Evet efenim merhabalar yeni bir bölümle geldim bu bölüm efsane olacak ve açığa çıkan bir sürü sır olacak şimdilik iyi okumalar dilerim... Ha bu arada öncelikle bir şeyden bahsedeceğim diğer halzey kitabı 20. bölümde direk final yapmıştı ama bu kitap öyle olmayacak merak etmeyin yazacağım bir sürü konu var daha. O yüzden içinizi ferah tutun daha 40. bölüme kadar rahat götürecek konu var bir kaç konuyu daha düşünüyorum yani bu kitap uzun olacak merak etmeyin net olmasa da en az 60 bölün düşünüyorum ama desteğiniz benim için önemli tekrar iyi okumalar...
Yazar Anlatımı
"Güzelim" dedi Halil İbrahim kollarında uyuyan meleğine, Zeynep yavaşça gözlerini açtı. Gözlerini açtığında Halil İbrahim beklemeden dudaklarına yapıştı. Öpücükleri uzun sürdü, uzun ve tutkulu. Ayrıldıklarında ikisi de nefeslerini düzenlediler, Zeynep Halil'e gülerek şöyle dedi "rüyanda mı gördün yakışıklı" Halil gülerek cevap verdi "sen hep rüyalarımdasın zaten" dedi ve tekrar yol aldı sevdiğinin dudaklarına. Zeynep son anda kafasını çekti "olmaz eşkiya hadi kalk" demesiyle birlikte yatakta oturur pozisyona geçti tam kalkacakken Halil onu kendine çekti "sen benden mi kaçıyorsun" dedi Zeynep'in yüzüne bir sırıtış yerleşti, "ben ne zaman senden kaçtım" dedi güzel bir sesle. Halil'in cevabı gecikmedi "Bak sayabilirim, dün gece ondan önceki ve ondan önceki gecenin sabahı" dedi sonda o da gülmesine hakim olamadı Zeynep gülerken cevap verdi "abartıyor olabilir misin sevgilim?" Halil Zeynep'i kendine daha çok çekti ve kendi üste geçti. Zeynep'in saçının bir tutamını eline alarak şöyle dedi; "abartıyor muyum, abartmıyor muyum göstereyim o zaman" demesiyle Zeynep'in boynuna kapanması bir oldu. Halil bir eliyle ağırlığını vermemek için yataktan destek alıyor diğer eliyle de Zeynep'in belini tutuyordu. Halil gülerek Zeynep'in yanına yattığında "ufak çaplı şaka" dedi ve gülmeye devam etti. Zeynep hemen oturup şöyle dedi "yüreğime indirdin be ne yapıyorsun?" dedi Halil Zeynep'e dönüp elini onun kalbine koydu "gerçekten korkmuşsun" dedi ve gülmeye devam etti. Zeynep Halil'in omzuna vurdu ve "tabi ki korktum böyle şaka mı olur" dedi Halil buna cevap olarak içten bir sesle "gerçekleri görmek istiyorsan UYAN!!!" dedi ve dediği anda Zeynep yatağında korkarak uyandı.
Rüya Bitiş
(bunu yaptığım için özür dilemiyorum hhahhaaahhahahahha ama bir şey diyebilirim GEÇMİŞ GELECEĞİN AYNASIDIR ne anladıysanız artık neyse bu kadar [spoiler] yeter ben biraz daha güleceğim hahhahahahahhahahhah)
Zeynep Leto Dış Çekim
Zeynep yatağından fırladı, gözünden yaşlar firar etmeye başladı. Düşünüyordu neden böyle oluyordu 3 gündür sürekli aynı rüya, neden oluyordu. Bu bir işaret miydi? Anlamıyorum ne oluyor sanki bir dram filminde baş aktörüm. Bu şeyler ancak filmlerde olur ne oluyor ya.
O hep rüyalarıma giriyordu ama 3 gündür bu rüyanın aynısını görüyorum neden oluyor, bu bir işaret olabilir mi? Anlamıyorum, anlayamıyorum. Neden bu rüya? Neden böyle bir şey? Neyin içine düştüm ben. Bir kaç gündür sadece Halil İbrahim'i görüyorum zaten hep görüyordum ama bu seferkiler farklı hep bir şey anlatmaya çalışıyormuş gibi, her seferinde "UYAN!!!" diyor sonra uyanıyorum. Acaba paranoya mı yapıyorum? Belki beynimin bana oynadığı bir oyundur olamaz mı? Tıpta bunun bir karşılığı var zaten.
Belki sadece beynimin bir oyunuydu boşuna paranoya yapmak istemiyorum zaten son günlerde yaşadığım şeylerden dolayı çok yorgunum. Yatağımdan kalkmaya karar verdim. Kalktığımda yatağımı topladım ve duşa girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyiki: Başlangıç | HalZey |
RomanceBu kitap her şeyin baştan başladığı ama gereksiz bazı karakterlerin olmadığı bir kitap. İyiki: Başlangıç Karadeniz'de normal bir gündü ama bir değişiklik vardı iki kişi şehre katılmıştı Halil İbrahim ve Zeynep onlar 20 yıl önce 2 arkadaştı ama birbi...