.
.
Ab hadi azlan rooh aur nofil azlan ky kamry mein bethy baatein ker rehy th chaaron ny apna laptop khol ker apny samny rekha howa tha aur koi kam ker rehy thy.....
Han toh hadi tum akely hi aye koi gori ley ky aty na sath hamra kharcha bach jata .....rooh kue tum mery bety ko galat patiyan perha rehi...rooh hadi sy keh rehi hoti ky rooh ki maa aur tai kamry mein ajati.....
Ammi itna ap ka beta shareef hai mein kuch bolun gi aur wo man jaye ga jaisy....rooh apni maa sy kehti
Wasy ap kisi kam sy ai hain yahan dono? nofil apni maa aur chachi sy pochta
Kue hum yahan nahi asakty? Asy kon sy khufiyan kam ker rehy thy tum log jo humara yahan ana mana tha...
Nahi ammi yeh wasy hi poch reha tha phely ap ai nahi na is liye azlan foran bolta hai..
Han toh bhaee kya ho gya mery bety ka kamra hai jab chahun aoun jab chahun jaoun kisi ko kya masla hai?
Tai jan chorein inhy mujhy bataye ap ki tabiyat theek rehti?
Hadi ny jab baat behrti dekhi toh foran baat ko badla
Han beta mein theek hun shukr hai Allah ka ...
Aur ammi ap bataye?
Han humein kuch baat kerni thi tum logon sy...
G bolein ...
Rizwana beghum ki baat per nofil ny foran ishera kiya rooh ko dekha mein kerh reha tha...jis per rooh usy chup rehny ka kehti...
Gg ammi bolein hadi apni maa sy kehta...
Beta tumhy toh pata hai tooh ny sharat rekhi thi ky tum ao gay toh hi yeh shaadi kery gi...ab tum agaye ho toh hum sab chah rehy thy is naik kam mein dair nahi kerni chaye....
G ammi jaisy ap logon ko theek lagy ab toh mein agya is chirya ko nikalny ki tyari kery ab gahr sy ....hadi mazak sy kehta aur achnak us per rooh zor sy pillow phenkti...tum toh tang hi rehna mery sy hadi ky bachy...
Theek hai beta phir mein aj hi rooh ky susral mein phone kerti hun...
Aur wo kamry sy chali jati...
Yeh hamri maaein kuch Zaida hi taiz ho rehi hain....mein toh phely hi kehta tha hadi ki baat per nofil jawab deta...
Rooh tum ny ammi aur chahci ko aty dekha tha jo tumhy pata chala ky wo arehi hain...azalan rooh sy pochta...
Nahi mein ny in ki ahat pehchan li thi...
Chaaron koi zaroori kam ker rehy thy rooh aik dam sy laptop band kerti aur un teeno ko bhi arrange your positions kehti jis per wo teeno foran apna apna latopn band ker ky idr udr rekh dety ky any waly ko yehi lagy yeh baatein ker rehy thy...
Asy hi hamari behn yahan tak nahi punchi ankh kan nak bhut taz hain is ky aur hadi zuban bhi taiz kenchi ki terah chalti hamari behn ki
Hadi bol reha tha nofil ny apny hisy ka nawal dena zaroori samja...
Han isi liye tum chaaron bhi is waqt mery sath ho is liye faltu nahi bolna mery sath...rooh bolti...aur wo teeno lafz chaar per us ki teraf dekhny lag jaty....
Wo kherki mein dekho...toh nofil azlan hadi kherki mein khery wajood ko dekhty...
Wo qadam uth ker in ki teraf ata....mein ny suna ky hadi shab tasreef laye hain toh socha dedar -e-yaar ker lun
Wo chotha(4) shaks aker hadi ky galy milta aur rooh foran sy kamry ka darwaza band kerti ....
Beta tumhari teraf mery bary hisab baki hain wo bhi clear kerny mujhy...hadi us shaks ko galy lag ker kehta....
Hadi ki baat sun ker wo shaks hans ky kehta han pata hai....
Chalo tum logon ka milna ho gya jo kerny aye ho wo kero ...
Rooh aik dam sanjeeda ho ker bolti jis per ab wo 5 laptop khol ker apna kam shuro ker dety....
Rooh ki maa usi din sultan ky gahr waloun ko phone ker ky bata deti hadi agya hai jis per sultan ki maa bhut khush hoi...
Aj nofil ki birthday thi rooh ny aik party arrange ki thi jis mein rooh ki sari family aur sultan ki family invited thi.......sab hal mein bethi baatein ker rehy thy rooh mic ley ker do seehrian oper cherh ker bolna shuro kerti...
Meri pyaari ladies and pyaary pyaary gentlemen jaisa ky ap sab janty hain kuch din phely mein ny ap sab sy wada kiya tha ky mein koi mulaqat zaroor rekhun gi jis mein hum us din mahfil mein waqt na deny ki talafi kerin gay phely toh us din ky liye hum dil sy mafi chaein gay mein ny socha aj hamry khubsurat nojawan ki salgirah hai toh kue na isi din ko mazeed yadgar bana liya jaye......toh sab sy phely hamesha ki terah nofil aik gana gaye ga phir hum cake cut kerin gay ....please welcome the one and only nofil tariq sikendar
Nofil guitar ley ker rooh ky pass sehrion py beth jata
Sab sy phely ap sab ky any ka bhut shukriyan aurspecially rooh ka jis ny hamesha ki terah is dafa bhi meri birthday kokhubsurat banya toh aj ka gana mery yaaron ky nam yani hadi azlan aur meri jansy pyaari behn rooh ky nam
YOU ARE READING
My Shining Star By S Khan Writer
Short StoryIt's a short story novel.... How a busy business man got married with a girl who recently completed her university and work as an secret agent with her cousin and brother without informing their parents and how they fall in love This novel shows a...