Strávit sobotu v posteli mazlením byl nejlepší nápad za poslední roky co měl. Zatraceně krásná nahá Pansy byla jako sen. Měnil o ní své představy plných předpokladů, kterých nabyl ve škole. Nikdy by ho nenapadlo, že může být milující a tak trochu nevinná, když umí být tak svůdná. Jindy by jen tak nevěřil, že Malfoy byl jediný se kterým spala. To že spolu chodili věděl, ale že se pak s nikým nestýkala, to byla novinka.
,,Už se nevídáte?"
,,Ale jo, pořád jsme kamarádi. Už ne takový ti nejlepší kamarádi, ale když jeden potřebuje pomoc, stojíme při sobě."
,,Co se stalo?"
,,Draco si vzal Astorii a ta mě moc nemusí." Vzdychla.
Harry si opřel hlavu o dlaň a hladil jí po páteři.
,,S kolika si spal přede mnou ty?"
Pár jich bylo. Cho, Parvati, Romilda, Alicia, dokonce Lenka - to byl úlet a samozřejmě Ginny.
,,Šest."
,,Co máš rád k jídlu?"
Podíval se na její postavu. Dal by si jí znovu.
,,Mám hrozný hlad a umím docela obstojně vařit." Řekla a vstávala se smíchem z postele.
,,Vážně?"
,,Co se divíš?" Vrtěla hlavou. ,,Musela jsem se to naučit. Po tom co mi zavřeli rodiče a všechno mi vzali, jsem se musela o sebe postarat." Vešla do malé koupelny a vrátila se zpátky k němu oděná v noční košilce.
,,Jak to zvládáš, že máš rodiče v Azkabanu?" Přitáhl si jí k sobě.
,,Věděl jsi, že moji rodiče Voldemorta upřednostnili přede mnou? Celkově ta doba byla strašně divná a doteď dost věcí nechápu. Když jsem ležela zraněná ve sklepeních v Bradavicích, zachránil mě Draco a rodiče to vlastně ani nezajímalo." Zarazila se. ,,Je to hrozný když se dospělí ke svým dětem chovají takhle." Nadechla se. ,,Stýská se mi ale pořád."
,,Taky se mi stejská po rodičích."
,,Jo."
Chvíli jí hladil po vlasech, zatímco se tulila k jeho hrudi.
,,Mám rád jakýkoli pečený maso s bramborama. Melasovej koláč. Koláčky s dýňovou náplní mám taky rád."
Usmála se. ,,Fajn, tak melasovej koláč, na to tady věci mám."
Synchronicita. Tohle jídlo měl ze všech nejraději.
_____
Seděl naproti Ronovi, který na něj vrhal vražedné pohledy. Hermiona ukládala Huga a Harry se bez její přítomnosti necítil bezpečně.
,,Ségra se ještě nezmínila. Nikomu, ani mamce." Ron prolomil ticho.
,,Je mi to líto Rone, prostě nám to nefungovalo."
,,Nemusíš se omlouvat Harry. Bylo na tobě dlouho vidět, že něco není v pořádku." Řekla Hermiona, která vešla do kuchyně.
,,Bylo?" Zeptal se Harry a Ron unisono.
,,Ano. A překvapuje mě, že si nám o tom dřív neřekl." Vyhubovala mu a otočila se na Rona. ,,A ty by si měl být Harrymu a Ginny oporou. Musí to být pro oba těžké."
,,Máš pravdu lásko."
Harry se zašklebil, jaktože Ron souhlasí s laskavými slovy jeho ženy a má do toho stále ten nepřátelský výraz, kterým ho asi zabíjí?
Po obědě se atmosféra uvolnila a oba si nalili ohnivou whiskey. Všechno bude za čas v pořádku, pomyslel si a dost v to doufal. Za čas jim řekne i o Pansy, kterou dnes večer bere do mudlovského divadla. Popravdě, nemohl se dočkat.
ČTEŠ
Tebe Pansy
FanfictionHarry Potter/Pansy Parkinson V textu se mohou vyskytovat gramatické chyby. Jedná se pouze o fan-fikci, která je inspirovaná Harry Potter světem. Všechna práva patří J. K. Rowling