Κεφαλαιο 5

366 20 0
                                    

Την επομενη μερα ξυπναω κατα τις 2.00 το μεσημερι και η Εμ δεν ειναι εδω.Στο κρεβατι της βλεπω ενα σημειωμα,σηκωνομαι και το διαβαζω:' Παω στον Ρικ να πιω καφε,μπορει να παμε και για μπανιο πιο μετα.Παρε με αν θες να ερθεις η αν χρειαστεις κατι.-Εμ' Κατευθηνομαι προς το μπανιο για να κανω ενα ντουζ μπας και ηρεμισω καθως το κεφαλι μου παει να σπασει.Τι ηπια χθες ρε;Μπαινω στην ντουζιερα και ανοιγω το κρυο νερο γιατι νιωθω οτι το σωμα μου βραζει.Μετα απο 20' χαλαρωτικου μπανιου τυληγω μια πετσετα γυρω μου και βγαινω εξω.Αυτο που αντικριζω στο κρεβατι μου με κανει να βγαζω καπνους απο τ'αυτια!

"Τι θες εδω Ντειβ;"λεω ενω κατευθηνομαι στην ντουλαπα.

"Εσενα.."λεει και πλησιαζει με ενα πονηρο χαμογελο.

"Φυγε!"φωναζω καθως με τραβαει και με κολλαει πανω του.

"Εχθες με φιλαγες στις τουαλετες του κλαμπ και τωρα θες να φυγω;"λεει και μενω στηλη αλατος.Εγω τον παρακαλουσα;Απ'το μυαλο του τα βγαζει!

"Κοψε τις μαλακιες!Αποκλειεται να εκανα κατι τετειο!"λεω και τον σπροχνω.

"Δεν θημασαι Ξενακο;Με ειδες με την ξανθια,ζηλεψες,βγηκες απ'το κλαμπ κλαιγοντας,ηρθα να δω τι επαθες και με εκανες να σε φιλησω,μετα μπηκες μεσα σαν να μην σημβαινει τιποτα,οταν σε ρωτησα τι εγινε πριν μου απαντησες οτι δεν ηταν τιποτα και μετα χορεψαμε.Α!Δεν σου ειπα και το καλυτερο,ενω χορευαμε και τριβοσουν πανω μου ξαφνηκα με τραβηξες στις τουαλετες και αρχισες να με φιλας,τραβηχτηκα και σου ειπα οτι εισαι μεθυσμενη ομως εσυ επεμενε και με εκανες τουρμπο με αποτελεσμα να σε φασωσω αγρια και να χασω τον ελεγχο και να σου ξεκουμπωσω το φορεμα!Αλλα εσυ εκεινη τη στιγμη σκεφτηκες οτι δεν πρεπει και με χαστουκισες-ξανα-και με παρατησες σηξυλο στις τουαλετες!Τωρα με εχεις κανει να σε σκεφτομαι και να σε θελω συνεχεια κοντα μου!"ολα αυτα τα ελεγε χωρις να παρει ανασα και κοιτωντας με στα ματια.Εγω εμεινα να τον κοιταω.

"Τοτε σταματα να με σκεφτεσαι!"ειπα με εναν τονο προσταγης στη φωνη μου.

"Δεν μπορω!"φωναξε και με κοιταξε εντονα.

"Αυτο ειναι το προβλημα!Δεν γινεται να ειμαστε μαζι Ντειβ!"

"Το,το ξερω.."λεει και κοιταει αλλου.

"Ωραια!"

"Ωραια!"λεει και στρεφει το βλεμα του στα ματια μου.Εκεινη τη στιγμη ερχεται με φορα και με κολλαει στην ντουλαπα και με φιλαει.Εγω πηδαω πανω του και με το ενα χερι με κραταει και με το αλλο πιανει το δικο μου χερι και το κολλαει στην ντουλαπα.Φιλιωμαστε ετσι περιπου 5' και σταματαει για να παρουμε ανασα κοιτωντας με στα ματια.Με πεταει στο κρεβατι και ερχεται απο πανω μου,ενω του βγαζω την μπλουζα ακινητοποιει τα χερια μου πανω απο το κεφαλι μου και μου ανοιγει την πετσετα.Αρχιζει να με φιλαει στον λεμο και στο στηθος ενω εγω βογκαω και αρχιζω να λυνω τη ζωνη του με γρηγορες κινησεις.Αυτος κατεβαζει το παντελονι του και το μποξερακι το και μπαινει μεσα μου χωρις δισταγμο.Ενω αρχιζει να μπαινοβγαινει αγρια εγω αναστεναζω ολο και πιο γρηγορα και εκεινος βογκαει.Εχει αρχισει να με τρελενει και μπηγω τα νυχια μου στην γυμνη του πλατη.Μετα απο λιγο τελειωνουμε ταυτοχρονα και πεφτει διπλα μου στο κρεβατι προσπαθωντας να ανακτησει την αναπνοη του,το ιδιο και εγω.Γυρναω να τον κοιταξω και μου δινει ενα γλωσσοφιλο ενω τον αγκαλιαζω και κοιμομαστε αγκαλια.Μετα απο τρεις ωρες ξυπναω ενω ειμαστε γυρισμενοι πλατη ο ενας στον αλλο.Τον βλεπω να κουνιεται.

"Δεν κοιμασε;"ρωταω.

"Ουτε εσυ.."μου λεει και γυρναει προς το μερος μου ενω προσπαθω να βαλω το σουτιεν μου.

"Πρεπει να φυγεις."λεω και τον κοιταζω.

"Τι;"λεει και σμηγει τα φρυδια του."Πριν λιγο αναστεναζες σε καθε μου αγκιγμα και τωρα με διωχνεις;"ρωταει σαστισμενος.

"Ηταν λαθος.Τεραστειο λαθος!"λεω και σηκωνομαι εχωντας φορεσει τα ρουχα μου.

"Ναι εχεις δικιο..."μου λεει και συνεχιζει"..εισουν λαθος"ειπε,σηκωθηκε,ντυθηκε και εφυγε.

Τι ενοουσε οταν ειπε οτι ειμουν λαθος;Μαλον ενοουσε το οτι με ηθελε.Καλυτερα ετσι.Καλυτερα να νομιζει πως ειμαι λαθος παρα να με θελει.

Κι αλλο κεφαλαιο!!Τι εχουμε εδω;Εξομολογησεις και τσακομους;Τελεικα αυτοι οι δυο τι αισθανονται ο ενας για τον αλλο;Σχολιαστε,ψηφιστε και διαδοστε!Μεχρι το επομενο νε περνατε καλα!! <3{τα gif που βαζω σαν εικονες τα φτιαχνω μονη μου,πειτε μου αν σας αρεσουν!!}

You Got Me[ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΚΆ ΑΡΓΕΣ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang