Οι μερες μετα την τελευταια φορα που εγινε η ολη φαση και που μου ειπε πως ημουν λαθος περασαν πολυ γρηγορα.Να φανταστειτε ειχαν περασει δυο εββδομαδες και δεν τον ειχα ξαναδει ουτε ειχαμε ξαναμιλησει.Τα μαθηματα ξεκινουσαν σε δυο εβδομαδες και εγω ουτε προγραμματα ειχα παρει,ουτε στις συνεδριασεις που καλουσε το πανεπιστημειο για να μας ενημερωσει,πουθενα.Μεχρι που εφτασε αυτος ο ηλιθιος 'Χορος καλωσορισματος' και δεν προκειται να δεχοταν το 'οχι' ως απαντηση η Εμ.Παρ'ολα αυτα εγω προσπαθησα να αρνηθω..
"Α-πο-κλει-ε-ται!Δεν υπαρχει περιπτωση Ξενια,θα ερθεις οπωσδηποτε!!!"αρχισε να φωναζει η Εμ και μας ακουσε ολη η πανεπιστημειουπολη!
"Ρε Εμ,αφου ξερεις τι εχω παθει!Δεν γουσταρω να ξαναδω τον Ντειβ μπροστα μου!Ειναι μαλακας και ανωριμος!"της αντιγυρισα.
"Η μονη ανωριμη εδω εισαι εσυ!Τι παει να πει δεν θες να τον δεις;Σαν πενταχρονο κανεις!"
"Δεν κανω σαν πενταχρονο!Μπορεις να πας εσυ και να περασεις καλα με τον Ρικ και εγω θα μεινω εδω να δω ταινια και να φαω πιτσα!"
"Εχεις δυο εββδομαδες που τρως απ'εξω συναιχεια και κοιμασαι ολη μερα!Πρεπει να βγεις και λιγο!Btw δεν καταλαβαινω που στο καλο το βαζεις τοσο φαι και δεν παχενεις!"
"Εχω καλο μεταβολισμο!Χα!"
"Χα-χα!Αστειακι;Τσακισου να κανεις μπανιο τωρα!Παω να παρω τα φορεματα μας απο το καθαριστηριο!"
"Α βλεπω μου εχεις και ετοιμο φορεμα ε;"
"Φυσικαα!"ειπε και εφυγε με προορισμο το καθαριστηριο,ποιος ξερει τι μου εχει παρει παλι!Αμα ειναι κανα ξεκωλο θα την σκοτωσω!
Μπηκα στο μπανιο και αφησα το νερο να τρεξει πανω μου.Νιωθω ολους τους μυς μου να χαλαρωνουν.Μετα απο 20' βγηκα και η Εμ με περιμενε απ'εξω για να με βοηθησει να ετοιμαστω.Επρεπε να γινω μια κουκλα,οπως λεει,για να του δειξω πως οντως δεν τον χρειαζομαι και πως δεν με πειραξε αυτο που μου ειπε.Αν και με πειραξε λιγακι..Επητα απο μια ωρα κοιταζομουν στον καθρευτη και δεν πιστευα στα ματια μου.Το μαυρισμενο μου σωμα εδιχνε τελειο μεσα στο συνολακι που μου ειχε παρει η Εμ.Ηταν ενα μαυρο-στραπλες-τοπακι μεχρι τον αφαλο που τελειωνε με δαντελα και απο κατω μια ψηλομεση μαξι φουστα χρωματος εντονο ροζ με ενα σκισιμο στο πλαει που ξεκινουσε απο τον μηρο.Τελος,ενα ζευγαρι μαυρες γοβες,ασημενια σκουλαρικια,ασημενιο κολιε και δυο βραχιολια που εμπαιναν στο μπρατσο,ενα μαυρο και ενα ασημι.Η Εμ φορουσε ενα γαλαζιο φορεματακι 2 παλαμες πανω απο το γονατο που εκανε ενα 'Χ' στην πλατη,χρυσες γοβες και μερικα χρυσα κοσμηματα.Η κορνα του Ρικ ακουστηκε απο κατω.
YOU ARE READING
You Got Me[ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΚΆ ΑΡΓΕΣ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ]
Teen FictionΗ Ξενια ειναι μια δεκαεννιαχρονη κοπελα που μολις τελειωσε το λυκειο και ειναι γεματη ονειρα για το μελλον της.Επιλεγει να σπουδασει ψυχολογος σε ενα πανεπιστημειο στην Αμερικη και συγκεκριμενα στην Καλιφορνια.Ομως με την επιλογη της να φυγει απο τη...