bölüm|7

182 31 60
                                    

Daha fazla bekleyememiş sarhoş olmasına aldırmadan evden çıkmıştı Hyunjin, şu an düşündüğü tek şey eşinin kalbini kırdığıydı ve kendini affettirmesi gerektiğiydi. Dönen başıyla zorda olsa Minho'un evine gelebilmiş arabayı yolun ortasında bırakarak evin kapısına doğru adımlamıştı.

Kapıya geldiğinde alnını kapıya dayayarak bir kaç dakika bekledi, nefes almaya ve bulanık aklıyla yapa bildiği kadar düşünmeye ihtiyacı vardı.

"Sen istiyorsun diye yapacağım bebeğim, sen huzurlu ol diye. Yoksa, ben çoktan öldüm zaten..."

Elini kaldırıp zile bastı, bir kaç dakika sonra kapı açıldığında Minho gördüğü yüzle şaşırmamıştı Hyunjin'in geleceğini biliyordu.

"Felix burada değil mi?"

"Evet içeride jisung'la televizyon izliyorlar"

Üzgün bir nefes vererek eve adımladı Hyunjin, salona geldiğinde sessiz bir şekilde dikilip arkadaşıyla oturan eşine çevirdi bakışlarını, jisung'un göğsüne yaslanmış huzurlu görünüyordu.

"İstersen biraz konuşalım"

Minho'ya dönerek olumlu yönde başını salladı ve birlikte mutfağa geldiler.

"İç şu kahveyi ayılman gerekiyor"

"Yeterince kendimdeyim"

"Anlat bakalım yine ne oldu, Felix'e onu istemediğini söylemişsin"

"Anlamıyorum"

"Neyi anlamıyorsun, aklına takılan her şeyi bana sorabilirsin"

"Aklım almıyor işte, o nasıl aynı Felix gibi davranabiliyor. Nasıl onun gibi kokuyor nasıl onun gibi trip atıyor, o Felix değil ki o benim eşim değil"

"Sen halâ orada mısın Hyunjin, daha kaç kez söylemem gerekiyor. O senin eşin ve yerinde olsam onunla geçirdiğim zamanı iyi değerlendirirdim"

"Ne demek istiyorsun, sanki gidecekmiş gibi konuştun"

"Aslında-"

"Ne!"

"Yok bir şey, onu üzmekten vazgeç diyorum, bir robot olsa da her şeyi algılıyor"

"Kalbi yok.. "

"Ben bir saattir ne konuşuyorum Hyunjin, belki de dün buraya gelip üretim merkezine geri dönmek istediğini söylediğinde onu götürmeliydim"

"Beni istemiyor mu?"

"Sen onu istemiyors-"

"Minho, Hyung sen ne zaman geldin?"

"Şimdi geldim, Felix nasıl?"

"Sanırım seni özledi içeride üzgün üzgün oturuyor"

"Gidip bakmayacak mısın Hyunjin?"

"Ya affetmezse beni?"

"Denemeden bilemezsin, git artık"

Hyunjin sonunda cesaret ederek oturduğu yerden kalktığında jisung sevgilisinin yanına adımlayıp kucağına oturdu.

"Her şey çok kötü olacak Minho, bu beni çok korkutuyor"

"Böyle şeyler düşünme, biraz dışarıya çıkalım mı onlarda yalnız kalsın"

"Olur"

Minho kapıya yönelirken halâ Felix'in yanına gitmeyen arkadaşının kulağına "biz dışarıya çıkıyoruz" Dedikten sonra evden ayrıldılar. Hyunjin bir süre daha dikilip eşinin yanına adımladı, Felix onun geldiğini anlasa da dönüp bakmamıştı.

EŞİM GİBİ||Hyunlix||HyunbokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin