Ortada bir oyun vardı. Bu oyunun ilk yarısını kaybetmiştik. Yada öyle düşünmelerini sağlamıştık. Çünkü herkesin bilmediği birşey vardı.
Sonuç ikinci yarıda beli olurdu.
O kargaşada bir tek ben ve Korhan gülümsemiştik. Oyunun sonunu bir tek biz biliyorduk.
Karakoldaydık Korhan ı sorgu odasına almışlardı. Ve kurtulması zor olacaktı.
"Ben hala anlayamıyorum biz bu oyuna nasıl geldik" yanımda Melih ve Ömer vardı ferda ise kapının önündeydi. Onun hiçbir şeyden tabi ki de haberi yoktu.
Melih sözlerine karşılık başımı salladım. "Biz oyuna geldik ama sonuç hala açıklanmadı" Melih tek kaşını kaldırdı.
"Bir planın mı var?" Diye sordu.
"Ne zaman planının olmadığını gördün ki"
"Hiçbir zaman " sırıttı .
"Hey, hey ,hey bana da anlatacakmısınız?" Soruyu Ömer sordu.
"Sen sadece oyunun sonunda kazanacağımızı bil yeter" dediğimde ne kadar merak etse de kurcalamadı.
Sorgu odasından avukat çıktığında yanına gittim. Ben soru sormadan o açıklamaya başladı bu hoşuma gitmişti.
"Çok fazla kanıt var. Sevgi hanımın öldürüldüğü silah müvekkilimin elinde bulundu. Ve sevgi hanım ile kavgalı olduğuna dair çekilmiş bir video. İki gün sonra mahkeme var o güne kadar göz altında tutulacak ve üzgünüm ama yüksek ihtimal bu mahkeme sonucu müebbet yatar " uzun uzun konuştu .konuşmaları beni üzmedi.
"Üzülme çünkü Yanılıyorsun avukat o iki gün sonra buradan elini kolunu sallayarak çıkacaktır" bana sorgulu bir şekilde bakarken ona cevap vermedim.
Gene sorgu odasının kapısı açıldı ve bu sefer çıkan kişi Korhandı. Elinde kelepçeleri vardı ve iki kolundan tutan iki polis vardı.
Başı dikti her zaman dik kalacaktı .
"Aşkım " diyerek atladım boynuna. Korhan şaşkındı ama o da bana sarıldı.
"Aşkım mı? İyi miş" sırıttı.
"Bana güven iki gün sonra buradan çıkıcaksın ve..." Dediğimde sözümü kesen sol taraftaki polisin sesi oldu.
"Lütfen uzak durun ve zorluk çıkartmayın" korhanı çekiştirmeye çalıştı.
"Seni seviyorum Aşkım dikkat et kendine" yanağına öpücük bıraktım ve ondan ayrıldım.
"Bende seni seviyorum karıcım" bu işten zevk alıyordu. Polisler onu götürürken üzgün görünmeye çalıştım.
İyi bir oyunculuk yapmış olmalıyım ki sağdaki polisin yüzüne hüzün düştü. Acıyormuş gibi bakıyordu.
Korhan sırıta sırıta ayrıldı.
🙂
Yeni taşındığımız eve yerleşmiştik notu Onur'a verip onu yanlız bırakmıştım.
Üzerimi değiştirip tekrar Melih lerin yanına gelmiştim. Bu sefer üzerime Beyza bol bir kazak ve bol siyah bir etek giyinmiştim. Melih her zamanki gibi siyah pantolon siyah kazak gitmişti. Korhan ise melihe zıt şekilde Beyza giyinmişti.
"Benim umut Atasoy 'a ulaşmam lazım" sessizliği bozan ilk ben oldum.
"İyide biz zaten onu aramıyormuyuz ulaşabilseydik neden bu kadar uğraşalım ki?" Ömer öne eğilip elini çenesinin altına koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanetin Boyu
Teen Fictionİhanet. İhanet neydi. İhanet sevdiği aldatmak mıydı. Yada ihanet sadece sevdiğine mi yapılırdı. Evet, ihanet sana güvenene yapılırdı. İhanet sevdiğine yapılırdı. Ben seviyormuyum bilmeden sevdiğime ihanet ettiğimi biliyordum. Ben sevdiğim, beni sev...