Yaar rooh thark nhi thi yeh asal mein sochny ki baat....
Phir mein ap ko har terah sy qabool hun? Tumhy toh mein ny phely din jab dekha tha tab hi qabool ker liya tha....tum batao mujh Gareeb ka koi chance hai tumhari zindagi mein....
Sultan ki baat sun ker rooh hans peri aur halka sa han mein sr hilati....
O mery khudaya tera shukr hai.....
Rooh hasny lagti aur sultan ky galy lag jati....
Tum meri pheli muhabat ho rooh...akhiri bhi bolein na sath rooh zara sa sr utha ker sultan ko dekh ky kehti...
Sultan zor sy kehqa laga ky hansta aur dubara us ka sr apny sath laga leta
Han baba pheli aur akhiri muhabat ho.....
Wasy tum ny mery sath ziyato ki shaadi waly din....sultan ki baat sun ker rooh hasny lagi ap Jasion ky sath asa hi hota hai.....
After 2 month
Aslam u alikum sab nashty ky table py bethy hoty rooh aur sultan aker salam kerty jis ka sab khush dili sy jawab dety...
Halki phulki baton mein sab nashta kerty rooh beta engagement ko aik hafta hi reh gya mein soch rehi thi aj bazar chalty g aunty theek hai
Wasy Bhabhi mein soch reha hun ap larky ki side sy aye gi ya lerki ki side sy?
Dekho bhaee basil mujhy meri nand bhut pyaari hail akin jahan mujhy nofil hain wahan bhi koi nhi fasla bhut muskhil hai lakin mein nofil ki side sy aoun gi...
Yeh toh galat baat hai Bhabhi ap hamri teraf sy honi chaye...amber rooh sy kehti
Ary meri pyaari behn tum kya chati ho nofil mera qatal ker dey.....
Han bhaaeee mujhy abhi randwa nhi hona nofil phely hi keh chuka hair ooh us ki tearf sy aye gi aur wasy bhi jahan sy bhi ho rooh ho gi toh yahi na
Sab baatein ker rehy thy Bi jan boli hum sab ny aik aur fasla bhi kiya hai aik hafty ky bad amber aur nofil ki magni ky sath aik aur magni bhi ho gi Bi jan ki baat sun ker sab ny Bi jan ko dekhaa
Basil aur aliya ki magni ka fasla kiya gya hai...fasla bachon ki razamandi sy howa hai is liye ap sab log apni tyari ker lein
Aliyan toh shrma ker chali jati pichy sab basil ko cherty aur basil rooh ko ankhon sy shukriyan ada kerta...basil aliya ko shuro sy pasand kerta tha yeh baat rooh ny mehsoos ki thi basil sy pocha basil ny rooh ko gahr waloun sy baat kerny ka kaha rooh ny sab ko mana liya....
Mangni ki tyariyan zor o shor sy chal rehi thi sab pany apny hisy ka kam ker rehy thy
Sultan shuba sy sab kamon mein masroof tha kal magni ka function tha aur bara beta hony ky naty bhut si zimadariyan thi us py
Sultan thak ky kamry mein ata rooh phely syhi kamry mein thi
Sultan ker bed py lait jata
Suno rooh
G sunaye....chaye bana do aur sr daba do
Zehar dey ky ap ka gala na daba dun mein....
Yar naraz kue ho rehi ho mein ny apny hisy ka sara kam pora ker diya sach mein
Mein tumhary sath hi jaoun ga jahan tum wahan mein...sohar g ap bary bety hain asy acha nhi lagta ap man jaye ap lerki wali side hi rehy
Tumhy kisi ny kaha tha amber aur nofil ka rishta kerny ko yeh masla hi na hota...
Un ki apni merzi sy ho reha yeh sab abhi toh aik aur rishta bhi hona akhiri baat rooh mou mein hi bolti....
Aj engagement thi rooh kue ky nofil ki teraf sy thi toh yeh mumkin nhi tha sultan lerki ki side hota sab ky kehny ky bawajood sultan ny kaha ky wo apni biwi ky sath hi aye ga...
rooh sahri pehny dressig ky samny khery tyar ho rehi hoti sultan bhi washroom mein sy nikal ata aur dressing ky samny khery ho ker bal set kerny lagta tujhy dekha toh yeh jana sanam sultan abhi yeh line gata hi hai rooh bol perti hai pyaar hota hai andha sanam.....jis per sultan seeshy mein sy hi us k dekhta aur muskhil sy hansi dabata rooh gusy mein thi kue ky sab ny us ko bhut chera tha sultan ki zid py ky usy biwi ky sath ana..
mery sath flirt kery gay toh yehi ho ga ...mein apni biwi ky liye gana gaa reha mujhy koi shok nhi tumhary sath flirt kerny ka....hmmmm ap ki khushqsmati ap ki biwi mein hi hun....ab haty samn sy ghorty toh asy hain jaisy kisi ki property ho....
kisi ka na sahi meri toh ho na yeh keh ker sultan ankh marta hai aur jaldi dressing room mein ghus jata hai aur pichy sy brush aker zor sy dressing room ky darwazy ko lagta hai....kisi din shaheed ho jaye gay ap mery sath sy....shahadat ap ky hath sy aur kya chaye is banda beshr ko sultan ander sy hi onchi awaz mein bolta.....
engagement ka function bhut dhum dham sy kiya gya ....
Nofil ki khuhsi ka toh thikana hi nhi tha ring ceremony ky bad nofil azlan hadi aur rooh ky pas aya Mubarak ho bhaee ho gai magni tumhari...
Hadi nofil ko Mubarak bad deta han mintein ki ap logon ki shaadi ker lo mera numbe ajaye tum logon ki shadi ho jati to haj mein bhi shaadi ki Mubarak ley reha hota...nofil ki baat sun ker teeno hasny lagty...
Wasy rooh ab mein single community sy nikal ayah un na
Matlab? Rooh na samjhi sy nofil sy pochti
Ary is ka matlab tum ab is ko single hony ky tany toh nhi do gin a hadi baat pori kerta...
Hahahah nhi nhi ab hum dono mil ker in dono ko sharam dilwaye gay...ta ky tumhary shaadi jaldi ho saky rooh nofil sy kehti....
Waasy rooh tumhari sohar sy sulah kya hoi tum huemin bhool hi gai hadi rooh ko cherta
"acha nhi lagta bar bar kisi ko apni yaad dilana
hoti hai jin mein wafa wo khud hi yaad ker liya kerty hain..."
oooooh wah bhaee tum toh sharia ban gai azlan rooh sy kehta
rooh hans deti tab hi
rooh ki nazar hamza per perti jo aik table py akela betha hota chal ky us ky pas ati
Kasiy ho? Bilkul theek ap kesi hain? Tumhary samny...
Shaadi ky bary mein kuch socha?hamza hans ker na mein gardan hilany laga...
Toh soch lo..rooh ki baat sun ker hamza ny na samjhi sy rooh ko dekha...
Apni shaadi ky bary mein soch lo kab tak single party mein reho gay agr tum chaho toh mein lerki dhoodhoo ?
YOU ARE READING
My Shining Star By S Khan Writer
Short StoryIt's a short story novel.... How a busy business man got married with a girl who recently completed her university and work as an secret agent with her cousin and brother without informing their parents and how they fall in love This novel shows a...