8-گمشده

207 50 44
                                    

Jungkook

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Jungkook

انگار حالا حالا ها آفتاب تصمیم نداشت قدم به آسمون سیاه و خالی از ستاره سئول بزاره. همچنین تهیونگ هم قصد نداشت پلک روی هم بزاره ؛ نور شومینه ای که از هال به داخل اتاق می‌تابید، خبر از تازه شدن چوب ها و هیزم داخل شومینه رو می‌داد. 

مسخره اس! تهیونگ ثانیه ای رنگ خواب به چشم ندیده بود و همچنان سرحال مشغول درست کردن مجسمه ای چوبی شبیه به گرگ بود. با یک دقت و تمرکز خاص ، تیزی چاقو رو روی تن چوب می‌کشید و بهش هویت می‌بخشید. گودی کمر گرگ حالا مشخص بود و تهیونگ با یک اخم چوب دیگری برداشت و مشغول حالت دادن به چوب شد.

-سردته؟

تهیونگ تمام مدت پشتش به جونگ‌کوک ایستاده در چهارچوب در اتاق بود. پس چطور متوجه حضور جونگ‌کوک ساکت شده بود؟ اون یک انسان عادی نبود!

-یکم.

برای حرکت کردن با دیوار و میز و وسایل خونه دست به یقه می‌شد که تهیونگ چاقو و چوب رو روی میز گذاشت. سیگارش رو هم توی زیرسیگاری گذاشت و به سمتی از خونه تمام چوب  قدم برداشت. یک در کشویی رو باز کرد و وارد یک اتاق شد تا کاری انجام بده اما صداش از اتاق به گوش جونگ‌کوک رسید.

-تاحالا فرار کردن یک پاندا رو توی باغ وحش تصور کردی؟

صدای خنده هیستریکش باعث شد که جونگ‌کوک هم خنده ای کنه. تهیونگ یک عصا زیربغلی بیرون اورد و به سمت جونگ‌کوک اورد.

-نگران نباش ، هنوز هم جزو گوشتخوار ها حسابت می‌کنم پاندا ؛ هرچند که نود و نه درصد رژیم غذاییت رو بامبو تشکیل میده.

جونگ‌کوک عصارو از دست اون پسر کاریزماتیک گرفت و تشکری زیرلب ازش کرد ؛ اما هیچ درک نمی‌کرد که چرا انقدر طولانی مدت به چهره اش خیره بشه؟

-چرا پاندا صدام می‌کنی؟

تهیونگ نگاه مغرورش رو از جونگ‌کوک گرفت و به سمت آشپزخونه کوچک گوشه هال رفت تا چیزی برای خودش پیدا کنه.

-قبلا هم این سوال رو پرسیدی ازم.

تهیونگ مقداری گوشت از یخچال بیرون اورد و پخت و پز رو شروع کرد. پسر حرفه ای گوشت رو سرخ می‌کرد و بهش ادویه می‌زد. جونگ‌کوک به سختی جای خودش رو روی یکی از صندلی های توی هال پیدا کرد و محو تهیونگی که حرفه ای آشپزی می‌کرد و گاهی از گوشه چشم جونگ‌کوک سالمش جونگ‌کوک رو می‌پایید تا فرار نکنه شد. چطور ممکنه دو شخصیت کاملا متفاوت با علائم جسمی متفاوت در یک جسم به وجود بیاد؟

Twin - همزادWhere stories live. Discover now