Κεφαλαιο 3

352 20 0
                                    

Κατα τις εξι παρα το πρωι καποιος με σκουνταγε να ξυπνησω ομως εγω δεν ηθελα να ανοιξω τα ματια μου.

"Μμμ.."ηταν το μονο που βγηκε απο το στομα μου.

"Σηκω Ξενακο"ακουσα μια αντρικη φωνη.

"Τιιι;"λεω καθως ανοιγω τα ματια μου και βλεπω τον Ντειβ πανω απ'το κεφαλι μου.Τι θελει πρωι πρωι;

"Σηκω λιγο και ελα μαζι μου"λεει καθως με σπροχνει.

"Καλα τωρα"ειπα και σηκωθηκα.Βαζω το σορτσακι μου και τριβω τα χερια μου γιατι κανει πολυ κρυο."Πωω κρυοο"λεω και παω να βγω απ τη σπηλια.

"Περιμενε"λεει και μου δινει να φορεσω μια ζακετα του.

"Ευχαριστω"λεω μ ε ενα ξαφνιασμενο χαμογελο."Που παμε"ρωταω καθως περπαταμε εδω και πεντε λεπτα στην παραλια και δεν εχει χαραξει ακομα.

"Φτασαμε,δωσ'μου το χερι σου"λεει και τον υπακουω.

Ανεβηκαμε πανω σε κατι πολυ ψηλα βραχια και με βοηθησε να καθησω.

"Και τι κανουμε εδω;"λεω με απορρια.

"Θελω να δεις κατι."λεει και καθεται μαζι μου.

"Τι να δω;"

"Περιμενε λιγο.Πολυ ανυπομονη εισαι Ξενακο"τι Ξενακο μωρε;

"Μη με λες ετσι εκνευριζομαι"λεω και τον χτυπαω στον ωμο.

Και εκει που καθομασταν αρχισε να ανεβαινει ο ηλιος.Ηταν η πιο ωραια ανατολι που ειχα δει ποτε μου!

"Ειναι πανεμορφο.."λεω χαμηλοφωνα.

"Ειδες;Ειναι καλο να περιμενεις μερικες φορες."λεει χωρις να παρει τα ματια του απο τον ηλιο που ανεβαινε αργα αργα στον ουρανο και τον φωτιζε με πορτοκαλι και μωβ χρωματα.

"Ευχαριστω..που με εφερες εδω"λεω και τον κοιταζω.

"Τιποτα.Απλα ηθελα να το δεις"λεει και απλωνει το χερι του πισω απο τη μεση μου τραβοντας με κοντα του για να με αγκαλιασει.Δεν αντισταθηκα,εγυρα το κεφαλι μου στο στερνο του και μυρισα το υπεροχο αρωμα του κλειννωντας τα ματια μου.Μετα απο κανα δεκαλεπτο σηκωθηκαμε και πηγαμε πισω στη σπηλια οπου τα παιδια ειχαν ξυπνησει και μας περιμεναν.

"Που εισασταν εσεις οι δυο;;"λεει η Εμιλυ με πονηρο υφος.

"Ουτε καν!"της λεω και περνω την εκφραση 'πας καλα μωρε;'

"Ααα.."λεει με εναν τονο απογοητευσης στη φωνη της.Λες και ηθελε να γινει κατι μεταξυ μας.Ουτε να το σκεφτομαι δεν θελω!!

You Got Me[ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΚΆ ΑΡΓΕΣ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang