Ab sultan ka irada sab sy phely sehar sy baat kerny ka tha.chachi jan sehar kahan hai? Sultan sehar ki ami sy pochta beta wo gahr nahi hai ho skata hai salon gaye ho tyar hony koi kam tha?
Nahi wasy hi jab sy aya hun dekha nahi isi liye pcoh reha tha sultan baat tal ker apny kamry mein wapis chala jata.....sultan ko pora yaqeen tha ky sehar kuch na kuch lazmi kery gi....
Lakin wo filhal apni sochon ko jhatak ker tyar hony chala jata....
Aye hayee aj toh hamri behn bijliyan gira rehi hai rooh ko dekh ker nofil usy cherta
Han dekhna kahin tumhy hi current na per jaye mujhy apni shaadi per koi risk nhi lena......
MashAllah duhlan ban ker bhi kitni zuban chal rehi tumhari..haadi rooh sy kehta
Han toh duhlan bani hun Satchu nahi ky chup ker ky beth jaoun....
Wasy rooh tumhy nahi lagta yeh ata Zaida ho gya tumhary mou per azlan ky bachy is ko makeup kehty hain ooo sach tum teeno ko kya pata makeup ka ho toh akhir single hi na.....tum koi moka jany bhi diya kero jab dekho hum per single ka tag lagati rehti ho nofil chir ker bolta....
MashAllah meri shehzadi tyar ho gai....g baba ap bataye kesi lag rehi hun? Bhut pyaari lag rehi meri bechi...g baba shukriyan
Chachu wasy yeh zaiyati hai hum bhi idr hi hain jhoothi hi sahi tareef ker dein hum bhi khush ho jayeee.....
Nofil raza shab sy kehta
Nahi baba koi zaroorat nahi hai ap ko jhooth bolny ki yeh teeno chamgadar khabi nahi achy lag sakty rooh apny baba ky galy lag ker bolti.....
Han hum haseen chamgadar aur tum kya ho rooh ki bechi?.....azlan mein toh pari hun pari.....han pari toh dekho zara hello peri g ap ky par kidr hain?mein ny toh suna tha parion ky par hoty ap pari hain toh yahan kidr agai ..... nofil rooh sy kehta.......galti sy ai hai hadi nofil ki baat ka jawab deta nofil azlan hadi aur rooh ky baba hasny lagta..kya baba ap bhi in ki side ley rehy hain rooh apny baap sy kafa ho ker bolti...nhi meri bechi mein toh apni beti ki side hun chalo jaldi sy apni tyari mukamil kero time nahi ha....
Beta ap log jao na rooh ko ley ao rasam shuro kerin...rooh ki maa nofil azalan aur hadi sy kehti....g ammi abhi ley ky aty hain
Thori hi dair mein rooh ko ley aty pily rang ki shalwar qameez mein dupatta sr per rekhy rooh ko stage per bethaya gya sultan toh rooh ko dekhta hi reha gya...bas ker dein bhai mana hony wali biwi hai ap ki lakin yun sab ky samny ghorna toh band kerin....aliyan jo sultan ky sath hi thora pichy khera tha sultan ko asy dekh ker bolta hai.....mein kahan ghor reha hun sultan saaf mukr jata...
Rooh bhut pyaari lag rehi thi sab ny rooh ki tareef ki rooh ny apny demag ka pora pora istam ker ky haldi ky suit ko bazo lagwa liye thy jis ko dekh ker ab sultan ki maa apni bahu ki zahanat pr qurban jaa rehi thi.....lakin rooh ko dekh ker sehar ky jisam mein aag lag gai thi kya socha tha us ny aur kya ho gya.....Rooh aur sultan ko aik sath bethaya gya ab sultan ki behn Mehwish rooh ko pholon sy bani jewelry pehna rehi thi yeh un ky han rasam thi ky duhlan ko susral waly haldi py pholon wali jewelry pehnaty hain .....
Jewelry ghandy ky pholon sy bani hoi thi kano mein baliyan hathon mein gajry tika Mehwish rooh ky galy mein har pehna rehi thi ky rooh ki aik dam sy seski nikal jis per sultan ny foran rooh ki teraf dekha us ki gardan per aik zakhum tha jis ko rooh ny make up sy cover kerny ki kosish ki thi aur Mehwish ka anjany mein us zukhm per hath lag gya tha o sorry rooh kya howa Mehwish rooh sy bolti nahi kuch nahi lain mein kerti hun band rooh mehwis ky hath sy haar ley ker khud pehny lagti.....
Ap ki gardan per kya howa? Mehwish ko jaty dekh sultan rooh sy pochta
G g kuch nahi bas halka sa zakham hai....sultan aik nazar rooh ko dekh ker samny dekhny lagta zakhm chota nahi tha aur tha gehra jaisy kisi hanjer sy yeh zakhm mila ho lakin rooh ny jhooth kue bola sultan apny dil mein sochta haldi ki rasam shuro ki jati sab ny bari bari rooh aur sultan ko haldi lagai thori hi dair mein rooh ko apny bazon aur chery per jalan hona mehsoos hoti aur thori hi dair mein jahan jahan rooh aur sultan ko sab ny haldi lagai thi wo surakh ho gai thi ary yeh kya howa tum logon ko nofil foran rooh ko dekh ker bolta aur ab nofil hadi aur azlan rooh ky sr per khery thy azlan apny doctor waly roop mein achuka tha rooh tumhy haldi sy allergy ho rehi hai foran sy jao aur nahao azlan rooh sy kehta duhly bhai ap ko bhi allergy ho rehi hai ap bhi aye hamry sath hadi sultan sy kehta hadi aur rooh sultan ko ley ker gahr ky ander chaly jaty rooh apny kamry mein jab ky sultan ko hadi apny room mein ley jata
YOU ARE READING
My Shining Star By S Khan Writer
Short StoryIt's a short story novel.... How a busy business man got married with a girl who recently completed her university and work as an secret agent with her cousin and brother without informing their parents and how they fall in love This novel shows a...