Avucundaki eli yavaş yavaş okşarken göğsünde uyuyan çocuğu izliyordu Hyunjin, sevgili olalı iki hafta olmuştu ve her şey yolunda gibiydi, yolunda gitmeyen tek şey Yongbok'un hiç bir iyileşme göstermeyen kan değerleriydi. O da aynı Felix gibi ellerinden kayıp gidiyordu ve elinden gelen hiç bir şey yoktu, üzgün gözlerle ve acıyan kalbiyle yaptığı tek şey izlemekti.
"Hyunjin?"
"Güzelim, yanındayım"
"Başım çok ağrıyor, ilaç-"
"Az önce verdim, bir kez daha vermem mümkün değil uyumaya çalış bebeğim lütfen"
"Bu ağrıyla uyumak kolay mı sanıyorsun, canım çok yanıyor"
"Biliyorum, biliyorum ama elimden bir şey gelmiyor"
"Yine burada mı kalacaksın?"
"Evet, seni yalnız bırakmak istemiyorum"
"Bende senden ayrılmak istemiyorum Hyunjin"
"Gitmiyorum bir yere uyu hadi"
Yongbok gözlerini tekrar kapatırken Hyunjin çocuğun alnına küçük bir öpücük bırakıp, yine düşünmeye başladı. Yongbok'un şu anki hali Felix'in ölmeden önce ki son bir-iki ayı gibiydi, belki de Yongbok onun kadar bile dayanamayacaktı bundan korkuyordu Hyunjin.
"Hyunjin?"
"Uyumadın mı güzelim?"
"Hyunjin, ben ölmek istemiyorum. Bana yardım et ne olur, seninle birlikte güzel günlerim olsun anılarım olsun istiyorum"
"Olacak zaten, çok güzel günlerimiz olacak"
"Ama ben.." Yutkundu Yongbok göz yaşları akmaya başlamıştı, korkuyordu.
"Ben dün gece rüyamda öldüğümü gördüm, çok korkuyorum Hyunjin"
"Olmayacak öyle bir şey ağlama ne olur, söz verdin beni bırakıp gitmeyeceksin"
"Hyunjin üzülme tamam mı?"
"Yongbok lütfen.."
"Hyunjin, seni seviyorum.."
"Yongbok! Yongbok uyan..."
.
"Hyunjin ne yapıyorsun dur!"
Minho'nun sesi beynine ulaşmazken, eline aldığı enjeksiyonu koluna batırıp ilk seferde başarılı olamayınca ikinciyi deniyordu ki Minho arkadaşının elindeki enjeksiyonu alıp önüne geçti.
"Ne yapmaya çalışıyorsun, kendine zarar verdiğinin farkında mısın?"
"Ben, ben onun hayatını kurtaracağım. Tahlil gerekli"
"Ne anlatıyorsun?"
"Yongbok için donör olacağım, hadi hemen yap şu kan tahlilini"
"Emin misin?"
"Eminim, onu kurtaracağım ölmeyecek"
"Tamam sakin ol, otur şuraya. Umarım dokularınız uyumludur"
Minho Hyunjin'in kolundan aldığı kanı tahlil için hemşireye verirken Hyunjin'in aklı yoğun bakıma alınan çocuktaydı. Felix'le uyuşmayan dokuları belki bir şans Yongbok'la uyuşur ve onu yaşata bilirdi...
"Eve git ve dinlen hiç iyi görünmüyorsun"
"Olmaz, onu yalnız bırakmak istemiyorum korkuyor"
"Uyuyor Hyunjin ve biz uyandırmazsak uyanmayacak biliyorsun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EŞİM GİBİ||Hyunlix||Hyunbok
FanfictionEşini bir yıl önce kanserden kaybeden Hyunjin'in durumu hiç iyi değildir ve yakın arkadaşı Minho da bunun farkındadır. Uzun uzun düşünen Minho, yaptığı araştırmalar sonucu arkadaşına onu şok edecek bir hediye verir fakat işler umduğu gibi gitmez. So...