Başlık bölümde HalZey olduğuna dair bir şeyler söylemiş gibi duruyor olabilir ama hayır başlık Kaan ve Zeynep'le ilgili neyse spoiler bitti. İyi okumalar...
Zeynep - Halil İbrahim Dış Çekim
Birbirlerini sıkıca sarmışlardı, ayrılmak istemezcesine. Ayrıldıklarında Halil Zeynep'e güzel bir bakış attı, anlam dolu... Sonra yavaşça yaklaştılar ve yaklaştılar, nefeslerinin birbirine çarpmasıyla birleştirdiler dudaklarını. Kısaydı ama anlamlıydı, her öpücükleri gibi. Sonra Halil İbrahim Zeynep'e yaklaştı ve kulağına şu kelimeleri fısıldadı "seni kimseye yar etmem çünkü sen benimsin" yüzlerine bir sırıtış yerleşti. Halil İbrahim Zeynep'in saçlarıyla oynarken geleceğe dair umutlarını aklına getiriyordu, bir gün görevi bitecek ve Zeynep'iyle sade ve mutlu bir hayat yaşayacaklardı. Hayali bile güzeldi, bir gün o mavilere sadece umutla bakacaktı. Saate baktığında akşam olmuştu, Zeynep mutfağa gittiğinde arkasından bakmakla yetindi. Öte yandan Zeynep'se bu anın gerçekliğinden bir an olsun şüphe duymuştu. En güvende hissettiği yerdi Halil İbrahim'in yanı. Su içerken "bir gün bunlardan kurtulacağız" diye düşündü.
***
Zeynep Leto Anlatımı
Saat 11'i geçiyordu ve uyku bastırmıştı. Görünüşe bakılırsa Halil İbrahim'de benden farklı değildi. Yukarı odamıza çıktık, ben üstümü değiştirmeye gittim. Halil İbrahim'de odada üstünü değiştiriyordu. Üstümü değiştirip odaya döndüğümde Halil İbrahim uzanmış bir şeyler düşünüyordu. Yanına gidip yattığımda elimi karnına koydum. Üstünde biraz kalın bir tişört olmasına rağmen kasları belli oluyordu. Bana döndü ve "ellerini karnımda gezdirmeni seviyorum" dedi gülümseyerek "çok dürüstsünüz bakıyorum" diye cevap verdim. Bana biraz daha yaklaştı ve "istersen başka neleri sevdiğimi de söyleyebilirim" sesi baya canlıydı ve de tatlıydı. Kızardığımı hissettim "yok ben almayayım" dedim elini benim omzuma attı ve biraz aşağıya doğru ilerledi bu hareketi hoşuma gitmişti. Ama söylemedim çünkü ben onun kadar rahat değilim. Yatakta doğrulup yanağına bir öpücük bıraktıktan sonra uzandım ve ışığı kapattım. Arkamı döndüğümde karnımda hissettiğim sahiplenici eller Halil İbrahim'indi. Gözlerimi kapattım ve uykuya daldım.
***
Halil İbrahim Karasu Anlatımı
Gözlerimi açtığımda saçlarındaki çilek kokusunu hissetmem zaman almadı. Saçlarını okşadım ve öptüm. Gözleri açılmaya başladığında "günaydın güzelim" demeyi ihmal etmedim. Bana döndü ve "günaydın yakışıklı" dedi. Sohbet devam ederken kalktık ve üstümüzü değiştirdik.
***
Zeynep Karasu Anlatımı
Kahvaltımızı yaptığımızda topladık. Öğlen olmuştu, kapının çaldığını duydum. Halil İbrahim kiler kapısının arkasına saklandı. Kapıya doğru ilerledim, açtığımda meymenetsiz suratını gördüm Kaan gelmişti. "Müstakbel karımı görmeye geldim, nasılsın güzelim" boğazım düğümlendi ellerim titremeye başladı. Ben nerden onun müstakbel karısı oluyordum "ben senin karın falan değilim hadi git işine" kapıyı kapatırken elini koydu ve açtı. İçeri daldı bende anlayamadım "Vayy demek burası senin evin. Güzelmiş ama ben seni daha iyilerinde yaşatacağım" şerefsizin ettiği lafa bak Halil İbrahim çıkmaz inşallah. "Kaan defol git" dediğimde bana doğru bir kaç adım attı, "senin kararının önemli olduğunu kim söyledi, benimsin tamam mı?" adi herif ettiği laflara bak şerefsiz. "Kaan evimden çık git aksi takdirde polisi ararım" ukala bir gülüş sardı "senin ilacın bende Zeynep'im, sadece evlendiğimiz günü bekle" psikopat köpek. Halil İbrahim çıkabilse şimdi ölmüştü, iyi ki de çıkmıyor. "Sen ne diyorsun lan defol git" dedim ve bir tokat attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyiki: Başlangıç | HalZey |
RomanceBu kitap her şeyin baştan başladığı ama gereksiz bazı karakterlerin olmadığı bir kitap. İyiki: Başlangıç Karadeniz'de normal bir gündü ama bir değişiklik vardı iki kişi şehre katılmıştı Halil İbrahim ve Zeynep onlar 20 yıl önce 2 arkadaştı ama birbi...