يا سكاكر فضلا تفاعلوا مع الاحداث عايزه اعرف الأحداث عجباكم ولا لا ♥️🙏♥️🙏♥️
نظرة عهد بنظره كلها خوف ودهشه , وسقطت مغشي عليها بين أحضانه , تلقفها فريد وهتف بفزع : عهد .. عهد
اخذ يربت ع وجنتها برفق ،، وغمغم فريد بتوتر : هي ليله سوده أنا عارف ..ثم حملها بين أحضانه بحمايه , قربها من قلبه وخرج بسرعه من المبنى الي السياره وضع عهد ف الكرسي الامامي برفق , واغلق الباب وهو ينظر إليها بحنان دار بسرعه حول السياره وصعده بسرعه , ثم اغلق زجاج , السياره وسحب المقعد الي الخلف ف وضع النوم حتي لا يري أحد جسد عهد الساكن تمام بجانبه , أخذ يبحث ف السياره ع زجاجه البرفيوم الخاصه به التي دائما ما تكون ف سيارته
ثم زفرا بضيق وهتف بغضب : اف كانت هنا ايه الحظ ده راحت فين بس ؟!ثم عاد يربت ع وجنتيها ثم تحول الي يدها سقط قلب فريد برعب ، وجحظت عيناه بخوف عندها شعر ببروده أطرافها وهتف بفزع : عهد حبيبي فوق بالله ما تعملي فيا كده ، انتي متلجه كده ليه ؟!
نزعه سترته بسرعه والقاها ع عهد وانطلق بالسياره بسرعه البرق !!
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
استيقظ ع صوت رنين الهاتف خذب الهاتف وهو يغمغم: ف ايه يا يوسف ع الصبح ؟!هتف يوسف وهو يعض ع أنامله : ابدا يا سولم يا حبيبي بطمن عليك !!
رفع اسلام حاجبه وهتف : دلوقتي ؟ ليه عاشقين بعض ف الضلمه !!
يوسف بذهول : ياض انت امتي انحرفت كده ؟!تمتم اسلام : انحرفت مره واحده انت غلبان اوي يا جو !!
ثم أكمل : لخص وهات من الاخر عايز مني ايه عشان ترن دلوقتي ؟!يوسف ف نفسه : اخلص , ماشي ماهو اللي ليه حاجه عند الكلب بقا ، ثم هتف : بص يا سيدي أنا عايز منك خدمه ..
تناول اسلام زجاجه المياه وارتشف منها القليل وهتف بانزعاج : اه , آرغي يا عم حكم أنا عارفكم عيله ميجيش من وراها غير الهم , محدش فيكم يرن عليا لله ف لله ابدا ..
قطب يوسف حاجبيه وهتف: ليه مين افتكرك غيري ؟!
تمتم اسلام بصوت ناعس وقال : عهد بنت عمك يا عم رنت عليا امبارح عشان واحده صحبتها كان عندها مشكله كده و ...
قاطعه يوسف بسرعه : صحبتها مين اتعرفت عليها عندك ؟!
- اه ليه ؟!
- اسمها ايه ؟!
اسلام باستغراب : مالك ياض ..
يوسف بنفاذ صبر : ياعم اخلص ..
نفخ اسلام وقال : سماا ، اسمها سما !!
تنهد يوسف وهتف : الله اكبر ,, انت كده قصرت عليا نص المشوار !!
اسلام باستغراب : يا سطا أنا مش فاهم منك حاجه ,
زفرا يوسف بنفاذ صبر: أنا روحت عند عهد ف الجامعه وشوفت معاها واحده صحبتها اسمها سما وبس ..
أنت تقرأ
عندما يعشق الشيطان
Romanceهو وبكل اختصار شيطان وقح ،، لا يفرق بين الحلال والحرام ،،بين الصح والخطا ،،نسوانجي درجه اولى ،،مغرور جدا ،، متملك قاسي لا يعترف بالحب ،،النساء بالنسبه له للشهوه فقط لا غير ،، ماذا يحدث عندما يلتقي بيها وهي الخجوله البريئه التي لم يعرف الحب طريقه لقل...