sab khany sy farig ho ker dubara hal mien agaye sultan ny apny liye jaisa humsafr chaha tha rooh bilkul wasi thi...
aj us ko shidat sy ehsas ho reha tha ky kash wo sehar ko waqt per ruk deta sultan ny rooh ko dekh ker aik thandi aah bari aur phir dil hi dil mein Allah sy dua ki...ya mery Rab mery liye asaniyan paida ker....
abhi kuch waqt hi howa tha sab ko hal mein bethy ky aik bar phir hadi ki awaz in teeno ky kano mein peri guys aik masla ho gya aur apni baat pori ki ..... hadi ki baat per teeno aik sath khery ho gaye aur hum awaz boly kya?
in teeno ko dekh ker sab in ki teraf matwaja howy....ammi azlan bhai ko hospital mein emergency agai hai aur nofil ka bhut important project hai jo is ny shuba submit kerwana hai mein ny is ko bola tha is ki help kerun gi hum jaye please rooh ny onchi awaz mein kaha ky sab sun saky jo bhi ho wo apny maa baap ki izat per baat nahi any dey sakti thi na hi khabi un ka sr jhukny dey sakti thi abhi rizwana beghum jawab deti ky Bi jan bol peri han beta jao koi masla nahi ab toh wasy bhi jo baat kerni baron ny kerni hain...bhuut shukriyan apka dadi jan Allah pak ap ko sehat wali lambi zindagi ata kery ameen aur mein mazrat chati hun hum asy mehfil chor ker jaa rehy InshaAllah hum is waqt ki talafi ky badly mein aik achi mulaqat plan kerin gay pory waqt ky sath ab hum chalty hain FIAMAN ALLAH....rooh ny bi jan ki baat ka jawab diya aur wo teeno aik pal mein wahan sy gaib ho gaye....Rooh ki baat per sab gahr waly bhut khush howy aur heran bhi...ap logon ny beshak apni bechi ki tarbeeyat bhut achi ki hai rizwana beta...bi jan rizwana beghum sy kehti hain jis per sab ny in ki baat sy itfaq kiya....waqi mein bhai shab aj kal ky dor mein asi olad har kisi ky naseeb mein nahi...qasir shab raza sab sy kehty hain...aur sultan ny is waqt aik fasla kiya tha ab usy arr ya paar hona tha ....
dono famlies ki teraf sy is rishty ky liye han ker di gaye thi aur bi jan ny shaadi ki baat bhi cher di raza shab ny rooh ki kahi baat bi jan sy ki ky rooh shaadi hadi ky any ky bad hi kery gi is liye hum phely hadi sy baat kerin gay phir shaadi ki date final kerin gay jis per sab man gaye...
raat ko jab sab gahr wapis aye toh rooh nofil aur azlan gahr nahi thy jo raat ky kisi pehr gahr aye aur aker khamoshi sy apny kmron mein so gaye..kue ky jo kam wo ker ky aye thy us ky bad toh ab in ka aram zaroori tha....
shuba nashty ky table per sab bethy sultan ka intazar ker rehy thy ky qasir shab basil sy kehty beta tum raat ko kahan gaye thy...basil raat ko sikander family ky jany ky bad gahr sy chala gya tha aur shuba 3 bajy wapis aya tha abhi basil koi jawab deta ky sultan ajata hai wohi hamesha ki terah kaly rang ka suit pehny bal set kiye chup chhap aker apni jagha per beth jata....sultan bhai ab toh koi aur rang pehna shuro ker dein ab toh ap bhi biwi waly hony ko hain aliyan sultan sy kehta ...
aliyan ki baat sun ke sehar bolti abhi wo lerki is ki biwi bani nahi hai aur sultan per yehi rang acha lagta tum apny kam sy kam rekho ....mein ny sirf sultan bhai sy baat ki abhi aliyan sehar ki baat ka pora jawab deta bi jan kehti chalo sab nashta kero....
(sultan shuro sy hi kam bolta tha usy rangon sy matlab nahi tha wo halky rang pehnta tha lakin 2 saal sy sultan ny apni zindagi mein sirf do rang hi pehna shuro ker diye aik black aur dosra blue ab us ki kapron ki amlari mein sirf in do rangon ky bhut sary suit thy aur is ki waja koi nahi janta tha....shuro mein sab ny toka lakin sultan ny kisi ki baat per koi jawab nahi diya wo apny mamlon mein kisi ko wazahat nhi deta tha)
Nashta kerny ky bad sab apny apny kamon per nikal pery....
Beta raat ko tum log late aye ho kya? aj rooh nahi uthi abhi tak....nofil ki maa aur chachi lawn mein bethi thi aur nofil bhi un ky pas aker beth gya nofil ky baba aur chachu shuba hi apny kam per chaly gaye thy....asa pheli bar tha ky rooh 10 bajy tak so rehi thi toh chachi jan ny nofil sy pocha nofil ko andaza howa ky us ny in dono ky pass beth ker galti ki hai...
Abhi wo yeh soch reha hota ky maa ki teraf sy aik aur sawal ajata tum university kue nahi gaye raat ko toh tumhy koi important project bannan tha azlan toh subha hi apny hospital chala gya tha
Nofil ny aik nazar apni maa per dali wo mein ny friend ko dey diya hai wo submit kerwa dey ga mera project bhi... yeh keh ker nofil wahan sy uth gya
Beta kahan jaa rehy ho? Nashta lagwa dun..rizwana beghum nofil sy pochti...
Chachi jan rooh ko uthany jaa reha hun phir hum nashta aik sath hi ker lein gay...jis per dono khawateen sr hila deti .....
Rooh uth jao aj kya sara din sony ka irada hai? Nofil pichly 10 mint sy rooh ko jagha reha tha jo do mint do mint keh ker ab 10 mint ker chuki thi ....rooh mujhy bhook lagi hai utho nashta kerin aur bhi bhut kam hai kerny ko raat ko kon sy pahar tory hain jo ab tak so rehi ho?nofil ny kuch din phely rooh ka kiya howa tanz aj usi per wapis kiya...
Tum sath hi thy jo bhi pahar tory dekha nahi tha pahar kitna bara tha......jis per dono hans dety
Yeh kahan gaye hain ab dono? Gaye hon gay thandi hawa khany...
Nashta ker ky dono gahr sy nikal gaye aur chachi jan ny rizwana beghum sy un ka pocha toh rizwana beghum kehti aur sath hi hans perti....
Raat ko nofil azlan rooh azlan ky kamry mein bethy chai pi rehy thy ky nofil bola...yeh ami aur chachi ka kuch kerna pery ga aj kal kuch Zaida hi cid kerny lagi hain ....zahir hai hamri maaien hain koi toh asr ho ga un mein bhi hadi nofil ki baat ka jawab deta....
YOU ARE READING
My Shining Star By S Khan Writer
Short StoryIt's a short story novel.... How a busy business man got married with a girl who recently completed her university and work as an secret agent with her cousin and brother without informing their parents and how they fall in love This novel shows a...