4. kapitola

31 2 0
                                    

Neměl čas si osobně dojít pro kafe. Soustředil se hlavně na strategické plánování s kolegy. Ron ochotně souhlasil a přidal se do týmu a Harry se díky tomu nemohl ubránit entusiasmu.
Domů se Harry dovalil před půlnocí a doufal, že si zítra najde chvíli, aby se za Pansy zastavil.
_____
Doufal marně. Setkání začalo brzy a Susan, předobrá duše, mu dopoledne kafe přinesla až do zasedačky a po práci spěchal domů, aby zastihl svojí manželku, která na něj už půl hodiny čekala.
,,Jdeš pozdě."
,,Promiň Ginny. Nemohl jsem odejít dřív." Poslal jí sovu, přesto věděl, že si tím nepomohl.
Ginny se zamračila. ,,Fajn, promluvme si. Nemám moc času, musím se brzo vrátit. Co se děje tak vážnýho, že to nemůže počkat?"
Harry se posadil na pohovku kousek od ní. Přemýšlel jak začít, jak jí všechno vysvětlit.
,,Jsem rád, že si přijela. Chci si promluvit o nás dvou, protože...,, Jak jí to má říct? ,,...Poslední dobou jsem přemejšlel a uvědomil jsem si, že jsem si zvykl na to být tady bez tebe." To neznělo dobře. ,,Vlastně, naše životy jsou od sebe tak vzdálený, nepřijde ti?" Nehla ani brvou. ,,No, jen jsem si uvědomil, že už nechci žít v takovym manželství." Řekl to. ,,Změnil sem se. Mrzí mě to. Vážně. Jen...spokojenej život si představuju jinak. Je mi líto, že to vytahuju takhle, jen potřebuju změnu a nevím co si o tom myslíš a jak to máš ty. Nemluvíme spolu a problémy neřešíme-"
,,Co chceš jinak?"
,,Chci děti Ginny. Myslím, že je chci už dlouho. Život žít ve dvou a s dětma."
Vystřeštila na něj oči. ,,Nó, možná tak za tři roky-"
,,Měl jsem ti to říct hned a dělat s tím něco dřív. Posral jsem to."
,,Myslela jsem, že to spolu zvládneme. Za tři roky třeba budu mít příležitost něco změnit."
,,To nejde. Nemůžu pořád čekat." Otočil se na ní, mluvil pomalu a vážně. ,,Ginny co je mezi náma? Máme se ještě rádi?"
Neodpověděla.
,,Potřebuju změnu."
,,Zvykla jsem si na to jak to je. Myslela jsem, že ti to nevadí, že nám to vyhovuje."
,,Nejsme vůbec spolu."
,,Mám tě ráda, jen famfrpál je teď na prvním místě. Nejde, abych ze dne na den něco měnila."
,,Chci to jinak Giny."
Ginny se zarazila, jakoby by jí došlo, co jí říká.
,,Nemiluješ mě." Zkonstatovala.
Neodpověděl.
Ginny vstala, ,,Musím se vrátit."
,,Mrzí mě to."
,,Jo. Mě taky." Rozhlédla se kolem. ,,Nemám tu moc věcí. Napíšu ti, kdy se pro to zastavím."
,,Kdyby si potřebovala pomoc, dej mi vědět."
Ginny se na něj zvláštně podívala. ,,Je v tom někdo jiný?"
Tohle nečekal.
,,Ne."
,,Takže nikoho nemáš?"
,,Nemám."
,,Jasně." Řekla ironicky.
Sledoval jak naštvaně odkráčela k přenášedlu a zmizela pryč.
_____
,,Ahoj."
Žádný úsměv. Nebyla ráda že ho vidí?
,,Ahoj." Prohlédl si jí. ,,Sluší ti to."
Udělala mu kafe a čekala až jí zaplatí.
,,Pansy, pojď se mnou zítra na večeři."
,,Proč to děláš Harry? Jak si můžeš myslet, že s tebou někam půjdu po tom co si mě dvakrát odmítnul?"
Sledoval jak se za nimi stočili zvědavé zraky obsluhy i zákazníků.
Pansy dokáže být přísná. Bude se muset víc snažit.
,,Ozvu se ti, vyřešíme to."

Měli by zakázat minisukně. Myslel na svůdné křivky, kulatý zadeček, pěkný velký-
,,Harry vnímáš mě?" Ron na něj mával.
,,Jen sem se zamyslel."
,,Ptal sem se jestli seš připravenej."
,,Jasně že jsem."
,,Myslel jsem to tak, že si na akci nebyl dlouho v terénu. Hele nechceš dát duel? Trochu potrénovat?"
,,Tak jo. Chceš jít hned?"
Ron kývl a vydali se do tréninkové arény.
Začali s mírnějšími kouzly a postupně z hůlek vysílali složitější. Oba dva byli schopní kouzelníci a jejich souboj zaujal ostatní bystrozory v aréně.
,,Ten kdo prohraje zve na máslovej ležák." Řekl Ron a vypálil kouzlo, které Harry úspěšně zablokoval.
,,Jak myslíš." Harry vyslal kouzlo, které Ron neznal a byl překvapený jeho silou. Vyslal další a odhodil Rona na zem. Chtěl mu znemožnit pohyb, ale Ron proti němu rychle vyslal zaklínadlo.
Bojovali a intenzita boje se stupňovala.
Harry nakonec duel vyhrál.
Přešel k Ronovi co ležel na zemi a pomohl mu z ní vstát.
,,Dneska budu platit já."
,,Proč když si vyhrál?"
,,Budu se s Ginny rozvádět."

Drby se po ministerstvu roznášely tak rychle, jak Harrymu tekla červená z nosu.
Seděl ve své kanceláři s nohama na stole a ledoval si oblast mezi očima. Po tom co ho Ron praštil a naštvaně odešel, se ho pár odvážlivců zeptalo na jeho rozvod. Všechny odkázal do patřičných míst, tak i sovu z Denního věštce. Potvrdilo se mu, že má Rita Holoubková na ministerstvu donašeče, jinak by taková rychlost nebyla možná.
Dostal také sovu od Hermiony. Napsala mu pár povzbudivých vět a zvala ho na nedělní oběd, aby se s Ronem usmířili. Než jí odpověděl využil zásilkovou službu a poslal do kavárny jedné krásné kouzelnici kytici modrých fialek se vzkazem, že jí zítra vyzvedne v šest hodin.
_____
Zadrhl se mu hlas v hrdle, když otevřela dveře svého bytu. Měla vyčesané vlasy do hladkého culíku, na uších měla malé perlové náušnice a červeně namalovanou pusu. Nejradši by jí tu pusu...Sjel očima níž na černé sako s hlubokým výstřihem. Vypadalo to, že pod ním nic nemá, jen stříbrný šperk na krku a mezi prsy. Kraťoučká sukně stejné barvy jako sako obepínala boky a vysoké podpatky jí dělaly vyšší.
Byla to nejvíc sexy ženská na světě.
,,Vlastní návrh" Řekla a ukázala na sebe.
Oněměl.
,,Beru to jako poklonu." Proklouzla kolem něj s kabelku v ruce.
,,Vypadáš krásně Pansy." Nabídl jí ruku, kterou přijala a přemístili se do kouzelnické uličky, ze které vyšly do ulice mudlovského světa. Hned naproti nim stála velká budova, ve které byla luxusní restaurace.
Číšník je zavedl k rezervovanému stolu a Pansy byla tak oslnivá, že přitahovala zraky mužů v restauraci.
,,Děkuju za kytky." Usmála se. ,,V kavárně to způsobilo rozruch."
,,Chtěl jsem ti udělat radost."
,,Bylo to hezký gesto." Ztišila hlas. ,,Došlo mi, že drby o tvým rozvodu budou pravda."
Tak jí řekl všechno. Ona trpělivě naslouchala a občas pokývala hlavou. Pak vyprávěla o svém snu se stát módní návrhářkou. On se jí snažil zaujmout vyprávěním o Baziliškovi a Aragogovi. Pansy na oplátku vyprávěla o svých zážitcích ve škole, kdy porušovala školní řád.
Když jí doprovodil domů, nemyslel na nic jiného, než na to že si jí chce k sobě přitáhnout do náruče.
,,Půjdeš dovnitř?" Zeptala se ho.
,,Rád."
,,Varuju tě Pottere. Jestli si to po třetí rozmyslíš, tak tě budu schopná prohodit oknem."
Jo, to by si zasloužil.

Pansy ho od sebe odstrčila a přerušila tak jejich líbání. Harry dopadl na postel a Pansy si začala rozepínat sako. Ona pod tím opravdu nic nemá! Jen ten šperk. Bolely ho koule z toho jak moc ho vzrušovala.
Famfrpál. Mysli na famfrpál. Nižší liga. Jo to by šlo. Jinak by se před Pansy projevil jako puberťák co nic nevydrží.

Tebe PansyKde žijí příběhy. Začni objevovat