🌸FİNAL🌸

144 35 17
                                    

"Gel bakalım, evine hoşgeldin"

Yongbok Hyunjin'e dönerek yanına yaklaştı ve kollarını beline dolayıp sarıldı, bundan sonra sıcak bir yuvada onunla birlikte mi yaşayacaktı yani, buna halâ inanamıyordu.

"Her şey rüya gibi Hyunjin, ben neredeyse ölüyordum ama şimdi burada senin yanındayım"

"Olanların hepsi gerçek, rüyada değiliz güzelim. Güzel bir duş alıp biraz dinlen olur mu?"

"Hım hım, senin odanda mı yapacağım?"

"Evet gel"

Hyunjin önden ilerlerken Yongbok ta yavaş adımlarla takip etmeye başladı, daha önce de bir kaç kez gelmesine rağmen odanın yerini unutmuştu.

"En kısa zamanda senin için alış veriş yapalım, şimdilik benim kıyafetlerimden giyebilirsin"

"Peki"

"Kendin yapabilirsin değil mi?"

"Şeyy- aslında-"

"Seni beklememi ister misin?"

"Hım hım"

"Tamam geç bakalım, senin için suyu ayarlayacağım"

Birlikte banyoya girdiler ve Hyunjin suyu ayarlarken Yongbok üstündekileri çıkartmaya başladı.

"İşte oldu, burada bekleyeceğim korkma tamam mı?"

"Tamam, sakın gitme"

"Merak etme gir hadi"

Kabine girerek kalan parçaları da çıkartıp yıkanmaya başladı Yongbok, Hyunjin yanında olduğu için biraz daha rahat hissediyordu. Dakikalar sonra işi bittiğinde bornozu giyerek kabinden çıktı ve odaya döndüler.

"Saçlarını güzelce kurutalım"

Hyunjin saç kurutma makinasını ayarlarken Yongbok ayağa kalktı ve odadaki büyük aynanın önüne gelip üzerindeki bornozun omuzlarından yere düşmesini sağladı. Bakışları bedeninde dolaşırken yine gözleri dolmuş göz yaşları süzülmeye başlamıştı, eskiden bu kadar zayıf değildi güzel görünüyordu ama şimdi çok farklıydı bir ölü kadar cansız ve zayıf.

"Yongb-"

Aynanın karşısında çıplak bir şekilde dikilip ağlayan çocukla hemen yanına adımladı Hyunjin, yere düşen bornozu tekrar omuzlarına koyarak kendine çekip sarıldı.

"Çok çirkinim Hyunjin, beni beğenmiyorsun değil mi?"

"Yanılıyorsun bebeğim, sen çok güzelsin ve bende seni çok beğeniyorum"

"Eskiden daha güzeldim, kilo almak istiyorum ne olur"

"Merak etme zamanla alacaksın zaten, şimdilik bunları düşünüp kendini üzme olur mu?"

"Eskisi kadar güzel olacak mıyım, peki saçlarım?"

"Bir kaç ay sonra saçların eski haline dönecek"

"Zaman çabuk geçsin istiyorum"

"Her şey yoluna girecek ve sadece bir kaç ay sonra eski sen olacaksın, şimdi üstünü giyin ve hastalanma ben mutfağa gidiyorum yemek hazırlayacağım"

"Hım hım"

Hyunjin odadan çıktığında yatağın üzerindeki kıyafetleri alıp giyinmeye başladı Yongbok, Hyunjin'in kıyafetlerinin içinde kaybolacaktı büyük ihtimal öyle de olmuştu. Üzerine büyük gelen kıyafetlerle birlikte odadan çıkıp mutfağa geldiğinde Hyunjin sesli bir kahkaha attı, Yogbok ise çatılan kaşlarıyla gülen adama bakıyordu.

EŞİM GİBİ||Hyunlix||HyunbokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin