bölüm|9

162 38 50
                                    


"Hyunjin, senin için kahve yaptım"

"Teşekkür ederim bebeğim, buraya gel"

Felix elindeki kahveyi masanın üzerine bırakıp Hyunjin'in yanına adımladı ve yavaşça kucağına oturdu. Hyunjin elini eşinin yüzüne götürüp yanağını okşadığında Felix gözlerini kapatıp gülümsedi.

"Seni seviyorum"

"Bende seni seviyorum sevgilim, işin çok mu daha? Film izlemek istiyorum"

"Üzgünüm bebeğim, çalışmam gerekiyor"

"Eve gelince çalışmasan olmaz mı, bir aydır hem hastanede hemde evde çalışıyorsun yorulmadın mı?"

"Açığımı kapatmaya çalışıyorum güzelim, ama şimdilik senin için biraz ara verebilirim sanırım"

"Gerçekten mi, ozaman ben film seçmeye gidiyorum"

Felix heyecanlı bir şekilde eşinin kucağından kalktığında arkasından gülümseyerek baktı Hyunjin, bazı şeyleri kabullenmişti artık. Felix'in bıraktığı kahveyi alarak eşinin yanına adımladı ve koltuğa oturarak onu da kucağına çekti.

"Ne izleyeceğiz bebeğim?"

"İşte burada, umarım güzeldir"

"Sen seçtiğine göre güzel olmama şansı var mı, bence çok iyi bir film"

"Daha izlemedik bile Hyunjin, nereden biliyorsun?"

"Neyse izleyelim bakalım"

Filmi izlemeye başlayalı dakikalar olmuştu ve Felix eşinin kolları arasında filme odaklanmışken Hyunjin en başından beri sadece kollarının arasında huzurlu bir şekilde oturan bebeğini izliyordu. Saçlarını öpüyor kokusunu uzun uzun içine çekerken Felix'in ara sıra bıraktığı huzursuz mırıltılara sessizce gülüyordu, yaşama sebebiydi.

"Ya Hyunjin, ıslak ıslak öpme huylanıyorum"

Sesli bir kahkaha attı Hyunjin, inat yapar gibi dudaklarını tekrar huylanan adamın boynuna bastırıp öptü.

"Hyunjin Film izliyorum burada!"

"Ama ben film izlemek istemiyorum, hadi odamıza gidelim"

Felix eline aldığı kumandayla televizyonu kapatıp Hyunjin'e dönerek yüz yüze olacak şekilde kucağına oturdu. Küçük elleriyle Hyunjin'in yüzünü avuçlarına alarak yaklaşıp dudaklarına bir öpücük bıraktı.

"Artık iyisin değil mi sevgilim?"

"Senin sayende bebeğim, sen yanımda olduğun sürece iyi olacağım"

"Ben olmasam bile iyi olacaksın"

"Sensiz olmaz, ben seninle başardım eski günlerime geri dönmeyi. Hepsi senin sayende oldu"

Gülümsedi Felix, çok az zamanı kalmıştı. Kollarını eşinin boynuna dolayıp sımsıkı sarıldı ve boynuna arka arkaya öpücükler bıraktı. Hyunjin eşinin her temasında biraz daha kasılırken, ellerini tişörtünün altına kaydırıp tenine dokunduğunda Felix sessiz bir inleme bırakmış dudaklarının arasındaki teni hafifçe ısırmıştı.

"Bebeğim~ odaya??"

"Hayır, burada yapalım Hyunjin~"

Felix Hyunjin'in kucağından kalkarak üstündeki her şeyi çıkarttı ve Hyunjin'in aralık duran bacaklarının arasına dikildi. Hyunjin'in elleri eşinin çıplak beline yerleşirken kendine doğru çekip dudaklarını göbeğine bastırdı, teni sıcacıktı Felix'in. Göbeğinden kasıklarına doğru sıraladığı öpücüklerden sonra arkasına dönmesini sağlayıp bu sefer güzel kalçalarına bastırdı dudaklarını.

EŞİM GİBİ||Hyunlix||HyunbokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin