Κεφάλαιο 15

70 7 2
                                    

"Τι εννοείς φεύγεις;; Πού θα πας; Για πόσο;"οι ερωτήσεις του Ντέιβ έπεφταν απανωτές.
"Θα πάω στην Ελλάδα να δω την μαμά μου και σε παρακαλώ μη φρικάρεις τόσο!"του απάντησα και κάθησα δίπλα του στον καναπέ.
"Ωραία, θα έρθω μαζί σου"είπε αποφασιστικά.
"Ντέιβ, θα μείνω για πολύ εκεί, δεν γίνεται να έρθεις"
"Δεν έχω πρόβλημα, κάθομαι όσο θες"με κοίταξε και για λίγο στα μάτια του εμφανίστηκε ο θυμός,"Εκτός κι αν έχεις εσύ πρόβλημα με το να έρθω"πέταξε.
       Τι να του πω τώρα;; Ότι, ε να μωρέ δεν θέλω να έρθεις μαζί μου γιατί δεν πρόκειται να γυρίσω ποτέ;;; Δεν μπορώ να το κάνω αυτό, θα τον καταστρέψω! Όμως δεν μπορώ να κάνω κι αλλιώς, η μαμά μου μόλις μου είπε πως έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας- το οποίο δεν μου αποκαλύπτει μέχρι να γυρίσω πίσω γιατί δεν θέλει να με αναστατώσει όπως λέει- και εγώ πρέπει να γυρίσω στην Ελλάδα για πάντα. Αντίο πανεπιστήμιο, αντίο φίλοι, αντίο Ντέιβ. Θεέ μου,όσα κατάφερα να κάνω μέσα σε αυτούς τους μήνες καταστρέφονται μέσα σε μια στιγμή. Πρέπει να του το πω όμως.
"Κοίτα, Ντέιβ, ο λόγος που γυρνάω στην Ελλάδα είναι πολύ σοβαρός και αφορά την μαμά μου, δεν θα πάω απλώς για να την δω. Η μαμά μου έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας το οποίο δεν μου έχει πει τι ακριβώς είναι. Θα την τρέχω όλη μέρα σε γιατρούς και σε νοσοκομεία, θα χρειαστεί να είμαι μαζί της όλη μέρα κι όλη νύχτα. Ντέιβ, εγώ δεν θα..."δεν μπορώ να του το πω δεν γίνεται "...δεν θα έχω χρόνο για εμάς"είπα τελικά.

Πόσο ηλίθια είμαι; Γαμώτο!

"Καταλαβαίνω, εντάξει πήγαινε μόνη σου ακόμη κι αν δεν συμφωνώ  εγώ με αυτό. Όμως θα με παίρνεις κάθε μέρα τηλέφωνο να ξέρω ότι είσαι καλά, έστω και για πέντε λεπτά"είπε και εγώ κοίταξα τα μπλεγμένα μου δάχτυλα.
"Εντάξει"απάντησα χαμηλόφωνα.
"Ωραία, πάμε να σε βοηθήσω με την βαλίτσα σου;"ρώτησε. Ωχ τώρα τι λέμε;
"Εεμ... Λέω να με πας απλά στις εστίες και θα φτιάξω την βαλίτσα μου με την Έμιλι, θέλω να περάσω λίγο χρόνο και μαζί της πριν φύγω"είπα την καλύτερη δικαιολογία που μου ήρθε και εκείνος ένευσε θετικά. Αφού ετοιμαστήκαμε με πήγε στις εστίες και με ένα πεταχτό φιλί τον χαιρέτησα κι πήγα στον κοιτώνα μου.
"Τι εννοείς να μην του πω τίποτα;; Δεν νομίζεις ότι κάποια στιγμή θα το καταλάβει μόνος του;"φώναξε η Έμιλι η οποία είχε τρελαθεί με όσα της είπα.
"Έμιλι το ξέρω ότι θα το καταλάβει μόνος του δεν είμαι χαζή, απλά δεν θέλω να φύγω αφήνοντας πίσω μου έναν άσχημο χωρισμό. Προτιμώ να θυμάμαι τις καλές μας στιγμές κι όχι κάποιο τεράστιο καυγά!"της εξήγησα.
"Ξένια θα σου τηλεφωνεί, θα σου στέλνει μηνύματα, θα σε ψάχνει παντού σαν τρελός! Τι θα κάνεις; Θα αγνοείς τις κλήσεις και τα μηνύματα του για πάντα;"ρώτησε κι εγώ κατέβασα το κεφάλι. Η αλήθεια είναι πως αυτό είχα σκοπό να κάνω.
"Εντάξει, κάποια στιγμή θα του το πεις εσύ"είπα τελικά.
"Α ναι; Εγώ θα βγάλω το φίδι από την τρύπα πάλι, κατάλαβα!"ξεφύσιξε και κάθησε στο κρεβάτι δίπλα στην ανοιχτή βαλίτσα μου.
"Τα πράγματά μου είναι έτοιμα, στις έξι είναι η πτήση μου. Λέω να μας παει ο Ρικ στο αεροδρόμιο και να πούμε στον Ντέιβ να μας βρει εκεί"είπα μετά από λίγο και έκλεισα την βαλίτσα.
"Ναι, ό, τι θες"απάντησε με σκυμμένο το κεφάλι.
"Εμ,τι έχεις;"κάθησα δίπλα της και την είδα που έκλαιγε. Αμέσως με αγκάλιασε τόσο σφιχτά που νόμιζα πως θα σκάσω.
"Απλά... Δεν θέλω να φύγεις, είσαι η καλύτερη μου φίλη. Θα μου λείψεις πολύ"είπε κλαίγοντας και την αγκάλιασα κι εγώ. Γαμώτο θα μου λείψουν όλοι τόσο πολύ.
"Κι εσύ θα μου λείψεις,πάρα πολύ"την έσφιξα πιο πολύ στην αγκαλιά μου και άφησα ελεύθερο τον εαυτό μου να κλάψει μαζί της.

•••••••••••••••••••••••••••••••

Αλοχαα!!

Έβαλα κεφάλαιο, γευυυ🙌

Με μισητε αρκετά;;
Συγνώμη που το κάνω τόσο μελό αλλά κάποια στιγμή πρέπει να τελειώσει το βιβλίο. Όμως δεν ξέρω ακόμη αν θα τελειώσει καλά ή άσχημα, το σκέφτομαι.
Τέλος πάντων. Άλλαξα το εξώφυλλο, και το καινούριο μου εξώφυλλο μου το έφτιαξε το φασόλι tzeniKr και την ευχαριστώ πολύ πολύ!!❤

Επίσης, ανέβασα καινούργιο βιβλίο με τίτλο «Anaxiphilia» να πάτε να το δείτε έχω βάλει μόνο τον πρόλογο αλλά σύντομα θα μπει και κεφάλαιο!! Αν έχετε λίγο χρόνο τσεκαρετε το θα με κάνατε πολύ χαρούμενη πραγματικα!!❤❤❤

Φτάνει το μελό.

-Φιλιααααααά😘

You Got Me[ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΚΆ ΑΡΓΕΣ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ]Where stories live. Discover now