Hisler 2/37

397 25 14
                                    


Selam! Nasılız güzlikler?

Yeni bölümle geldim, ve bu bölüm uzun olacaktır diğer bölümlere kıyaslasak.Çok eğlenerek yazdım umarım siz de keyif alarak okursunuz.

O zaman geçelim bölüme.

Keyifli okumalar 🩶

Keyifli okumalar 🩶

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🕸️

Son bahar rüzgarı saçlarımın
arasından sızıp beni üşütürken gözlerimi kapattım bir kaç saniyeliğine.

En çok ruhum üşüyordu benim, dinmez bir rüzgarla, kasırgayla savrulmuştu en dalgalı denizlere, okyanuslara..

"Meryem!"

Enes'in sesi arkamda yankılanıyordu "Abi gözünü seveyim, sakin" ve her zaman olduğu gibi Uygar onu sakinleştirmeye çalışıyordu.

"Sen ne yaptığını sanıyorsun?! Hangi cüretle gelirsin buraya?!" denize benzeyen gözleri buzlaşmıştı sanki öyle bakıyordu bana "Nişanlın davet etti ben de geldim" umursamaz tavrımdan dolayı kaşları çatlırken "Bir kere de bir şeyin ciddiyetinin farkına var, Meryem.Büyü artık!" dedi sesini bastırarak.

"Oynadığın saçma sapan oyunlar yaşadıklarımızda pek ciddiyyet bırakmıyor Vera Koçak.Pardon Enes Vera Koçak.Artık sana Vera demek yaşadığım aşka, yaşattığın aşka hakaret gibi geliyor.Zira eski Vera burda olsaydı şu halinden utanırdı" arkamı dönüp bir kaç addım attım ama fazla gidemeden önümü kesti "Bitti.Biz bittik, bunu ne zaman kabulleneceksin? Benim hayatımda biri var artık, sen de yoluna bak" bedenime yayılan ürpermeyle "Ben seni başkasını sevmek için sevmedim, fakat sen beni ne için seçtin onu bak bilemem" diyerek önünden geçip gittim.

Yazardan

Elindeki içki şişesini taşlıklara fırlatıp sonuncu şişeye uzandı genç adam "Ohoo, yeter be oğlum! Az kendine gel" Uygar arkadaşını uyarmasına rağmen Enes onu dinlemeyib şişeyi kafasına dikti "Saçları.. saçları çok güzel olmamış mıydı.."

Uygar dalgın gözlerle denizi izlerken "Şimdi mi aklına geldi bu? Bir yıl önce kızı babamla teyzen ilişki yaşıyor diye terk ettin hem de böyle bir şey olmamasına rağmen" dedi yavaş ses tonuyla.

"Başka çarem mi vardı Uygar? Benim annem yılarca hep hafızasını kaybederek yaşadı.Yataklarda oldu, bazen bir yabancıya bakar gibi baktı bana.Bir şerefsiz yüzünden yıllar önce bebeğinden oldu, evliliği yıkıldı.Ben hepsinin arasında ezildim.Ne yapacağımı şaşırdım, annem için yaptım.Cihan için yaptım.."

Uygar elini arkadaşının omzuna attıp sıktı "Meryem'in suçu ne peki? Bir yıldır toparlanamadı, bundan sonra nasıl toparlanacak onu da bilmiyoruz."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Seçim 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin