Κεφάλαιο 14

89 8 6
                                    

Μόλις μπήκαμε στο σπίτι με τράβηξε κοντά του και με φίλησε διψασμένα. Τα χείλη μας κινούνταν ρυθμικά, ενώ οι γλώσσες μας είχαν ενωθεί οδηγώντας η μια την αλλη σε ένα ερωτικό παιχνίδι. Σταμάτησε το φιλί μας και ενώνοντας τα μέτωπά μας χαμογέλασε όπως κι εγώ. Με έπιασε από το χέρι και ανεβήκαμε στο δωμάτιό του.
"Κάθησε και περίμενέ με" είπε δίνοντάς μου ένα πεταχτό φιλί και βγήκε από το δωμάτιο.
      Έκατσα στο κρεβάτι να τον περιμένω και από τον κάτω όροφο άκουγα ντουλάπια και συρτάρια τα ανοιγοκλείνουν. Τι στο καλό ετοιμάζει; Δεν άργησε να ανέβει ξανά πάνω και μπήκε στο δωμάτιο κρατώντας δύο μεγάλα λευκά κεριά. Τα άναψε και έσβησε τα φώτα, μέσα στο λιγοστό φως είδα να μου απλώνει το χέρι του και το έπιασα για να σηκωθώ.
"Γιατί τόσος ρομαντισμός σήμερα;"ρώτησα χαμογελώντας του γλυκά.
"Σου είπα, θέλω να ξεκινήσω την σχέση μας από την αρχή. Θέλω όλα να είναι σωστά"απάντησε και χάιδεψε το μάγουλό μου με το ζεστό του χέρι.
       Το άγγιγμα του πλημμύρισε το σώμα μου ζεστασιά και τα μάτια μου έκλεισαν για λίγο απολαμβάνοντας το χάδι του. Το χέρι του κατέβηκε από το μάγουλό μου στον λαιμό μου και ακολούθησε όλη την διαδρομή ως το χέρι μου, το οποίο και έπιασε χαϊδεύοντάς το. Με γύρισε με την πλάτη μου να ακουμπάει το στέρνο του και κρατώντας με σφιχτά πάνω του, κατέβασε τα χέρια του χαμηλά στους γοφούς μου και ύστερα στους μηρούαφαιρε Έβαλα τα μαλλιά μου στη μια πλευρά του προσώπου μου ώστε να έχει πρόσβαση στον λαιμό μου, τον οποίο άρχισε να φιλάει κατεβαίνοντας στον ώμο μου. Κατέβασε την ράντα του φορέματος μου και δάγκωσε απαλά τον ώμο μου, το χέρι του πήγε στο πλάι του φορέματος και με μια κίνηση κατέβασε το φερμουάρ και το φόρεμα βρέθηκε στο πάτωμα. Γύρισα ξανά σε αυτόν κι άρχισα να του λύνω την γραβάτα και μετά ξεκούμπωσα το πουκάμισό του και του το έβγαλα. Τύληξα τα χέρια μου στον λαιμό του και τον φίλησα, τα χέρια του κατέβηκαν στην μέση μου και με έσφιξε πάνω του. Χωρίς να διακόψω το φιλί μας έλυσα την ζώνη του και το παντελόνι του βρέθηκε στο πάτωμα, δίπλα ακριβώς από το φόρεμά μου. Πισωπατώντας σιγά-σιγά με ξάπλωσε πίσω στο κρεβάτι και το φιλί μας βάθυνε, τα χέρια του ήταν παντού στο κορμί μου όπως και τα δικά μου στο δικό του. Τύληξα τα πόδια μου γύρω του και τον τράβηξα κοντά μου καθώς δεν άντεχα άλλο, τον ήθελα, τον χρειαζόμουν. Το κατάλαβε και για λίγο σηκώθηκε από πάνω μου,για μια στιγμή μπερδεύτηκα, αλλά όταν άκουσα το συρτάρι του κομωδίνου να ανοίγει κατάλαβα τι έκανε. Ξανά ήρθε κοντά μου και με φίλησε, αφαίρεσε το λιγοστό ύφασμα που χώριζε τα σώματά μας και δίνοντάς μου άλλο ένα φιλί μπήκε μέσα μου αργά. Για πρώτη φορά ο ρυθμός του ήταν αργός και επιφυλακτικός, ποτέ μου δεν είχα νιώσει έτσι μαζί του. Ναι, τον αγαπάω αλλά το σεξ με τον Ντέιβ ήταν πάντα...έντονο. Το άγγιγμα του αυτή τη φορά ήταν μαλακό, ρομαντικό. Κάθε κύτταρο μου τον ήθελε, ζητούσε το χάδι του, τα φιλιά του. Το σώμα μου καιγόταν κάτω από το δικό του, τα χέρια του φυλάκισαν τα δικά μου πάνω από το κεφάλι μου και η αναπνοή του βάρυνε. Τα μάτια μου έκλεισαν και η ανάσα μου έβγαινε γρήγορη και κοφτή. Αυτό ήταν, το σώμα μου παρέλυσε και τα χέρια μου έσφιξαν το σεντόνι."Ντέιβ!" ψέλισα και αυτός έπεσε δίπλα μου εξουθενωμένος. Κουλουριάστηκα κι εγώ στην αγκαλιά του και μετά από λίγο κοιμηθήκαμε.
     
       Το επόμενο πρωί ξύπνησα μόνη στο κρεβάτι, όπως πάντα, όμως από τον κάτω όροφο ακούγονταν τραγούδια και ο απορροφητήρας. Σηκώθηκα με βαριά καρδιά από το ζεστό κρεβάτι και φορώντας ένα κολάν και μια μπλούζα του Ντέιβ,κατέβηκα κάτω. Αμέσως μια υπέροχη μυρωδιά απλώθηκε στο σπίτι και όσο πλησίαζα την κουζίνα τόσο πιο δυνατή γινόταν.
"Τι μαγειρ-" δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω την πρόταση μου, ένας ημίγυμνος Ντέιβ στεκόταν μπροστά στην κουζίνα κρατώντας στο χέρι του μια σπάτουλα και σιγοτραγουδώντας το τραγούδι που έπαιζε εκείνη τη στιγμή. Το θέαμα ήταν αφόρητα σέξι και εντελώς ασυναίσθητα δάγκωσα το κάτω χείλος μου και έγυρα το κεφάλι μου στο πλάι θαυμάζοντας καλύτερα αυτό που είχα μπροστά μου.
"Θα με κοιτάς για πολύ έτσι ή θα με βοηθήσεις με τις τηγανήτες;;" ρώτησε μετά από λίγο κι εγώ αμέσως τον πλησίασα και τύληξα τα χέρια μου γύρω από το σώμα του κι ακούμπησα το κεφάλι μου στην πλάτη του.
"Προτιμώ να κάθομαι και να σε κοιτάζω" απάντησα αφήνωντας ένα φιλί στην γυμνή του πλάτη.
"Φυσικά και πρωτιμάς να κάθεσαι καινά με κοιτάς γιατί πρώτον είμαι κούκλος και δεύτερον είσαι τεμπέλα και βαριέσαι να με βοηθήσεις"είπε γελώντας και του δάγκωσα την πλάτη δυνατά. "Αου γαμώτο, Ξένια"τινάχτηκε κι εγώ γέλασα.
"Για να μάθεις να με λες τεμπέλα" του είπα.
"Είσαι τόσο νεκρή!"αναφώνησε και άρχισε να με κυνηγάει σε όλο το σπίτι μέχρι που καταλήξαμε να κυνηγιόμαστε γύρω από το τραπεζάκι του σαλονιού. Με πέταξε στον καναπέ κι άρχισε να με γαργαλάει τόσο πολύ που δάκρυζα από τα γέλια.
"Σταματά! Ντέιβ!"φώναζα γελώντας μέχρι που σταμάτησε και πήγε να με φιλήσει όμως το κινητό μου μας διέκοψε."Περίμενε είναι η μαμά μου"του είπα και σηκώθηκα για να μιλήσω στο τηλέφωνο.
"Ναι;Έλα μαμά... Καλά είμαι εσύ;;Ναι μαμά... Πες μου τι έγινε;.. Ορίστε;;Μαμά πως;;Δεν καταλαβαίνω... Τα λέμε από κοντά, σ'αγαπω! Γεια"τα μάτια του Ντέιβ ήταν καρφωμένα πάνω μου. Πώς του το λένε τώρα αυτό;;


••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Γεια.
Ναι εγώ είμαι, δεν πέθανα.
Άργησα λιιιιιιιιγο..... Δεν πειράζει μ'αγπάτε!
Πώς σας φάνηκε;;; Αν σας άρεσε ψηφίστε και σχολιάστε. Μέχρι το επόμενο φιλιααααααά!!!

~❤~

You Got Me[ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΚΆ ΑΡΓΕΣ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ