menuju ke pintu utama rumah agam itu dengan senyuman yang terukir di bibir.Dia lalu menekan butang loceng rumah itu.

"Haish lamanya nak buka pintu pon,itulah rumah besar-besar pasang loceng satu je mana nak dengar."

Setelah pintu itu terbuka luas,Nashwa tercengang melihat sosok tubuh yg berbadan tegap berdiri di hadapan pintu.

"Kau sapa? macam mana kau boleh masuk kawasan rumah aku? sape benarkan kau masuk sini?" Soal Adyan bertubi-tubi kepada gadis itu.

*Gulp* Nashwa telan liur melihat muka ketat lelaki itu tapi dia beranikan diri untuk bercakap.

"E-eh saya Nur Nashwa Medina,sayalah orang yang akan bekerja dengan Tuan."
Nashwa melemparkan satu senyuman kepada lelaki itu.

'haih garang² pon hensem' ucap Nashwa didalam hati.Mana tak nye? Kawan mix darah Francis kot,mata biru pulak tu,takkan tak hensem.

"Maaf tapi Aku tak kenal kau,kau boleh balik,ntah datang dari mana kau ni,Aku tak perlukan pekerja,tah-tah menyamar je kau ni,kau boleh berambus." Adyan menjeling tajam kearah Nashwa lalu dia menutup pintu rumahnya.

*pap*

"Eh-eh Tuan! Saya pembantu rumah Tuan lah! Saya bukan menyamar!! Ishh!"

Kau Yg Pertama Dan Terakhir (og)Where stories live. Discover now