My shining star part 1

36 0 0
                                    

My shinning star by S Khan writer

yeh meri zindagi ka phela novel hai umeed kerti hun ky ap logon ko pasand aye ga apni raiye zaroor share keriye ga sab shukriyan....

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ

Please rooh meri baat suno aik moka dey do please aik bar meri baat sun lo...mujhy maaf ker do mein wada kerta hun mein sab theek ker dun ga please tum mujhy sy khafa ho mujhy saza do lakin mery sath reh ker mujhy khud sy dor ker ky nahi please rooh mein mar jaoun ga...Sultan ko aj apni sansein kam hoti mehsoos ho rehi thi us ko rooh ky kuch din phely kehy gaye ilfaz yaad arehy thy...yaad rekhiye ga sultan jis din ap ny hamry rishty mein sharakat ki us din mein khud is rishty ko begair koi moka diye khatam ker dun gi.... ...aj ki tofani raat us sy sab kuch chen rehi thi us ki rooh ny us sy jaduai ka fasla suna diya tha......

Start

Baba apko pata hai jo project last weak mein ny banya tha mera project ko select kiya gya mujhy itni khushi hoi meri mehnat rang lai..rooh apny baba Raza Sikander sy apni khushi bayan ker rehi thi... MashaAllah mera pyaara bacha Allah pak meri bechi ko isi terah kamyab kery ameen...ameen baba bas ap ki dua aur saya hamesha mery sath rehy Ameen Insha'Allah.

kya baatein ho rehi hain bhaee baap beti mein? rooh aur usy ky baba baat ker rehy hoty ky rooh ki ami bhi wahan ajati....Ammi mein baba ko apni baatein suna rehi thi ap toh foran jal jati hum dono sy... han toh mery sohar sy chipak ker baatein ker rehi ho jalun gi na...ap ky sohar mery bhi kuch lagty hain acha na...
acha bhaee ap dono apni behas bas kerin aur yeh bataye ky hadi sy baat hoi kisi ki?.. g baba meri baat hoi thi theek hain woh...abhi Rizwana beghum jawab deti rooh bol peri....
ary sach ammi tania api ki shaadi ky liye mujhy dress lena. bas kero rooh itny kapry hain tumhary pas aur hum kon sa sary function attend ker rehy koi pehn lena.....wohi toh ammi beshak meri aik hi khala hai aur khala ki bhi aik hi beti hai oper sy hum sab functions bhi attend nhi kery gay toh jo aik kery gay us ky liye ab dress bhi na lun?...Rooh akhir apny dil ki baat bol hi deti...toh back story(rooh ki aik khala hai jo lahore rehti hain khala(saadia) ki beti ki shaadi hoti lakin raza shab ki masrrofiyat aur rizwana beghum ki tabiyat ki waja sy rizwana beghum aik hi function attend kerny ka kehti jis per rooh ny bhut itraz kiya lakin us ki aik bhi nahi suni gai)
Raza sikander islamabd mein jany many doctor thy un ka apna aik hospital bhi hai rizwana beghum in ki biwi raza shab ky do bachy hain aik rooh sikander jo univeristy ky final semester mein hai aur aik Hadi sikander jo abhi study ky liye uk hota hai rooh aur hadi mein do saal ka fark hai rooh hadi sy 2 saal bari hai.....raza shab ka aik bara bhai Tariq sikander sab aik hi gahr mein rehty hain rooh log oper waly portion mein jab ky dosry bhai nichy waly portion mein tariq shab ki biwi Pakiza bibi....tariq shab shehar ky mashor business man sikander builder company ky malik hain...
Tariq shahb ky do bety bara beta Azlan Tariq sikander jo apny chacha ki terah aik doctor bana rooh azlan sy 4 mahiny choti hoti aur chota beta Nofil tariq sikander jo abhi engeenring ker reha hai aur Hadi ka hum umer hai...

Rooh kahan jaa rehi ho? rizwana beghum rooh sy pochti hain...ami tai ami ko dekh ky ati hun...
Aslam u alikum taya abu..Walikum salam beta kesi ho?
mein toh aik dam mast hun ap bataye sunday enjoy ker rehy yahan beth ker wo bhi akely akely....tai ami kahan hain? wo hansty aur phir bolty idr hi hain tumhari tai ami bhi ander gai hai mery liye chai leny...rooh ooo ki shakl mein mou bana ker sr hilati itny mein Pakiza bibi ajati hain ary beta rooh tum kab ai? ummm tai ami agr mein galat nahi hun toh taqreeban 24 saal ho gaye...Rooh ka jawab sun ker Nofil hasnta jo unhi ki teraf areha hota tariq aur Pakiza bibi bhi rooh ki baat sun ker hansty hain....rooh sath hi jawab deti abhi hi ai tai ami zaida dair nahi hoi .....acha theek hai chai pio gi tum? Nhi tai ami bethein ap
Tum yahan shuba shuba khair sy hazir hoi ho? Nofil Rooh sy pochta hai....shuba shuba rooh shocked si halat mein bolti hai 10 ho gaye aur abhi shuba hai yeh..han toh shuba hi hai aur kon si shuba hoti...Nofil jawab mein phir sawal kerta..dekho bhaee tumhari shuba hoti ho gi 10 bajy mery liye shuba hoti 7 bajy mein achi bachi hun na is liye achy bachy time sy uthty tumhari terah late fakeer nahi hoty...late fakeer nahi late lateef hota Nofil foran hi rooh ki galti nikalta...
han wohi tumhy samaj agai na...nofil aur rooh ki baatein sun taya tai hans dety...
wasy tai ami ap ka dosra ladla kidr hai? rooh azlan ky bary mein pochti hai....ab yeh mat kehiye ga ky un ki bhi abhi shuba nahi hoi abhi Tai ami jawab deti ky rooh khud sy bol perti...
idr hun mein aur meri shuba tum sy bhi phely ho jati 6 bajy acha na itny mein azlan bhi lawn mein ajata...han toh tum 6 bajy gym kerty na lerkion ko impress kerny ky liye mujhy gym ki zaroorat nahi rooh azlan sy kehti...
han tumhy gym ki kue zaroorat honi tum ny kon sa lerki patani rooh ki baat sun nofil foran hi bol perta ....mein gym apny liye kerta logon ko impress kerny ky liye azlan rooh ki baat ka jawab deta ...g g azlan shab pata hai humein ap toh azaim hai rooh apny dono hath azlan ky samny jor ker sr jukha leti...han azlan aik lafzi jawab deta
beta tum batao raza kaisa hai un ko bhi ley ana tha....tariq shahb rooh sy bolty ..taya abu baba theek hain wo mein un dono ko zara privacy dey ky ai rooh bol ker sath hi tariq shab ko ankh marti jis per wo hasny lagty..
kuch khuda ka koof kero lerki baap hai tumhara azlan rooh ko tokta..
han toh khuda ka hi khof kiya aur agai rooh bhi apny nam ki thi har baat ka jawab tyar hota us ky pass
acha Nofil tum Saturday ko chalna hamry sath Lahore tania api ki barat hai kya kehti hain tai ami nofil chala jaye na hamary sath? nofil ky jawab ky begair hi rooh tai ami sy pochti...wo aik nazar rooh ko dekhti phir nofil ko jo ankhon ky ishary sy naa bolny ka keh reha hota...ary bolein na tai ami rooh jab un ko jawab na deta dekhti ha toh bolti ...beta Nofil ki merzi jaisy wo chahe tai ami foran sari baat Nofil per dal deti aur Nofil ankhein meech leta...aur yeh sab dekh taya abu azlan apni hansi dabany ki kosish kerty...
theek hai phir kya kehty nofil? rooh aik dafa phir nofil sy pochti....jab time aye ga dekhun ga...matlab tum chal rehy theek hai...rooh khush ho jati hai
chalo mein chalti hun abhi phir milty Allah hafiz....
pichy sab rooh ki baton per hasnty rooh mein Sikander family ki jan basti taya tai us ko na srif apni beti bolty manty bhi ....
.
.
.
.
sultan sultan!....sultan apny kamry mein dressing ky samny bal bana reha hota ky sehar aik dam sy darwaza khol ker ander ajati....sultan kab sy bula rehi mein tumhy.....abhi sehar apni baat pori kerti ky sultan sehar sy kehta...kitni dafa bol hai darwaza knock ker ky aya kero samaj nahi ati kya?
acha..sehar bhi deethon ki terah acha keh deti hai asr toh us ko wasy hi nahi hony wala tha...chalo nashty py sb intazar ker rehy sehar sultan sy kehti hai...
tum jao mein ata hun...nhi tum mery sath chalo mein nichy bol ker ai hun ky tumhy apny sath ley ky aoun gi...
mein ny bola tha nichy bol ker ao...ab jao ata hun...sultan gusy sy kehta toh sehar ko majboran jana perta sultan bhi khud per aik nazar dal ker kamry sy nikal jata..
sab khany per usi ka intazar ker rehy thy.yeh Hussain family ka asool tha jab tak sab gahr waly dining table per na ajaye koi khana nahi shuro kerta tha...
Toh yeh sab hain Hussain family..... hussian malik shab ky teen bety hain sab sy bara beta
Qaisr Hussain malik jin ki biwi Fozia beghum jin ky do bety aur do betiyan hain sab sy bari beti mehwish jis ki shaadi ko teen saal ho gaye bara beta sultan qasir malik phir basil qasir malik aur sab sy choti noor qasir malik
dosry number per aty hain Rizwan Hussain malik aur un ki biwi raziya in ky bary chachu jin ky teen bachy do betiyan aur aik beta ariz bari beti sehar Rizwan malik aur choti amber Rizwan malik...
phir aty hain Kamran Hussain Malik un ki biwi raheela beghum in ky teen bachy sab sy bara aliyan phir Aliya aur sab sy choti Ayesha
Hussain shab ky intaqal ko 5 saal guzar gaye aur un ki biwi sakeena bi Hussain khandan ki sarparast in ko sab Bi jan kehty hain ...husain family ki pakistan mein kapry ki bhut sari factoreis thi jin ko teeno bhaion ny mil ker sambhala howa tha....

My Shining Star By S Khan WriterWhere stories live. Discover now