Merhabalar efenim buugüün kitabımızın efsane ötesi 9. bölümüyle karşınızdayız bu bölüm romantizm ağırlıklı olacak iyi okumalar dilerim...
Yazar Anlatımı
İki gençimiz güzel vakit geçiriyordu çok eğleniyorlardı, onlar birbirleri için yaratılmıştı birbirlerini her şeyden daha çok seviyorlardı.
Halil İbrahim Karasu Anlatımı
Sabah uyandığımda her zamanki gibi koltuktaydım, istesem Zeynep'in yanına giderdim ama onun beni çağırmasını bekliyordum. İçeriden bir ses gelmişti sanırım Zeynep uyanmıştı benim aklıma bir şey gelmişti uyuyormuş gibi yapacaktım belki bir uyandırma öpücüğü alabilirdim ve hazırlanmıştım örtüyü üzerime çekmiştim uyuyormuş gibi yapıyordum ve ayak sesleri gelmeye başlamıştı ve Zeynep bana seslenmişti "eşkiyaaa kalktın mı?" bilerek cevap vermedim yanıma geliyordu galiba ayak sesleri gittikçe artıyordu çünkü, biraz sonra göğsümde bir el hissettim o el sonra yüzüme uzandı ve sakallarımı okşadı "hayret, her sabah horoz gibi kalkardın ne oldu" dedi ben yine cevap vermedim sonra ellerinin üstümden çekildiğini hissettim. O gidiyorken elini tuttum ve kendime çektim, onu çekerken ben oturur pozisyona geçtim ve yanıma oturttum "nereye gidiyorsun bakayım". "Mutfağa gidiyorum da sen uyuyordun". "Belki bir öpücük alabilirim diye numara yapmıştım ama nafile". "Böyle şeyler yapmana gerek yok ki sen istersen verebilirim". "Gerçekten mi? o zaman alayım öpücüğümü". "Al hadi yaramaz eşkiya" dediğinde dudaklarıma doğru uzanmaya başlamıştı ve onları buluşturduğunda bir süre devam etmişti, belinden kavrayıp sıkıca kendime çektiğimde o kollarını boynuma doladı ve devam etti. Dudaklarımızı ayırdığımızda aramızda milimetreler vardı ki konuşursak dudaklarımız birbirine değecekti ve Zeynep konuştuğunda tahmin ettiğim gibi sesi ağzımın içindeydi bu çok iyi bir histi şöyle demişti "kahvaltı yaptıktan sonra devam etsek olur mu?" dediğinde acıktığımı fark etmiştim, bende hemen "olur güzelim" demiştim. Mutfağa gittiğimizde Zeynep hemen dolaptan gerekli malzemeleri çıkartmıştı ve doğranacak şeyleri doğruyordu bende yumurtanın başına geçmiştim kahvaltı uzun sürsün istemiyordum bir an önce bitsin ve bende Zeynep'imin dudaklarına kavuşayım diye.
***
Kahvaltıyı hazırlamıştık ve başına oturmuştuk ben çok hızlı yiyordum tabii o da bana yetişmek için hızlı yiyordu galiba o da beni istiyordu 3 hafta olmuştu biz sevgili olalı ama koskoca 20 yıldır birbirimizi seviyorduk, bu 3 hafta önemli değildi.
Zeynep Leto Anlatımı
Yemeğimizi hızlı yiyorduk, çünkü birbirimize olan sevgimiz bu gün patlamıştı, birbirimizi istiyorduk. Ben yemeğimi tam bitirecekken Halil İbrahim "bittiii" dedi ve bende ağzımdaki lokmayı yuttuktan sonra "bittii" diye bağırdım hemen ayaklanıp sofrayı toplamaya başladık.
***
Sofrayı toplamayı bitirmiştik ve elimizi yıkamaya gitmiştik her şeyi hızlıca yapmıştık ben tam giderken, Halil İbrahim kolumdan yakaladı ve beni kendisiyle duvar arasına aldı, omzuma doğru eğildi ve bir nefes çekti.
Yazar Anlatımı
Halil İbrahim Zeynep'i duvarla kendi arasında sıkıştırdığında kokusunu içine çekti ve dudaklarına uzandı önce küçük bir öpücük kondurdu sonra sordu "biraz daha ileri gidebilir miyim?" dedi Zeynep yutkundu ve bir nefes çekti, konuştu "gidebilirsin yakışıklı". Halil İbrahim onayı aldıktan sonra Zeynep'in dudaklarına yapıştı, Zeynep'in son sözü onun çok hoşuna gitmişti "yakışıklı" diye tekrarlamıştı içinden bir kaç kere sonra Zeynep'i öpmüştü defalarca... nefesi kesilene kadar ve hiç durmadan. Dudaklarını tekrar ayırdıklarında nefesleri birbirine karışmıştı, nefeslerini düzenledikten sonra Halil boynunu eğdiği için boynu ağrımıştı o yüzden Zeynep'i bacaklarından tutup kaldırdı artık kendi boyundaydı Zeynep anın etkisindeydi Halil onu kaldırdığında bu sefer o dudaklarını birleştirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyiki: Başlangıç | HalZey |
RomanceBu kitap her şeyin baştan başladığı ama gereksiz bazı karakterlerin olmadığı bir kitap. İyiki: Başlangıç Karadeniz'de normal bir gündü ama bir değişiklik vardı iki kişi şehre katılmıştı Halil İbrahim ve Zeynep onlar 20 yıl önce 2 arkadaştı ama birbi...