Meri neend ura ker madam khud soo rehi....waqt dekha ghari abhi 7:30 bata rehi thi matlab abhi rooh ky uthny mein ada ghanta tha....wo khud bhi bed py lait gya kab wo so gya usy khud bhi pata nhi chalta ...
8 bajy jab rooh kya alarm bajta...
Rooh alaram band ker do yaar kab sy baj reha hai.....rooh bhi nend mein aram band ker deti lakin kuch seconds bad jhat sy ankh khol ker apni dosri teraf dekhti jahan sultan soo reha hota.....
Aik nazar ghari per dalti aik nazar kamry mein dhurati aur aik nazar sultan py dalti ap yahan kya ker rehy hain? Sultan halkli si aik ankh khol ker rooh ko dekhta ...sooo reha hun nazar nhi areha....
Ap kab aye? Duniyan mein aye howy 28,29 saal ho gaye tumhari zindagi mein aye howy 7,8 mahiny ho gaye aur is kamry mein aye howy sultan time dekh ker bolta pory 30 mint 25 seconds ho gaye....
Bary hi besharam hain ap kisi ky kamry mein kon ata asy aur so bhi gaye aker wahh...mein kisi ky nhi apni biwi ky kamry mein hun jahan meri biwi wahan mein.....sultan ny ankehin timtama ker Rooh ko dekha.....
Sorry rooh mujhy yaad nhi reha tha ....
Acha sehar ky sath dinner kerna yaad reha wah rooh ki ankhon mein ansoo agaye jinhy wo rokny ki kosish ker rehi thi .....sultan rooh ky tasurat dekh ky seedha beth gya
Rooh mein busy tha bhut wo aii insist ker rehi thi is liye mein chala gya tha i know meri galti I'm sorry ....
Jis din ap ny hamry rishty mein sharakt ki us din mein begair kuch kahy is rishty ko khatam ker dun gi sultan yaad rekhiye ga....
Aj pheli bar rooh ny sultan ko us ky nam sy bulaya tha aur itni bari baat keh gai rooh sultan ko samaj nhi areha tha ky wo kaisy react kery
Rooh uth ker washroom mein ghus gai sultan pichy abhi bhi apni sochon mein gum tha
Thori dair bad rooh washroom sy bahir ai sultan ab bed sy uth ky sofa py betha tha
Rooh pas sy guzarny lagi sultan ny rok liyaa....
Rooh asa kuch nhi hai jaisa tum soch rehi ho ....mein kuch nhi soch rehi ajaye nichy sab intazar ker rehy hon gy....rooh apna hath charwa ker kamry sy nikal ati....
Aj rooh ky gahr party thi sab tayari rooh ny khud ki thi mehman achuky thy....raza shab shuba sy kisi mehman ky any ka zikr ker rehy thy jis py gahr waloun ny ghor nhi kiya tha.....
Chalein baba ajaye na ap ka guest nhi aye ga aik din mein aik toh ap dost bana lety....rooh apny baba sy khafa ho rehi thi
Nhi wo bacha bara acha tha us ny meri madad ki thi( darasal shuba raza shab ki tabiyat kharab thi lakin phir bhi wo market kisi kam sy gaye thy wahan un ko chakr agaya tabiyat kharab ho gai kisi jawan larky ny un ki madad ki thi gahr tak chor ky gya tha aur raza shab ny us ko raat ki partt py invite ker liya)
Baba...wo Dekho wo agaya..
Haadi abhi baat pori kerta aty howy insan ko dekh us ky ilfaz mou mein hi reh gaye ....
Us ny aker raza shab ko tofa diya sath hi anniversary ki Mubarak di...jis ka jawab unho ny shukriyan ky sath diya..
Ao beta mein tumhein sab sy milwata hun
Meri beti kab sy shor ker rehi cake katy phir.....
Rooh ki raza shab ki teraf kamr thi wo aliyan sy koi baat ker rehi thi jisy wo samajny ky andaz mein sr han mein hila reha tha.....
Raza shab any waly ko sab sy milawaty laa rehy thy jahan rooh any waly sy bekhabr thi wahan hadi azlan aur nofil shocked khery thy...
Yeh wapis kab aya? Yahan kaisy?rooh kya react kery gi? Nofil hadi aur azlan ny bari bari aik aik baat boli
YOU ARE READING
My Shining Star By S Khan Writer
Short StoryIt's a short story novel.... How a busy business man got married with a girl who recently completed her university and work as an secret agent with her cousin and brother without informing their parents and how they fall in love This novel shows a...