Το ηλιθιο ξυπνητιρι μου χτυπησε ενα τεταρτο αργοτερα απο οτι το ειχα βαλει κανονικα με αποτελεσμα να εχω μονο μιση ωρα για να ετοιμαστω.Σηκωνομαι απο το κρεβατι με δυσκολια και κατευθηνομαι προς το μπανιο.Μπαινω στη ντουζιερα και κανω ενα εξτρα χαλαρωτικο ντουζ που ειναι αρκετο ωστε να ξυπνησω.Πλενω τα δοντια μου και με γοργα βηματα πηγαινω στην ντουλαπα για να ντυθω.Ειναι τελη Ιουλιου και ετσι διαλεγω ενα μαυρο υφασματινο σορτσακι και μια λευκη κοντομανικη μπλουζα που γραφει "Dark Paradise" με μαυρα γραμματα,φοραω και τα λευκα σταρακια μου και κατεβαινω στην κουζινα οπου με περιμενη η μαμα μου με τον Λευτερη τον κατα δυο χρονια μεγαλυτερο μου αδερφο.Καθομαι στο τραπεζι και τρωμε ολοι μαζι πρωινο.
"Ειναι ωρα να φευγω μαμα"λεω στη μαμα μου η οποια με εχει εδω και δεκα λεπτα αγκαλια στη μεση του δρομου ενω ο Λευτερης με περιμενη στο αυτοκινητο.
"Να προσεχεις και να ντυνεσαι καλα εκει!"λεει κλαιγοντας
"Ρε μαμα σταματα να κλαις!Ασε με να φυγω τωρα γιατι θα χασω την πτηση μου!"λεω και αποτραβιεμαι απο την αγκαλια της.
Μπαινω στο αυτοκινητο και φευγουμε για το αεροδρομιο.
"Φτασαμε μικρη"λεει ο Λευτερης και με αγκαλιαζει και με φιλαει.ΚΑνω κι εγω το ιδιο και τον αποχερεταω.
Επητα απο πολλες ωρες ταξιδιου φτανω στην Καληφορνια τα ξημερωματα.Δεν περιμενω να βρω καποιον στο πανεπιστημειο τετεια ωρα κι ετσι παω σε ενα μοτελ κοντα στην πανεπιστημειουπολη.Μπαινω σε ενα δωματιο και πευτω στο κρεβατι με τα ρουχα που φορουσα,ενιωθα τοσο αδυναμη ωστε να μπορω να αλλαξω.Το επομενο πρωι αφου εκανα μπανιο και εβαλα καθαρα ρουχα,ξεκινησα για την πανεπιστημειουπολη με τα ποδια εφοσον ηταν πολυ κοντα.Μπηκα στο πανεπιστημειο το οποιο ηταν κλασικο με πολλα ξυλινα επιπλα και ξυλινο πατωμα,ενω στο ταβανι υπαρχουν διαφορες ζωγραφιες.Οσο κοιτουσα τις ζωγραφιες που κοσμουσαν το ταβανι καποιος με πλησιασε.
"Καλημερα δεσποινης"ακουω μια ωριμη γυναικεια φωνη και γυρναω να την κοιταξω.
"Καλημερα σας"λεω και της χαριζω ενα ζεστο χαμογελο.
"Μηπως μπορω να σε βοηθησω σε κατι;"λεει και ανταποδιδη το χαμογελο.
"Ναι ειμαι καινουρια εδω και θα ηθελα να μου δωσετε το κλειδι για τον κοιτωνα μου"λεω ευγενικα.
"Φυσικα.Ελα μαζι μου"ειπε και εγω την ακολουθησα σε ενα γραφειο με πολλα βραβεια να κοσμουν μια ολοκληρη βιβλιοθηκη.Αφου της εδωσα τα χαρτια μου μου εδωσε ενα κλειδι με τον αριθμο B37 και με οδηγησε στην εισοδο για τις εστιες.Ανεβαινω μια ξυλινη σκαλα και ειμαι σε εναν μακρυ διαδρομο με πολες πορτες ψαχνοντας τον κοιτωνα μου.Α να τος!Τοποθετω το κλειδι στην πορτα και μπαινω μεσα,μολις κοιταζω μεσα στο δωματιο βλεπω δυο μικρα γραφεια,δυο μονα κρεβατια εναν παγκο με νεροχυτη,πολλα ντουλαπια και εναν φουρνο μικροκυματων και τελος μια πορτα η οποια λογικα οδηγει στο μπανιο.Ειναι πραγματικα τεραστειο!Στο ενα κρεβατι καθετε μια ξανθια κοπελα με ροζ ομπρε,τρυπα στη μυτη και πολλες τρυπες στα αφτια και ενα μικρο τατουαζ στον καρπο της.Χαμογελαει με αποτελεσμα να φανει και το smily σκουλαρικι της,χαμογελαω και εγω και αφηνω της βαλιτσες μου στο αδειο κρεβατι.
"Γεια,ειμαι η Emily,μπορεις να με φωναζεις και Em αν θες"ειπε και μου εδωσε το χερι της.
"Ειμαι η Ξενια,χαρηκα!"λεω και της δινω κι εγω το χερι μου.
"Απο που εισαι;"ρωταει.
"Απο Ελλαδα,εσυ;"
"Εγω ειμαι απο το Κολοραντο.Τι θα σπουδασεις εδω;"
"Ψυχολογος εσυ;"
"Κι εγω!Επιτελους καποιος να ειμαστε μαζι στα μαθηματα!"λεει ανακουφησμενη.
Της χαμογελαω και πεφτω στο κρεβατι μου το οποιο εχει το χειροτερο στωμα που εχω ξαπλωσει ποτε.Η Εμιλυ πηγε να βαλει κατι πιο ανετο για να κοιμηθει,ενω εγω ειχα φορεσει ηδη ενα φαρδυ σορτσ και ενα τιραντακι απο πανω.Μετα απο τοση κουραση με πηρε ο υπνος με πολυ ευκολια ομως μια ωρα αργοτερα η Εμ με ξυπνησε.
"Τι εγινε;"την ρωταω.
"Θα παμε για μπανιο.Αυτο εγινε"λεει κα με τραβολογαει απο το μπρατσο.
"Ελα ρε Εμ ασε με να κοιμηθω λιγο λιγουλακι!!"την παρακαλουσα.
"Ελα ρε Ξενια παμε!Θα γνωρισεις και τα παιδια θα ειναι ωραια!"
"Ποια παιδια;"ρωταω ξαφνιασμενη
"Τον Ρικ,που ειναι το αγορι μου,τον Τζεικ και τον Ντειβ.Ελα θα περασουμε ωραια"
"Καλα καλα!"λεω και μπηκα στο μπανιο και εβαλα το εντονο ροζ μαγιο μου που ηταν στραπλες με κροσια.Βγηκα εξω φορωνας ενα τζιν σορτακι και απο πανω το μαγιο και επεσα πανω σε δυο αγορια.
"Οπα σιγα!"λεει ο ενας με μια τοσο ωραια και αισθησιακη φωνη.
"Σορρυ"λεω και γυρναω να τον κοιταξω.Ηταν ενας καστανοξανθος με πρασινα ματια και σκουρα επιδερμιδα.Με κοιτουσε επιμονα ενω προσπαθουσα να φτιαξω το πανω μερος του μαγιο μου και ορκιζομαι πως τον ειδα να δαγκωνει τα χειλη του.Ο αλλος πηγε και φιλησε την Εμ και καταλαβα οτι ηταν ο Ρικ.
"Απο 'δω ο Ρικ"μου λεει και μου τον διχνει,ηταν ξανθος με γκρι ματια αρκετα ωραιος μπορω να πω."Και αυτος ειναι ο Ντειβ"μου λεει και μου διχνει τον θεουλη που επεσα πανω του πριν.
"Παμε;"λεω και κατεβαινουμε ολοι στο αυτοκινητο οπου μας περιμενε ο Τζεικ,ενας μελαχρινος με μαυρα ματια και ενα τατουαζ στο μπρατσο.Κι αυτος ωραιος ηταν,πολυ ωραιος ομως!Μπηκαμε μεσα και ξεκινησαμε για την παραλια.
Αυτη ειναι η καινουρια μου ιστορια εφοσον δεν μπορεσα να κανω κατι με την προηγουμενη που διαγραφηκε 'δια μαγειας'.Ξερω δεν ειναι κατι το εντυπωσιακο το πρωτο κεφαλαιο αλλα υποσχομαι να γινει η πιο ωραια ιστορια που εχετε διαβασει!Πραγματικα θα βαλω τα δυνατα μου.Ελπιζω να την απολαυσετε.{στη φωτο η Ξενια}Φιλουθκιαααα! <3 <3
ESTÁS LEYENDO
You Got Me[ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΚΆ ΑΡΓΕΣ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ]
Novela JuvenilΗ Ξενια ειναι μια δεκαεννιαχρονη κοπελα που μολις τελειωσε το λυκειο και ειναι γεματη ονειρα για το μελλον της.Επιλεγει να σπουδασει ψυχολογος σε ενα πανεπιστημειο στην Αμερικη και συγκεκριμενα στην Καλιφορνια.Ομως με την επιλογη της να φυγει απο τη...