Κεφάλαιο 8

197 11 0
                                    

          Άνοιξα τα μάτια μου και παρατήρησα πως είχε νυχτώσει κι εγώ ακόμα κοιμώμουν.Σηκώθηκα και είδα το κρεβάτι την Εμ άδειο έτσι την πήρα τηλέφωνο.

"Παρακαλώ;;;"ακούστηκε η φωνή της από την άλλη γραμμή.

"Εμ,πού είσαι;;"ρώτησα.

"Στον Ρικ γιατί;"

"Απλά ξύπνησα και δεν σε βρήκα"

"Τώρα ξύπνησες;;"ρώτησε έκπληκτη.

"Ναι ήταν ένα δύσκολο βράδυ"απάντησα γνωρίζοντας ότι θα με ρωτήσει για τον Ντέιβ.

"Ναι το κατάλαβα όταν είδα τον Ντέιβ στο κρεβάτι σου!"είπε εντελώς απότομα.

"Δεν κάναμε κάτι,απλώς ήταν μεθυσμένος,το βρήκα και τον μάζεψα.Αυτό είναι όλο!"δικαιολογίθηκα,δεν θέλω να το πούμε πουθενά πρίν σιγουρευτώ πως όλο αυτό θα οδηγήσει κάπου.

"Ααα μάλιστα,οκ τότε...Νομίζω πως θα αργήσω να γυρίσω,λέω να μείνω λίγο με τον Ρικ.Ίσως να περάσω εδώ το βράδυ,θα σου στείλω"

"Οκ,τα λέμε"είπα και το έκλεισα.

Αφού η Έμυλι έχει σκοπό να λείψει για πολύ ακόμα θα πάρω τον Ντέιβ να έρθει.

"Ντέιβ;"λέω μόλις το σηκώνει.

"Έλα μωρό μου τι έγινε;;"απαντάει.

"Τίποτα,να μωρέ η Εμ θα λείπει όλο το απόγευμα και έλεγα μήπως θες να έρθεις από 'δω να κάτσουμε λίγο...."είπα ναζιάρικα.

"Οκ,θα πέρασω να πάρω κάτι να φάμε,θες κάτι συγκεκριμένο;"

"Μπαα πάρε ό,τι θες,περιμένω"

"Οκ σε ένα τέταρτο θα είμαι εκεί"λέει και το κλείνει.

Έχω ένα τέταρτο στη διάθεσή μου μέχρι να έρθει,οπότε πρέπει να ετοιμαστώ γρήγορα.Δεν θα βάλω και πολλά αφού θα τα ξαναβγάλω.Φόρεσα τα κόκκινα μου εσώρουχα με την δαντέλα και από πάνω μια γκρί-σχεδόν διαφανές- ρόμπα δύο παλάμες πάνω από το γόνατο.Άφησα τα μαλλιά μου κάτω και ύστερα από δύο λεπτά χτύπησε η πόρτα.Άνοιξα και τον τράβηξα μέσα γρήγορα,άφησα τη σακούλα με το φαγητό στο κρεβάτη την Εμ και τον τράβηξα πάνω μου.Άρχισε να με φιλάει και να με χουφτώνει παντού,ενω εγώ είχα τυλήξει τα χέρια μου στον λαιμό του.Με έβαλε πάνω στο γραφγείο και εγώ έδεσα τα πόδια μου γύρω από τη μέση του,φιλιώμασταν για πολύ ώρα και οι γλώσσες μας δεν σταματούσαν να μπερδεύονται μεταξύ τους και να παίζουν το δικό τους μοναδικό παιχνίδι.Άρχισε κατεβαίνει στον λαιμό μου και ύστερα στο στήθος μου και να αφήνει μικρές δαγκωματιές παντού με αποτέλεσμα να αφήνω μερικά βογκητά να βγούν από το στόμα μου.Σιγά σιγά το χέρι του γλήστρισε ανάμεσα στα πόδια μου με προορισμό την υγρή περιοχή μου.Στην αρχή απλά με χάιδευε πάνω από το εσώρουχο ενω παράλληλα με φιλούσε,όμως δεν άντεξε και κάνοντας στην άκρη το εσώρουχό μου έβαλε μέσα μου ένα δάχτυλο και άρχισε να το κουνάει κυκλικά με ένταση.Δεν άργησε να προσθέσει ακόμα δύο δάχτυλα κι εγώ πλέον φώναζα από ηδονή γεμίζοντας το δωμάτιο με τα βογκητά μου.Έβγαλε τα δάχτυλά του από μέσα μου και κατέβασε το κεφάλι του στην περιοχή μου βάζοντας τα πόδια μου στους ώμους του και με τη γλώσσα του άρχισε να παίζει με την κλειτορίδα μου.Το έκανε τόσο σωστά και τόσο όμορφα που δεν μπορούσα να σταματήσω να αναστενάζω σε κάθε κύκλο της γλώσσας του.Μέτα από λίγο τελείωσα ουρλιάζοντας με εκείνον ανάμεσα στα πόδια μου.

You Got Me[ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΚΆ ΑΡΓΕΣ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ]Where stories live. Discover now