6. kapitola

15 3 2
                                    

Neděle, podle jeho názoru, nejlepší den v týdnu. Sám sebe tím pobavil, ačkoli s tímto tvrzením sympatizoval. Ráno se probudil vedle Pansy, mačkali se spolu v její malé posteli a pak se těsnali ve sprše. Co mohlo být lepšího? Udělala mu snídani oděná jen v jeho košili a to ho dohánělo k nehorázným činům, jak to Pansy později nazvala. Jinak by si nedovolil shodit z gauče její drahocenné látky a svalit je oba do pohovky. Odpoledne zašli na dobré jídlo a ruku v ruce se procházeli kolem jezera v parku, aby pozdní oběd strávili.
,,Děláš si legraci?" Opravdu se divil.
,,Přijdu ti snad jako typ, kterej běžně chodí na túry a přespává v lese?"
Ona to fakt nikdy nezkusila? Nikdy?
Špulila pusu a náhle se zastavila. ,,Dobře Harry. Tak mě vezmi kempovat."
Objal jí a šeptal do krku. ,,Co hned příští víkend?"
,,Fajn. Mám ale podmínku."
,,Vážně?" Olízl jí pulz a Pansy se začala se smíchem vykrucovat z objetí.
Tak nějak ví kde má citlivá místa a co jí lechtá.
,,Chtěla bych si v noci dát dobrý bílý víno...a koukat na hvězdy." Dodala.
Pansy ho vážně nepřestává překvapovat.

_____
,,Všechno je připravené šéfe."
,,Díky Susan."
,,Mám udělat ještě něco?"
,,Ne. Vlastně ano. Nemusíš mi nosit kafe z kavárny Susan. Rád si pro něj dojdu sám."
Susan vypadala nervózně.
,,Děje se něco?"
,,Nó...nebudu vás obtěžovat tím, co se povídá šéfe."
Dovedl si to živě představit. S Pansy se začal objevovat na veřejnosti a byla otázka času, kdy si jich lidé všimnou.
Vešel do své kanceláře a otevřel spis s posledním hlášením o Dolohovi. Bystrozoři zjistili, že v posledních dnech cestuje ze své skrýše pryč. Nebylo možné ho sledovat a zjistit další informace.
To že se vrací a zůstává na místě kratší časové úseky nevěstilo nic dobrého. Harry poslal sovu Ronovi. Musí začít co nejdříve.

Doma si zabalil pár potřebných věcí a poslal Pansy psaní, že opouští pracovně Londýn. Sova mu přišla téměř okamžitě.
Harry,
Buď na sebe opatrný. Líbám tě.
Pansy.
Je skvělá, pomyslel si. Se zabalenou sportovní taškou se vydal ke krbu a přemístil se k Děravému kotli.

Moje Pansy,
Znám místo, které je na kempování fajn. Bude se ti tam líbit.
Harry.

Harry,
Skoro se nemůžu dočkat až díky novým zážitkům načerpám inspiraci na novou kolekci. Prozradíš mi kam pojedeme?
Pansy.

Pansy,
To je všechno na co se těšíš?
Neprozradím, bude to překvapení.
H.

Drahý Harry,
Pár dalších věcí bych možná našla.
P.

Pansy,
Třeba?
H.

Harry,
Třeba se těším na to, až budeme vedle sebe..
P.

Pansy,
Na to se těším taky zlato. Dobrou noc.
H.
_____
Projela jím vlna vzteku. Vidět ho po tak dlouhé době v něm vyvolalo emoce. Když se ráno přidal k týmu v terénu, byl Dolohov pryč. Nyní se vrátil a Harry měl co dělat, aby neprozradil jejich polohu a nezaútočil. Zasranej Dolohov.
Byli dobře krytí a energie nabitá kouzly kolem nich byla hmatatelná. Použili hromadu ochranných a maskovacích kouzel.
Charles, vychrtlý bystrozor si zapsal čas Dolohova návratu a zakroutil hlavou. ,,Časy odchodů a příchodů jsou pokaždý jiný. Není mezi nimi žádná souvislost."
,,Davide, budeš mít hlídku jako první. Cíl, nahlásit sebemenší Dolohovův pohyb." Harry vydal příkaz a David zaujal místo, kde měl dobrý výhled.
Musí se držet plánu. Mají málo informací. Nevědí co se skrývá uvnitř Dolohova úkrytu. Kdyby zaútočili teď, mohlo by to stát životy jeho kolegů a Dolohov by mohl zase utéct.
Harry si sedl na zem a opřel se zády o strom. Trpělivost. Zavřel oči a vybavily se mu zářivé oči vnadné černovlásky.

Zdál se mu sen. Remus se od něj vzdaloval vždycky, když k němu doběhl. Potřeboval s ním mluvit. Byl rád, že ho vidí. Chtěl ho obejmout a říct mu, že je Teddy v pořádku.  Tolik si s ním potřeboval mluvit!
S prudkým nádechem se probudil. Charles měl ruku položenou na jeho rameni a kývl na něj.
Harry vyskočil na nohy a svolal tým k sobě.
,,Všichni víte co dělat. Připravte se. Dolohov se chystá ven."
Začalo se stmívat a Harry pocítil napětí a zároveň vzrušení. Vyslal hůlkou zprávu pro bystrozory, aby dorazili na určené místo a v hlavě si opakoval obranná a útočná kouzla.
Mají jen jednu šanci.

Tebe PansyKde žijí příběhy. Začni objevovat