*Μην πατήσετε ακόμη το τραγούδι, θα σας πω εγώ πότε*
Μετά το ξέσπασμά μου αποφάσισα να κοιμηθώ λίγο, ανέβηκα στο δωμάτιο του Ντέιβ και ξάπλωσα στο κρεβάτι του. Η τελευταία μου σκέψη πριν κοιμηθώ ήταν το πόσο πολύ τον αγαπάω. Κοιμήθηκα τόσο γρήγορα και ένιωσα να χαλαρώνω πραγματικά, ίσως αυτός να είναι και ο πρώτος αληθινός ύπνος που έχω κάνει εδώ και μέρες. Ώρες αργότερα ξύπνησα και παρατήρησα ότι έξω είχε αρχίσει να σκοτεινιάζει, φόρεσα μια φόρμα και κατέβηκα κάτω για να βρω τον Ντέιβ. Αντί για τον Ντέιβ βρήκα ένα σημείωμα με το όνομά μου επάνω.
Ξένια συνάντησέ με στην πλατεία, δίπλα στη λίμνη. Θα σε περιμένω εκεί στις 22:00. Φόρα κάτι επίσημο. Υ.Γ: Σ' αγαπώ.
-Ντέιβ.
Χαμογέλασα στη σκέψη ότι μου έχει ετοιμάσει μια έκπληξη και ανέβηκα τρέχοντας τη σκάλα αφού η ώρα ήταν 21:00 και είχα μόνο μια ώρα για να ετοιμαστώ. Έκανα στα γρήγορα ένα μπάνιο και ίσιωσα τα μαλλιά μου. Και τώρα το δύσκολο κομμάτι, τι στην ευχή υποτίθεται ότι πρέπει να φορέσω;; Και το κυριότερο, πού θα βρω τώρα κάτι επίσημο; Τα μόνα ρούχα που έχω μαζί μου είναι φόρμες και τζιν... Η Εμ! Άρπαξα το κινητό μου από το κομοδίνο και πήρα την Έμιλι τηλέφωνο όσο πιο γρήγορα μπορούσα.
"Ελ-"
"Έχεις δέκα λεπτά στη διάθεσή σου να μου βρεις ένα καλό, επίσημο φόρεμα που να μην είναι μαύρο και να το φέρεις στο σπίτι του Ντέιβ. Κλείνω πρέπει να βαφτώ, βιάσου!" μιλούσα τόσο γρήγορα που δεν είμαι σίγουρη αν κατάλαβε απόλυτα ό, τι της είπα και το μόνο που άκουσα πριν το κλείσω ήταν 'Τι στο δ-', οπότε ναι, δεν παίρνω και όρκο ότι άκουσε τα πάντα. Κι όμως ένα τέταρτο αργότερα η Εμ χτυπούσε την πόρτα μου, είχα αρχίσει να βάφομαι και κατέβηκα να της ανοίξω με το ένα μάτι άβαφτο.
"Άργησες!" είπα και έφυγα ξανά τρέχοντας προς το μπάνιο να συνεχίσω το βάψιμο.
"Δεν είσαι καν έτοιμη!" άφησε την μαύρη σακούλα που κρατούσε στον καναπέ και με ακολούθησε στο μπάνιο με τα χέρια στη μέση.
"Πρέπει να βιαστώ, δεν θα προλάβω.." έβαλα eyeliner και μάσκαρα και στο δεξί μου μάτι και έψαχνα σαστισμένη το ρουζ στο τσαντάκι μου.
"Οκ, τι στο διάολο γίνεται; Για πού ετοιμάζεσαι;;" ρώτησε και μου έδωσε το ρουζ λες και διάβαζε τη σκέψη μου. Της είπα τι έγινε και αφού με βοήθησε λίγο με το μακιγιάζ πήγαμε στο σαλόνι να μου δείξει το φόρεμα. "Δεν ήξερα τι ακριβώς εννοούσες 'επίσημο φόρεμα' και έφερα κάτι απλό αλλά καλό" είπε και άνοιξε την σακούλα μέσα από την οποία ξεπρόβαλε ένα λιλά μακρύ φόρεμα, με λίγη χρυσόσκονη επάνω και αρκετά ανοιχτό ντεκολτέ.
STAI LEGGENDO
You Got Me[ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΚΆ ΑΡΓΕΣ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ]
Teen FictionΗ Ξενια ειναι μια δεκαεννιαχρονη κοπελα που μολις τελειωσε το λυκειο και ειναι γεματη ονειρα για το μελλον της.Επιλεγει να σπουδασει ψυχολογος σε ενα πανεπιστημειο στην Αμερικη και συγκεκριμενα στην Καλιφορνια.Ομως με την επιλογη της να φυγει απο τη...