یکم حرف

715 53 3
                                    



سو عسلی های من.
اومدم یه سری درد و دل کنم و برم.
اول از همه بابت همه حمایتایی که ازم میکنید تشکر میکنم.
عسلی هایی که با نظرات خوشگل و مثبتشون بهم انرژی میدن و همیشه هوام رو دارن.
مخصوصا توی این شرایط و زمان سخت.
یه سری حرفا از جانب من نویسنده بهتون بزنم.

1.بیشتر نویسنده ها پذیرای انتقاد های به جا و درست شما هستند..
انتقاد به جا؟بله انتقاد به جا.
انتقاد به جا یعنی اینکه رک و راست و با دلایل منطقی بیای به نویسنده بگی آره فیکت فلان مشکل رو داره.
نه اینکه یه سری چرت و پرت که حتی  مطمئنم توی دهن  خودت هم درست نمیچرخه.

2.از نویسنده انتظارت بی جا نداشته باشید. منظورم چیه؟
منظورم اینکه هر نویسنده ای از صفر شروع میکنه. جدا از اینکه یه سریا استعدادش رو دارن یه سریا  نه. نویسنده با یه سری مشکلات تو نوشتنش رو به رو میشه. اینکه بعضیا با پررویی و  و قاحت بخوان این مشکلات رو بکنن تو حلقش کار درستی نیست.
نویسنده غلط املایی داشته؟میتونی توی پیوی تل یا اینستا یا هرجای دیگه ای بهش بگی.
که اونم نیازمند ادبه.
اگر شما شعور کافی برای بیان حرفتون رو ندارید لطفا نظر ندید.
این حتی در مورد یکی از ریدرای فیک بهشت کوچک تنت هم صدق میکنه.
من بارها گفتم...اگر فیکی سلیقتون نیست فقط از ریدرینگ لیست خارج و خوندنش رو متوقف کنید. نه اینکه بار انواع و اقسام حرفای تو باسن نرو به قصد تخریب برید تو کامنتا.

3. یه نویسنده با داستان هاش زندگی میکنه.. شخصیت، افکار و اعقایدش رو توی اون داستان ها به تصویر میکشه و اونها رو بخشی از وجود خودش میدونه. و تو؟ با تو توهین بیخودت باعث حس بد اون نویسنده میشی.
اون دسته از دوستانی که نظر نمیدن حتما خودشون میدونن چرا نمیدن..
ولی اون دسته از دوستانی که نظر میدن و به درستی عیب و ایراد کارم رو بهم گوش زد میکنن واقعا ازشون متشکرم.
من نه شکسپیرم نه ویکتور هوگو..من ممکنه نتونم شاهکار ادبی خلق کنم ولی حداقل سعی میکنن نکته به نکته هایی که شاید تو زندگی به دردتون بخوره رو توی فیکام بیارم.

vicious:زود به هرکسی اعتماد نکن حتی اگه نزدیک ترین شخص زندگیت باشه،ساده از اشتباهات بزرگ و نابخشودنی شریک زندگیت به خاطر عشق نگذر و حرف هرکسی رو قبول نکن

lumea din spatele ochilor tai:همیشه عشق کافی نیست باید منطقی تصمیم گرفت.

torquem amoris:زندگی ناعادلانه و سخته..انتظار کمک از هیچکس دیگه رو نداشته باش اما هیچوقتم از امید و تلاش برای داشتن یه زندگی خوب دست نکش

oceanul meu  pacific(فصل دوم نفرت) و خود نفرت
گذشته ها گذشته..گناه دیگران رو پای کس دیگه ای ننویس و هیچوقت از خانواده ات دست نکش

your little paradise:هیچوقت برای جبران کردن دیر نیست و هر چیز قشنگی قرار نیست ذات خوبی داشته باشه

moeny:هیچوقت به خاطر دیگران از حقت عقب نکش

sweet lost:عشق میتونه تو بدترین شرایط و با آدم نادرست برات اتفاق بیافته باید خوب مدیریتش کنی

наше безумие(nashe bezumiye) جنون ما:
خیلی زود دیر میشه..ترس هات رو کنار بذار

boxer:زود قضاوت نکن..تو هیچی نمیدونی

اینها تک تک نکاتی از زندگی روزمره اس که من سعی کردم فیکم رو بر اساس اونها پیش ببرم.. 
آدم یا باید تجربه کسب کنه یا باید از تجربه دیگران استفاده کنه..شما از شخصیتای داستان تجربه کسب کنید و  اشتباهاتشون رو تکرار نکنید.

ممنون حرفام رو خوندید.
ما اینجا دور هم جمع نشدیم که تخریب کنیم. نویسنده میتونه بی حوصله باشه و نتونه خوب بنویسه گاهی...شما از زندگی کسی خبر ندارید.
نویسنده میتونه غلط تایپی داشته باشه..نویسنده که دهخدا نیست!
واقعا وجدانم قبول نمیکرد اون چیزی که به خاطرش این حرفا رو زدم براتون بذارم وگرنه میفهمیدید چقدر اون فرد داره به نویسنده هایی که با جون و دل فیک مینویسن توهین میکنه.

حالا حالا..امروز بقیه فیکا رو هم پاب میکنم...ممنون که کنارم هستید. دوستون دارم
Night

viciousWhere stories live. Discover now