KIZLAR ALTTA YAZANLARI OKUYUN.
Şimdi kızlar "robot nasıl gerçekçi olabilir" Gibi yorumlar geldi. Konuyu bir filmden aldığımı söylemiştim. Filmde adam ölen eşinin yapay zeka robotunu yaptırıyor. Üstte bıraktığım kadın bahsettiğim yapay zeka. Her şeyiyle adamın ölen karısının aynısı ve ne konuşmasından ne de davranışlarından bir robot olduğu belli olmuyor. Sex bile yapıyorlar😜 yani Felix'i de böyle düşünün işte. Yine de beğenmezseniz yazın hemen sileceğim.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tam bir saat geçmişti ve Minho'yla olan konuşmadan sonra Hyunjin odasından çıkmamıştı, Minho ise her şeyi anlatıp Hyunjin den özür dileyerek evden ayrılmıştı."O, her şeyiyle Felix'in kopyası olan bir yapay zeka, sesi kokusu dokusu düşünceleri her şeyi Felix'le aynı. Fiziksel özellikleri, sana hissettiği sevgi ve bağlılık hepsi tanıdığım Felix'in özelliklerine göre ayarlandı. Kendini öldürmene izin veremezdim, o senin eşin Hyunjin, şimdi seçimi sana bırakıyorum. Eğer onunla birlikte yaşamak istersen, sanki Felix hiç ölmemiş gibi hissedeceksin. Ama istemiyorsan, gözlerine bakarak kendini imha etmesini söyle, ozaman tüm işlevleri duracak"
Minho'nun sözleri beyninde yankılanırken hışımla yerinden kalktı Hyunjin, o eşi değildi ve bu evde olmayı haketmiyordu. Odasından çıkıp mutfağa geldiğinde Felix akşam için yemek hazırlıyordu. Hyunjin'in geldiğini duyduğunda hemen ona döndü.
"Hyunjin, nerede kaldın? Sen gelmeyince bende boş durmak istemediğim için yemek yapmaya başladım"
Hyunjin hızlı adımlarla Felix'in yanına yaklaşıp aralarında azıcık mesafe kalacak şekilde dikildi, gözlerinin içine bakıyordu.
"Kendini imha-"
Gülümseyen gözler okadar gerçekti ki, cümlesinin sonunu getiremedi Hyunjin. Göz yaşları akmaya başlarken bir kaç adım uzaklaştı Felix'ten.
"Hyunjin iyi misin, neden ağlıyorsun? Seni üzecek bir şey mi yaptım, özür dilerim"
"Sen Felix değilsin, sen benim eşim değilsin. O öldü, öldü ve bir daha asla gelmeyecek. Hiç kimse onun yerine geçemez, hiç kimse!"
Hyunjin halâ bakmaya devam ettiği gözlerin dolduğunu görünce canının yandığını hissetti, o sadece bir robottu duyguları yoktu ve ağlayamazdı fakat Felix'in yanağından süzülen sıvıyı gördüğünde hemen yanına adımlayıp yanağındaki ıslaklığı sildi ve kendine çekip sarıldı.
"Hyunjin, sen beni sevmiyor musun artık?"
"Özür dilerim bebeğim, seni ağlatmak istememiştim lütfen beni affet. Seviyorum, çok seviyorum. Sen benim her şeyimsin"
"Ama bana sesini yükselttin, sana geri döndüğüm için mutlu değil misin?"
"Mutluyum sevgilim, sakın beni bırakıp gitme. Bir daha asla yükseltmeyeceğim sesimi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EŞİM GİBİ||Hyunlix||Hyunbok
FanficEşini bir yıl önce kanserden kaybeden Hyunjin'in durumu hiç iyi değildir ve yakın arkadaşı Minho da bunun farkındadır. Uzun uzun düşünen Minho, yaptığı araştırmalar sonucu arkadaşına onu şok edecek bir hediye verir fakat işler umduğu gibi gitmez. So...