נקודת מבט כללית:
נאמגון נכנס אל המטבח בשעה שמונה בדיוק, כמו שציפה, אף אחד לא היה ער חוץ מגין.
״בוקר טוב״ הוא מלמל.
״לא נראה שיש לך בוקר טוב כל כך״ גין הרים גבה למראהו המותש של הלידר.
״לא הצלחתי לישון, אני ממש מודאג לגבי גונגקוק״.
גין הושיט לו כוס קפה וזכה לחיוך חם בתודה ״אנחנו באמת צריכים לדבר עליו״.
״מהמעט שאתם יודעים וממה שאני שמתי לב, יש לו הפרעת אכילה״.
גין חשק את שפתיו לשניה ״יונגי גם אמר את זה.״
״קראתי על זה כל הלילה, זה כמעט תמיד מתחיל מטריגר או מאיזה שהוא אירוע שגרם לו להרגיש לא בנוח״.
״אני חושב שעד לפני חודשיים הכל היה בסדר.... הוא התחיל להתחמק מאיתנו מאז השיחה של סג׳ין״.
״סג׳ין דיבר אז על ביקורות ותדמית הקבוצה, אתה חושב שהוא אמר משהו לגונגקוק?״
״אני יכול לב-״
צלצול הדלת קטע את המשפט.
נאמגון הרים גבה, מוקדם מידיי בשביל כל אחד.סג׳ין נכנס פנימה, צעדיו נחרצים.
הממברים המבוגרים הביטו בו כשסימן שאלה בעיניהם.
״אנחנו צריכים לדבר״ הוא פסק והתיישב.
נאמגון נד בראשו ״אני מסכים לגבי זה״.
״סגין״ פנה אליו גין בשאלה ״אתה זוכר שדיברת איתנו לפני כחודשיים על כך שהתדמית שלנו לא משהו? ושאנחנו צריכים לעשות שינוי?״
סגין הנהן.
״למה התכוונת?״
״אנשים אמרו שאתם לא כמו פעם״.
״מה הכוונה?״ נאמגון שילב את ידיו וגבותיו התכווצו.
סג׳ין נאנח ״קראתי כמה ביקורות עליכם, שאתם פחות משקיעים כמו פעם״.
״פחות משקיעים?״ קולו של גין עלה בכעס ״מה זה לעזאזל אומר בכלל?״
״היו כמה רמיזות ש....גונגקוק..... שגונגקוק עלה במשקל...״
ג׳ין פלט אנקה כועסת ודפק את ידו על השולחן ״מי הבן זונה שאמר את זה?״
״כמה מעריצים בטוויטר אחרי הלייב האחרון שעשיתם. הם צחקו על כך שגונגקוק אכלן גדול, שהוא אכל 2 קופסאות של ראמיון בשידור״.
״מה לעזעאל אכפת להם? מה נסגר עם אנשים???״ נאמגון לא יכל להכיל את הכעס והתרומם מהכסא מסתובב בתסכול במטבח.
״אני לא חושב שהם התכוונו למשהו רע אבל זה משהו שפגע בתדמית הקבוצה שלכם וזה והחלטנו לדבר איתכם על זה״ סג׳ין ניסה להרגיע אבל זה גרם לג׳ין לקפוץ גם כן.
״אתה רוצה לומר לי שאמרת לגונגקוק לרדת במשקל?״
״לא אמרתי לו שום דבר!״ סג׳ין מיהר לומר ״דיברתי עם המאמן שלכם שיבנה לכל אחד תוכנית מסודרת של האימונים למופע, חשבתי כשהמעריצים יראו את כמות האימונים שלכם הם יעריכו את העבודה הקשה״.
״איזה מהם?״
״אה?״ סג׳ין הרים גבה בבלבול.
״איזה מאמן?״
״החדש, סונד הו״.
גין חשק שפתיים ״אם הבן זונה אמר לו משהו אני אסרס אותו״.״סונד הו ממש נחמד״ סג׳ין התרומם מהכסא וניגש אל מתקן המים, מוזג לעצמו כוס ״אני לא חושב שהוא יאמר משהו, בטח לא כזה״.
״אנחנו מכירים אותו חודשיים, אם כל הכבוד״ תקף גין ״אנחנו צריכים לדבר איתו״.
״יש לכם אימון איתו היום באחד, לא? אני אשב איתו לשיחה ב12 בערך ואעדכן אותכם״.
נאמגון נד בראשו ״שיהיה ברור, אם זה הוא שגרם לגונגקוק להגיע למצב הזה, הוא לא ישאר חי״.
סג׳ין העלה חיוך אבל כשראה את פניו הרציניות של הלידר מיהר להוריד אותו.
״בינתיים תדברו עם גונגקוק, בסדר? ותדאגו שהוא יאכל״ הוא אמר.
״זה ברור״ גין התרומם גם ״ואני מחזק את דברי נאמגון, אני לא אשאיר אותו שלם״.
YOU ARE READING
perfect
Randomכל אחד רוצה להיות מושלם. לא מכל אחד מצפים להיות מושלם. אבל הם ציפו ממנו. לפחות ככה הוא חשב. להיות איידול, זה לא פשוט. אבל מי אמר שהוא נועד לעשות דברים פשוטים? גונגקוק, הממבר הצעיר ביותר בלהקת ביטיאס, החל לקבל ביקורת ממאמן הריקוד של הקבוצה על המשקל ש...