10

134 8 0
                                    

'Ga lekker liggen maatje en maak je comfortabel ik pas me aan aan jou' zegt Robbie. Matthy knikt en doet zn boxer uit en gaat op zn buik liggen. Robbie legt een handdoek op en gaat daar voorzichtig op zitten. 'Is dit oké voor jou zo?' Matthy knikt en voelt al snel de handen van Robbie op zn rug. Hij ontspant en geniet.

'Draai je eens om' zegt Robbie. Matthy draait zich om en Robbie gaat op de buik van Matthy zitten. Voorzichtig masseert hij de borst van Matthy. 'Ik doe je benen dalijk ook als je dat wilt' zegt Robbie. Matthy knikt en sluit zn ogen weer.

'Rob?' Robbie knikt. 'Wil je misschien dat we beide met een boxer in bad gaan en dat je dan ook m'n gezicht en haar masseert?' Robbie glimlacht. 'Tuurlijk Mat, ik doe wat jij wilt' zegt Robbie. Matthy knikt en staat op. Met Robbie loop hij naar de badkamer. Hij laat het bad volop putten en doet zn boxer weer aan. Robbie gaat zitten, waarna Matthy tussen zn benen. Robbie legt het hoofd van Matthy naar achter tegen zn borst en maakt de haren nat. Zachtjes masseert hij erin met afwisseling van het gezicht.

'Zullen we eruit het water is koud' zegt Robbie na driekwartier. Matthy reageert niet. Robbie glimlacht. Hij wist dat er een moment kwam dat hij inslaap viel en dat is nu gebeurd. Robbie wrijft over de buik van Matthy en blijft ook zitten. Hij wilt Matthy nu niet wakker maken.

Matthy opent rustig zn ogen. Hij ligt in bed? Hij is alleen? Hij zat toch in bad met Robbie? Hij pakt zn telefoon naast zich. Een berichtje van Rob. 'Hey maatje, ik moest nog eventjes thuis mn spullen halen, ik kom straks weer! Pasta ligt in de koelkast. Ik app je als ik kom' appt hij. Het volgende berichtje is ook van hem. 'Hey Mat, het is al best laat dus ik ga het niet redden om nu nog naar jou te komen, hopelijk heeft de pasta gesmaakt en ik zie je morgenvroeg op kantoor. Doei maatje' typt hij. Matthy kijkt op de tijd.

13:26

Kut! Kut! Kut! Hij heeft zich verslapen. Hij stapt uit bed en doet snel een broek en trui aan. Hij doet sokken en schoenen aan en pakt zn tas met spullen. Hij poetst nog snel zn tanden en grijpt zn telefoon mee. Hij maakt de deur opslot en zoekt ondertussen het nummer van Rob. Na 2x overgaan word opgenomen. 'Rob! Ik kom er nu aan! Het spijt me, maar ik heb me echt verslapen' zegt Matthy meteen en stapt in zn auto. 'Ho, rustig aan maatje, dat kan gebeuren, oke? We snappen na gister dat je je slaap eventjes nodig hebt gehad en hadden er al op gerekend dat je later was. Geen stress of paniek, rijd gewoon rustig richting kantoor en dan zien we wel wat er nog gedaan kan worden. Niemand hier is boos op jou en als je het wilt dan wacht ik voor het kantoor op jou dat je niet alleen naar binnen hoeft' zegt Robbie. Matthy zucht uit.

'Ik kom er meteen aan Rob, maar het zou inderdaad fijn zijn als je buiten op me wacht' zegt Matthy. 'Dat is goed maatje, ik blijf gewoon aan de lijn, dus als er iets is zeg je me dat' zegt Robbie. Matthy zucht nog eens opgelucht en zet zn bril op. Hij had geen tijd genomen om zn lenzen in te doen.

Hoe is hij?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu