wasy Bi jan mujhy saadia ki beti ki shaadi per aik lerki bhut pasand ai sultan ky liye...Fozia beghum Bi jan sy kehti ...acha phir usi ki maa sy milna thaa bi jan jawab deti
gg Bi wo lerki aur koi nahi saadia ki hi behn ki beti hai...yahan Islamabad mein hi rehty hain wo log lerki abhi perh rehi hai..sach mein bhut pyaari lerki thi saliqy wali koi garoor nahi tha mein toh soch rehi sultan ky baba sy baat ker ky sultan sy baat kerun aur un ky gahr chalein mein ny saadia sy Rizwana beghum ka number bhi ley liya tha....tum toh sab kuch hi soch ker bethi ho bahu..fozia beghum ki baat sun ker bi jan bolti hain Fozia beghum hasti aur kehti Bi jan aj kal ky dor mein achy rishty roz roz kahan milty hain....han theek keh rehi ho tum baat kerna qaisr sy aur sultan sy bhi poch lena phir chalein gay lerki dekhny....
.
.
.
sultan abhi fresh ho ker washroom sy nikalta ky fozia beghum darwazy per kheri hoti h...
ammi ap ajaye bahir kue kehri hain ...sultan ki baat sun ker Fozia beghum ander ajati..sultan achy sy janta tha ky us ki maa is waqt us ky kamry mein kue ai thi lakin chup tha kue ky yeh pheli bar nahi ho reha tha..fozia beghum aksr us ky kamry mein is waqt tab hi ati thi jab un ko koi lerki pasand ati aur sultan sy us ki razamandi pochny ati
kaisy ho beta? fozia beghum baat ka aghaz kerti theek hun ammi abhi toh dining per ap ny pocha tha.... han toh mein dubara nahi poch sakti bety ho tum mery....sultan ki baat sun ker fozia beghum jawab deti hain...g ammi poch sakti hain lakin abhi ap apny point per aye kon si lerki pasand agai ap ko ab? sultan sharart sy pochta ....
bhut pyaari bechi hai...abhi fozia beghum apni baat pori kerti sultan un sy kehta
theek hai ammi ap dekh aye mujhy koi itraz nahi...
sultan ki teraf sy han sun ker fozia beghum khush ho jati us ko duaein dein ker kamry sy chali jati ....pichy sultan aik gehra sans leta light off ker ky lait jata ...
agli shuba sultan fresh ho ker bahir nikalta ky sehar darwaza khol ker ander ajati jis ko dekh ker sultan gusy sy hath hi mothiyan mich leta phir aik gehri muskhurat ky bad apna rukh badal ker sehar ko dekhta ...wo janta tha sehar zaroor aye gi aur hamesha ki terah aj phir wohi baat boly gi....sultan sehar ko dekhta phir bolta "kaho?"
yeh mein kya sun rehi un tai jan phir koi lerki pasand ker rehi hain tumhary liye?sehar aik dam bolti
tum akhir baat kue nahi kerty tai jan sy wo isi terah aik din tumhari biwi ley aye gi....
dekho sehar mein ammi ka dil nahi tor sakta sirf lerki hi dekhny jaye gi aur hamesha ki terah is bar bhi yeh rishta nahi ho ga so please abhi jao yahan sy...sultan sehar ko jawab dey ker dressing room mein chala jata aur sehar pichy kheri reh jati ....
gahr mein sab ko yeh baat pata chal jati ky sultan ky liye koi lerki fozia beghum ko pasand ai hai aur is dafa wo pory yaqeen ky sath keh rehi hain Rooh hi un ki bahu bany gi gahr ky sab log hi bhut khush thy sawaye teen wajood ky
Fozia beghum phely hi rooh ki ammi sy baat ker chuki thi aur isi hafty un ky gahr jany ka plan bhi bana leti..
.
.
.
.
Taniyan ki shaadi ky aik hafty bad hi rooh ki maa apny sohar sy sultan ky rishty ki baat kerti jis per wo kehty ky phely wo rooh sy us ki merzi pochein gay phir hi koi fasla kerin gay...rooh bhi aik sahart pe man jati hai jo bhi ho shaadi wo hadi ky Pakistan any ky bad hi kery gi jis per raza shab man jaty ...
sham ky is waqt nofil azlan aur rooh azalan ky kamry mein bethy hoty ...
dekho rooh mein ny kaha tha na wo aunty apny bety ka rishta ley aye gi dekho...nofil rooh ko cherta rooh us ki teraf takiya ochalti aur bolti han tumhari manhos ki hi dua qabool ho gai hai Allah pochy tum khabi achi baat bhi ker liya kero wo bhi qabool ho jaye....
azlan in dono ko larty dekh hans reha hota ....acha rooh ab nofil ko kya keh rehi ho tum ny khud hi razamandi di hai tumhari merzi sy hi wo arehy ab mou kue bana rehi ho? azlan rooh sy pochta
tum log achy sy janty mein mou kue bana rehi hun us ko pata chala wo zaroor koi pagal pan kery ga.....tension nahi lo wo kon sa yahan hai aur wo aye ga bhi nahi kuch nahi hota aur wo tumhari merzi sy gya hai khabi bhi kuch asa nhi kery ga jis sy tumhari life mein koi problem aye...rooh azlan ki baat sy mutfiq hoti
abhi wo spain ki hawaon mein hai ...nofil laptop per nazrain jamaye kehta ...jis per azlan aur rooh dono us ko gorty...kitni dafa tumhy bola hai nofil dewaron ky bhi kan hoty hain..azalan nofil sy kehta
relax bhai ap ky room ki dewarein sound proof hai nofil aram sy azlan ki baat ka jawab deta ...
YOU ARE READING
My Shining Star By S Khan Writer
Short StoryIt's a short story novel.... How a busy business man got married with a girl who recently completed her university and work as an secret agent with her cousin and brother without informing their parents and how they fall in love This novel shows a...