Sıfırdan hayat 2/36

379 21 13
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Selam! Nasılsınız kardeşler?

Yeni bölümle karşınızdayım.

Yeni sezon hepimize hayırlı olsun, o zaman geçelim bölüme.

Keyifli okumalar 🤍

❤️‍🩹

Zaman en çok acıları sildiğinde gücünü gösteriyor sanıyordum.Fakat zaman beni en çok acılarımın yerine dinmeyen bir nefret bıraktığında şaşırttı ve korkutu.

İçimdeki umutları öldürdüler fakat yine de savaşmayı seçtim.Onu kazanmayı seçtim...

En başta o beni seçmişti.

O gece çamurlu suyun içine beraber düşerken yazılmıştı bizim kaderimiz.

Ama Vera, nasıl bizim kader ağlarımızı örmüştüse aynı şekilde de parçaladı.Umutlarımı kendi kanıma bulaştırdı.Bizi öldürmeği seçti.

Tıpkı her şeyi çözmek için beni seçtiği gibi.

Seray elindeki kirli sepetini kapının kenarına bırakarak "Yeter artık! İçme şunu!" diye kızarken bana kadehi tek seferde kafama diktim.

"Seray uğraşma benimle!"

Daha fazla bir şey söylemeden sepeti geri alıp salondan çıktı.Alışmıştı artık bu halime.

Bir sene geçmişti.Koca bir sene..

Yalanı yalanın üzerine koyup kordan ev inşa ettim.Cihan öğrenirse o kor her yere düşür her kesi cayır cayır yakardı.

Peki ya Enes?

Nişanlanacaktı mı o kızla gerçekten? Beni unutmuştu yani?

Bir kaç ay önce hayatına başka biri girmişti.Aysima Miran, annesinin arkadaşının kızıydı.Bu gün bir mektup gelmişti bana.İçinde davetye..

Aysima bana 'Sevgili Meryem, seni de mutluluğmuza şahit görmek isteriz.Ne de olsa akraba saylırsın) Bence kesinlikle gelmelisin' diye not düştüğü bir mektup gönderip beni nişanlarına davet etmişti.

O gruptan en yakın hissettiğim kişiyi aramıştım.İzgeyi..

Anlatmıştı bana herşeyi.Doğruydu, vazgeçmişti benden..

Leya Ferit'le sevgiliydi fakat Ferit bunu bilmesine rağmen bana hiçbir şey söylememişti..

Ve nihayet beklediğim o kişi geldi.Ferit arabasının anatharını sehpanın üzerine bırakıp ceketini sıyırdı üzerinden.

Seçim 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin