acha mein ny ap dono ko aik cheez dekhani thi mein aur hadi phely hi dekh aur sun chuky hain ap dono bhi dekhlo nofil apni baat keh ker laptop azlan aur rooh ki teraf kerta aur sath handfree dono ko kan mein laga deta .....
rooh video dekh ker nofil aur azlan sy kehti hai chalo phir chaltein hain tandi hawa khany
azlan aur nofil gehra hansty aur chal perty ...
abhi wo teen gari ky pass punchty hi ky Pakiza beghum pichy sy awaz laga ker pochti kahan jaa rehi hai yeh sawari is waqt?..... teeno aik sath ankhein band ker ky kholty ....YA Allah jhooth nahi bolna mujhy azlan abhi khud sy keh reha hota ky rooh bol perti ..
tai ami thandi hawa khany jaa rehy aty hain ap so jaye....
Azlan aur nofil rooh ko dekh ker hansty na mein sr hilaty phir gari mein beth jaty .....azlan driving seat sambhalta ,rooh front seat per bethti jab ky nofil pichy beth ker foran apna laptop kholta ....gari gahr sy nikal perti...nofil location batao ...azlan nofil sy kehta...roooh screen on kero nofil ky kehty hi rooh gari mein koi button press kerti aur aik screen oper ko nikalti .....phir screen ko dekh ky kehti toh aj hum yahan jaye gay thandi hawa khany ....
gari hawaon sy baatein kerty apni manzil ki teraf chal perti......
aj hafty ka din tha aj un logon ny rooh ko dekhny ana tha. sab log bhut khush thy young generation bhi bilkul tyar thi bas intazar mein thy ky kab wo apni hony wali bhabhi ko dekhein gay...
sultan gahr ata aur sab ko tyar dekh herat sy pochta
kahan jaa rehy ho sab?
ary beta tum hum tumahry liye lerki dekhny jaa rehy tumhy batya tha na tumhari maa ny?Bi jan sultan ko batati jis per wo sirf sr han mein hila deta
basil tum kahan jaa rehy itna tyar ho ker wo bhai mein ammi ky sath akhir ko mery bhai ky liye lerki dekhni mein is dafa khud dekh ker aoun ga aur ap ko bataoun ga lerki kesi ....noor tum kahan ko tyar ho is waqt? basil ki baat ka jawab diye begair sultan noor sy pochta wo bhai mein ammi ky sath...aliyan tum kahan jaa rehy?
bhai mein basil ko company chaye ho gi na sath us ky sath ja reha, abhi sultan ariz ko kuch kehta bhai mein bhi inhi ky sath jaa reha, aur tum teeno ab wo amber aliya aur Ayesha sy pochta wo bhai hum hi reh gaye thy toh hum bhi tyar ho gaye.....sab ko dekh sultan tanz ker ky bolta ammi api hi reh gai thi un ko bhi bula leti.... jis ky jawab mein Noor bolti bhai hum ap ki barat ley ky thori jaa rehy....han lag toh asy hi reha jis terah tum sab mou utha ky tyar ho gaye ho....sab log aik dosry ka mou dekhny lag jaty....fozia beghum bolti beta aik kam kero ab tum bhi agaye ho toh chalo tum bhi lerki dekh lena...nhi ami ap jaye meri important file gahr reh gai thi wo leny aya hun bas mein wapis jaa reha....sultan apni maa ko jawab deta aur aik nazar young generation per dal ker afsoos sy sr na mein hila ker apny kamry mein chala jata....
aur pichy sab garion mein beth ker apny safr ko chal perty...fozia beghum phely hi rooh ky gahr waloun ko bata chuki thi ky bachy zid ker rehy sath any ki wo aye gay jis per uno ny begair koi itraz kiye unhy sath lany ka bol diya...
nofil rooh aur azlan rooh ky kamry ki kherki mein khary inhi ka intazar ker rehy thy rooh ky kamry sy darwazy aur lawn ka manzir saf nazar ata tha....
gariyan ab darwazy ky agy aker kheri hoi toh teeno ki ankhein khuli ki khuli reh gai aur azlan ky mou sy besakhta nikla yeh tumhy dekhny aye hain ya barat ley ker...mein bhi yehi soch rehi...rooh jawab deti hai...mujhy toh lag reha yeh log zoo mein janwar dekhny aye hain sab hi agaye lagta hai....nofil ki baat per rooh aur azlan ny aik sath us ko dekha wo rooh ko indirect janwar keh reha tha...nahi mera matlab picknick per aye hain nofil foran baat sy palta aur aik aur awaz in ky kano mein peri koi reh gya tha us ko bhi ley aty...toh rooh ny foran phone apni nazron ky samny kiya....dekho hadi in ky kam ammi ny in sab ky liye mujh sy itna khana banwaya....
ammi sy toh mein raat ko baat kerun ga yeh kya tariqa hai lerki dekhy itny sary log aye....rooh ki baat sun hadi rooh ko jawab deta hai
jis per rooh udas hony ki pori kosish kerti acha ab acting choro aur phone on rekhna zara mein bhi toh dekhun kon sa hoor para hai jis ky liye yeh sab tapak pery...hadi ki baat sun ker rooh apna phone nofil ko dey deti yeh lo bhaee yeh duty tumhari...ab chalo kis ko ghor rehy ho rooh nofil ko bahir dekhty howy kehti...kisi ko nahi in mein sy koi hai ghorny wala....han nazar areha mujhy ab chalo
....nofil ki nazar toh us wajood py atki thi tea pink colour ki shalwar qameez per organza ka dupatta pichy sy apny shano per daly shoulder tak aty brown bal darmayan sy mang nikli hoi gulabi gulabi rukhsar
Ankhon per nazar wala chasma lagaye kisi sy kuch keh rehi thi.....
Ary bhaee ajao is sy phely bulawa ajaye....nofil ko khera dekh azlan awaz lagata.....
itny mein aik mulazima in sab ko nichy any ka kehti hai...wo teeno aik sath apny qadam uthaty howy bahir ko chal perty hain...
YOU ARE READING
My Shining Star By S Khan Writer
Short StoryIt's a short story novel.... How a busy business man got married with a girl who recently completed her university and work as an secret agent with her cousin and brother without informing their parents and how they fall in love This novel shows a...