Végül kiderült, hogy Draconak semmi köze nem volt a támadásokhoz. Anne megkönnyebbülten fogadta, hogy a fiú teljesen ártatlan. Bár barátai még mindig szúrós szemmel fürkészték a szőke hajú fiút, amit Anne nagy részben meg is értett. Mivel Draco egyetlen pillanatot sem hagyott ki anélkül, hogy ne mocskolta volna be a mugli születésű diákokat. Anne meg is szidta, ezért párszor őt, de a fiú nem hallgatva a lányra, tovább folytatta a sárvérűek kínzását.
Egyre egyre csak telt az idő az iskolában, de a támadások nem maradtak abba. Egyre csak nőtt a megkövült diákok száma. Emelett Hermione még mindig a gyengélkedőben pihent.
Mikor a fiúk a százfűlé főzet segítségével kérdőre vonták Draco-t, Hermione is velük tartott volna, csak a pontosan előkészített terv egy kicsit befuccsolt. Hermione véletlenül egy macska szőrét rakta a bájitalba, így félig ember volt, és félig állat. Hermione szerencséjére, Madam Pomfrey sikeresen elkezdte a lány vissza változtatását, és Hermione múltkori látogatás óta, már sokkal jobb bőrben volt.
Anne, Hermione távolléte miatt, két barátjával indult el a Griffendél torony felé. Ron és Harry nagyban tárgyalták Draco két színűségét és, hogy ők biztosra állítják, hogy a fiú, Mardekár utódja. Anne épp tagadásba kezdett volna, de belé fagyott a szó. A folyosó, amin épp át keltek volna, víz borította.
– Ez honnan jöhetett? – kérdezte Anne. És együtt indulnak el, hogy megkeressék a víz forrását.
– Hisztis Mirtill mosdója. – szólalt meg nagyot nyelve Ron. A szellemlány sosem kedvelte őt, nem mintha a fiú rajongott volna érte. Köztük csak egy dolog volt, kölcsönös utálat. A mosdóba belépve Anne hallkan kezdte el szólíntgatni a szellemet, akit végül az egyik vécén találtak meg, ahol épp sírdogált.
– Mi történt Mirtil? – kérdezte Harry kedvesen. Mire Mirtil még hangosabb bömbölésbe kezd, Ron észrevehetően fogta be a fülét, mire a szellem csak még hangosabban folytatja.
– Valaki fejbe dobott egy könyvvel. – monda el Harrynek, aki bólogatva próbál együtt érezni a szellemmel, de Ron újra megszólalt.
– De Hát neked nem baj, ha át dobnak valamit a fejden. – mondta értetlenül a fiú mire Anne rosszallóan nézett rá, de a vörös hajú fiú nem hagyta magát és folytatta. – Hiszen az csak át repül rajtad. – miután Mirtil ki őrjöngte magát Ronon, majd Anne-hoz fordult.
– Hol van az a könyv? – kérdezte Anne, mire a szellemlány egy pontra mutat, ahol egy bőrkötéses napló foglalta a helyet. Harry gyorsan fel is kapta, majd a három jó barát el is tűnt a vécéből.
—
– Üres. – mondta Harry.
– Mi? – néztek rá értetlenül barátai.
– A napló. – mutatta fel a kezében lévő tárgyat a szemüveges. – Teljesen üres. – mondta a fiú lehangoltan.
– Hadd nézzem! – nyújtja ki a kezét Anne. Harry a naplót a fiatal boszorkány kezébe teszi, aki arcához közel téve, kezdte el vizsgálni a könyvet. – Van rajta egy név. – mondta Anne. És még közelebb emeli az arcához a naplót. – Tom Denem – olvasta fel a lány. – Ismeritek? – a fiúk csak meg rázzák a fejüket.
– Vagyis, de. – mondta Ron, barátai érdeklődve néztek a vörös fiúra. – Mikor Fricsnél voltam büntető munkán, akkor láttam egy arany serlegen a nevét. – magyarázza Ron. – Önzetlenül az iskoláért. – idézte fel a fiú. – Ez volt még rá írva.
– Hermione ma jön ki? – kérdezte Anne, a két fiú bólintott. – Lehet, hogy ő többet tud. – mondta Anne, majd Harry kezébe rakta a naplót.
—
A három barát meglátogatta Hermionet, és beszámoltak neki az eddig történtekről. Megmutatták neki a naplót, de nem volt semmi ötlete.
Bár Ron és Anne úgy gondolták, hogy akkor fel is adhatják a nyomozást, de Harry ezt nem így gondolta. A naplót elemezte minden egyes nap, de nem haladt ettől sem gyorsabban.
– Lehet, hogy láthatatlan tintával van írva. – hozza fel ötletét Ron.
– Nem hiszem. – rázza a fejét Hermione. – Próbáltál már bele írni? – kérdezte a lány Harrytől.
– Nem. – rázza a fejét Harry.
– Szerintem próbáld meg. – mondta a lány.
– Szerintem is. – mondta Anne.
– És mi van, ha megvan átkozva?! – kérdezte félve Ron. – Apukám megátkozott tárgyakkal dolgozik együtt. Ő felügyeli az olyan mugli dolgokat, amik el vannak varázsolva. – magyarázta Ron barátainak.
– Szerintem, ha el lenne varázsolva, akkor már rég megátkozta volna Harryt, Nem? – kérdezte Anne.
– Szerintem is. – mondta Hermione. – Harry, próbálj meg bele írni! – mondta a lány.
—
– Na találtál valamit? – beszélget a négy jó barát egy fa alatt.
– Igen. – bólogat Harry. – A Titkok kamráját ötven évvel ezelőtt kinyitották. – suttogta barátainak. – És valaki meg is halt. – mondta a fiú.
– Tényleg? – kapott Anne szájához.
– Mást meg tudtál? – kérdezte Ron.
– A Titkok kamráját ötven évvel ezelőtt... – fogja halkra Harry a szavát. – Hagrid nyitotta ki. – suttogta a fiú.
– Hagrid? – kérdezte a három barát értetlenül.
– De Hagrid képtelen lenne bárkit is bántani! – akad ki Anne.
– Egyet értek Anneval. – mondta Hermione. – Hagrid képtelen lenne ilyesmire. – mondta a lány.
– Ez igaz. – mondta Ron. – De tudjátok, hogy mennyire szereti a különleges állatokat. – mondta a fiú.
– Én sem hinném, hogy Hagrid ilyet tenne. – mondta Harry, majd Hermione-hoz fordul, aki nagy gyorsasággal pattant fel székéről. – Mi van Hermione? – kérdezte a szemüveges.
– Rájöttem! – mondta, majd Anne kezét megfogva, kivonszolta őt a teremből.
—
– Hova megyünk Hermione? – kérdezte Anne lihegve.
– Rájöttem, hogy milyen szörnyet rejt a kamra. – mondta a lány. – De meg akarok róla bizonyosodni. Gyere! – fogja sietősebbre Hermione.
A könyvtárhoz érve Hermione rögtön az egyik nagy polchoz fut, és szemét ide oda futtatva kezd el keresgélni.
– Megvan! – mondta a lány, és egy könyvvel a kezében leült egy asztalhoz.
– Gyere! – szól Anne-nak, aki Hermione mellé ülve kezdte el tanulmányozni a könyvet. – Itt is van! – mutat Hermione egy oldalra és elkezdte felolvasni. – "A kies honunkban leledző temérdek félelmetes bestia és szörny-állat között aligha akad halálosabb fajzat, mint a Baziliskus, más néven a Kígyók Királya. Ezen csúszómászó, mely gyakorta gigantikus méreteket ölt, száz-évig is elélhet. Bölcsője a tyúknak tojása, mellyen varangyos béka kotlik. Gyilkos fegyvere is felettébb csodás, hisz halálos méregen túl csepegő foga mellett a nézése is halált hozó: valamely ember vagy állat tekintetének tüzébe kerül, nyomban életét veszíti. A pókok menekülnek a Baziliskus elől, mert emmez gyűlölt ellenségük. A Baziliskus pediglen féli a kakasnak rikkantását, minek hallatán menten kiszenved." – suttogta Hermione. Majd valami fura hangot hallva összerezzent. – Szerintem itt van! – sziszegés válaszolt a két lánynak. – Anne van tükröd? – kérdezte remegve Hermione.
Anne kotorászni kezdett táskájában, majd egy tükröt kapott elő a zsákból
– Itt van! – nyújtotta át Anne remegő kézzel Hermione-nak. Hermione még gyorsan kitépte a nemrég olvasott papírt és rá firkantott valamit.
– Menjünk! – mondta Hermione, majd osonva elindultak a könyvtár ajtaja felé. De még mielőtt elérték volna az ajtót, a tükrön keresztül egy sárga szempárral találkoztak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black ( harry potter fanfiction )
Hayran Kurgu❝Az utolsó Black... ❞ ╰ · 𐓏 koreanna: BLACK ▀▀▀▀ ˙· 𐓏 ' ⊹ 𓇼 ❝Anne a Black ház legiffjabb tagja. Apjával, Sirius Black-kal él elrejtve távol a világ a szemeitől. Mikor megérkezik a roxforti levél, na csak akkor kezdődnek az igazi ka...