ف فيلا احمد الصياد
ساعد ممدوح وعمر فريد ف التسطح ع الفراش تمتم عمر بحزن: ع مهلك يافريد ، ايوه ..وضع ممدوح الوساده خلف ظهره .. ورتب ع كتف فريد وهتف : حمد لله على سلامتك يا صاحبي ..
اوما فريد وغمغم : تسلم يا صاحبي ،،ربت عمر ع ساق شقيقه : بجد يا فريد أنا كنت هتجنن من القلق عليك .. ربنا يخليك ليا أنا معرفش اعيش من غيرك ..
ابتسم فريد وغمغم: يعني لازم الواحد يروح للموت عشان تعرف قيمته ..
ضحك ممدوح بخفه : اه عندك حق ، حتي صبا الاجازه دي مدلعاني اخر دلع عشان متصاب ..
هتف فريد: هو الحوار بجد ولا ايه .. ياريت عهد كانت هنا كنت استغليت الوضع ده !
غمزه عمر بجانب عينه : لا أنت اللي حوارك طلع جد اوي .. وبعدين مش لسه بدري ع حوار الأوضاع ده ؟!
صاح ممدوح بحنق: يا عم اخوك ده فقري طفش البت بعمايله ..
حدق عمر وغمغم: ازاي يعني انت زعلتها ؟؟
غيم الحزن ع عيون فريد وتمتم : فهمت غلط !!
تنهد بحرقه : ع فكره موبايلي مش عارف فين ؟؟
نهض عمر وهتف : معلش الموبايل راح ف الحادثه ..
فتح درج بجوار الفراش .. وأخرج علبة هاتف جديد ومده الي فريد وتمتم ؛ جبتلك واحد جديد نفس النوع .. والشريحه هتلاقيه جوه العلبه ،،
اخذ فريد العلبه وغمغم : تسلم يا عمر ،، شكرا
اوما عمر بصمت فتح فريد الهاتف ووضعه الشريحة وحاول الاتصال بعهد زفر بحنق وهتف: تليفونها مقفول !!
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
ف المستشفى ~انتظر الجميع خروج اي شخص .. مضي الوقت بطئ ضربة سهير ع قدميها بدموع حارقه : يا ابراهيم أنا عايزه اطمن ع بنتي .. مفيش حد قالنا انتو فين !!
نفخ ابراهيم دخان سيجاره بعنف وضرب كف ع اخر : اصبري يا سهير أنا فيا اللي مكفيني ،،
ربتت هويدا وهبه علي أكتاف سهير : ادعيلها يا ماما ،،
هويدا : ايوه يا خالتو احنا ف أيدينا ايه اهدي عشان ضغطك "
ضرب مازن الحائط بغضب : قلت الف مره بلاش الخطوبه دي .. محدش سمعني ولا حتي عهد .. عجبك يا يوسف اللي حصل قسما بالله لو كان اخوك السبب أنا هنسي أنه ابن عمي !
حدق يوسف بذهول : ايه اللي بتقوله ده .. يعني زين عمل ايه دلوقتي ؟؟
انت مش شايف حالته عليها !!حدق مازن بحنق الي زين الواقف أمام باب غرفة الكشف يتاكل من القلق
خرج الدكتور والتف حوله الجميع هتف ابراهيم : طمني يا دكتور بنتي مالها ؟
أنت تقرأ
عندما يعشق الشيطان
Romanceهو وبكل اختصار شيطان وقح ،، لا يفرق بين الحلال والحرام ،،بين الصح والخطا ،،نسوانجي درجه اولى ،،مغرور جدا ،، متملك قاسي لا يعترف بالحب ،،النساء بالنسبه له للشهوه فقط لا غير ،، ماذا يحدث عندما يلتقي بيها وهي الخجوله البريئه التي لم يعرف الحب طريقه لقل...