Harry otevřel dveře kavárny a podržel je pro Pansy, která se na něj usmála a proklouzla dovnitř.
„Vypadá to tady hezky...Co mají mudlové s těmi malými místy?" Zašeptala, když si prohlížela kavárnu s laskavě vypadající stařenkou za pultem. „Někdy menší znamená útulnější. Mají tady snad všechno, co by sis mohla přát." Odpověděl Harry a zamířil ke stolu u okna s výhledem na krajinu.
Pansy se pousmála. „Co si objednáš?"
Harry zabodl ukazováček do menu. „Myslel jsem na palačinky s javorovým sirupem. A kafe.''
Pansy se pobaveně ušklíbla. „A kafe." Zopakovala s nádechem ironie. Vstala a sebevědomě zamířila k pultu. „Dobré ráno. Poprosím černý čaj s citronem a medem, černou kávu, palačinky s javorovým sirupem a vařená vajíčka s chlebem."„To bylo vý-bor-ný." Postavila se a zamířila ke dveřím. „Musím si odskočit."
Harry se na ni pobaveně zadíval. Opravdu pochválila tak obyčejný jídlo?Později toho večera spolu leželi na dece a sledovali hvězdy na tmavé obloze. „
,,Vůbec se mi zítra nechce vracet do toho chaosu." Povzdechla si.
Harry zavrtěl hlavou. „Nemůžu si práci odsunout."
„Ale zítra je neděle."
„Zločincům je to jedno." Řekl Harry s úsměvem. „Aspoň tahle poslední mise bude stát za to."
Pansy se zvedla na lokti a podívala se mu do očí. „Poslední mise? Tomu nejde věřit."
,,Myslím to vážně. Po tomhle končím. Budu řídit oddělení z kanceláře, žádný riskování-''
Pansy mu zacpala dlaní pusu, aby ho umlčela. „Radši nic neříkej." Vrátila pohled zpět k nebi.
,,Pansy, vím, že máš strach. Já ho mám taky."
„Tak proč to děláš?" Zeptala se skoro smutně. „Protože musím některý věci dokončit. Pro sebe, pro všechny."
„Vždycky najdeš důvod, proč jít znovu. A co já?''
Harry se posadil a opřel si ruce o kolena. „Tohle je jiný."
„Harry, po kom jdeš?"
„Víš, že ti to teď nemůžu říct.'' Odpověděl klidně. „Nejsem blbá. V noci piješ lektvary, abys vůbec usnul. Do toho případu jsi zapálenej stejně, jako když jsi šel po Voldemortovi. Má to s ním něco společnýho?"
Podíval se do dálky a Pansy rezignovala.
„Nemusíme o tom mluvit." Řekla.
„Měli by jsme, když tě to trápí."
,,Když to je jako mluvit s trolem!"
Harry se mírně usmál. „Podívej, už jen to, že tě chci chránit, je důvod, proč ti o případu nic neřeknu. Až bude po všem, můžeš se mě zeptat na cokoli. Ale teď...i kdybys to všechno věděla, nepomohlo by to vůbec ničemu." Lehl si zpět vedle ní. „Nikdy bych nechtěl, abys měla pocit, že mě musíš zachraňovat. To je moje práce. Věř mi. Ano?"
Pansy si povzdechla. „Jsi hroznej muž Pottere."
„Jo, takovej, co tě, jak říkáš, pošušňá, když si řekneš. Bere tě do divadel, na večeře, pod stan..."
Zasmála se.
Harry se odmlčel a prohlížel si jí. Poslední mise, slíbil si v duchu. A pak už jen dobrodružství. S Pansy. Pokud bude chtít.
_____Harry se s Pansy přemístil do jejího bytu a po dlouhém líbání se s ní rozloučil. Spěchal do svého bytu, aby si zabalil pár věcí a mohl vyrazit za kolegy. Zarazil se, když ve svém obýváku uviděl Ginny.
Měla vážnou tvář, ruce založené.
„Takže." Začala bez obalu. „Máš něco, co mi chceš říct? Nebo budu muset zase všechno zjistit z Denního věštce?"
Harry se zarazil. „Ginny, já..."
„Nebuď zbabělec, Harry. Řekni to nahlas."
Harry si povzdechl. „Ginny vím, že to není jednoduchý, ale...myslím, že je čas požádat o rozvod.''
Ginny přikývla, ale v očích se jí objevil blesk hněvu. „A tohle jsi mi chtěl říct dřív, než jsem se dozvěděla, že se taháš s tou zmijozelskou děvkou?''
„Nebudu se s tebou o Pansy bavit." Odvětil Harry pevně. „Minule jsme se spolu dohodli, že nám to prostě nefunguje Ginny, oba to víme."
„Ale ty jsi to už zřejmě zvládl rychle vyřešit, že? Lhal si mi! Pansy Parkinsonová! Merline Harry, vážně? Zbláznil jsi se?"
„Ginny." Harry zvedl ruce v obraně. „Nám to nějakou dobu nefunguje. Nejsem šťastnej a myslím, že ty taky ne.''
„Řekni mi, Harry. Jak dlouho se s ní taháš?''
Harry zavrtěl hlavou, zoufalý z toho, kam se jejich rozhovor ubíral. „S Pansy je to nový. Podívej, my dva-''
„My dva jsme se brali na celý život! Slibovali jsme si to. A teď jen tak půjdeš pryč, abys jsi se mohl pelešit s tou tlustou-"
„Nejdu pryč jen kvůli ní." Harry mířil do ložnice pro prádlo. Odmítal to poslouchat. Ginny o Pansy neví vůbec nic. Vyndal si sportovní tašku a začal do ní házet své oblečení. Ani se neohlédl a přemístil se pryč nedaleko Dolohova skrýše, kde na něj čekal Draco.
ČTEŠ
Tebe Pansy
FanfictionHarry Potter/Pansy Parkinson V textu se mohou vyskytovat gramatické chyby. Jedná se pouze o fan-fikci, která je inspirovaná Harry Potter světem. Všechna práva patří J. K. Rowling