- انتفضة عهد ع صوت صراخ هويدا , وصوت عمر الغاضب ، اندفعت عهد الي غرفه سما وتبعها فريد ... دلفوا الي غرفه سما وتسمروا ف مكانهم بذهول .. وهم يشاهدون عمر يقبض على ذراع هويدا بغضب وسخط شديد ويصبح: انطقي يا بت جبتي الفيديو ده منين ؟؟
- وتعرفي حور منين انطقي ؟!
هويدا بدموع ورجفه : قلتلك معرفش خطيبتك .. سيب دراعي يا حيوان ...
اندفع فريد بسرعه وسحب هويدا من يد عمر وخلصها منه وهتف بغضب : سيب دراعها يا عمر انت اتجننت ؟!
اخذت عهد هويدا ف حضنها وربتت ع كتفها : اشش خلاص يا حبيبتي اهدي ..
هويدا براجفه : عايزه امشي من هنا يا عهد ..
سما بخوف : استني يا هويدا ..أنا السبب في كل حاجه ..أنا اسفه اوي !!
تمتمت عهد : يلا يا حبيبتي نمشي ""عمر بغضب : تمشوا فين ؟! مفيش حد هيتحرك من هنا الا لما اعرف كل حاجه ..
فريد بغضب : اصبر بقا عشان تفهم ..
هتفت سما : هويدا ملهاش دعوه بالموضوع يا عمر !!
أنا اللي عارفه كل حاجه ,,نفض عمر يد فريد بعنف وغمغم وهو يمسك ذراع سما : عارفه ايه انطقي ؟!
سما برعب : حور بتخونك يا عمر مع خالد زميلها ف المكتب .. ومع رجاله تاني كمان ..
عمر بعدم تصديق: انتي كدابه ،، حور مستحيل تعمل كده !!
دلفت حنان بفزع : ف ايه يا ولاد ليه الزعيق ده ؟!
سما بدموع : أنا مش كدابه .. حور بتخونك ...قطع كلمه سما صفعه قويه من كف عمر ع وجنة سما وصاح : قلتلك مستحيل !!
شهقه خرجت من فم عهد وهويدا ...
وهم يتمسكوا بسما بخوف قبل سقوطها ..ضمت حنان ابنتها بحمايه : انت اتجننت يا عمر ؟!
جذب فريد عمر من قميصه وضربه بقوه بمقدمة رأسه ع انفه وهو يهتف بغضب: يمكن دي تفوقك ؟!
انت اتجننت ياض بتضرب اختك عشان الوسخه بتاعتك !وضع عمر يده ع أنفه بالم وصاح : بتضربني يا فريد ؟!
صاحت حنان : لا يا فريد !!
فريد بفضب : واكسر عضمك كمان ... قبل ما تضرب
اختك وتتهمها بالكدب اتاكد من كلامها الاول ..جذب فريد الهاتف من الأرض والقاه ف وجه عمر : خد وغور اتاكيد من الارف اللي ف الفون ده وبعدها .. اتكلم واضرب يا دكر ..
مسك عمر الهاتف وخرج بغضب اعمي والشياطين تلاحقه..
تقدم فريد وسحب سما وضمها ف حضنه وهو يمسح على شعرها بحنان غمغمت سما بدموع : أنا مش كدابه يا أبيه ..- عارف يا سما عارف يا حبيبتي !!
هتفت حنان بغضب : ممكن تفهموني ايه اللي بيحصل ؟!
أنت تقرأ
عندما يعشق الشيطان
Romanceهو وبكل اختصار شيطان وقح ،، لا يفرق بين الحلال والحرام ،،بين الصح والخطا ،،نسوانجي درجه اولى ،،مغرور جدا ،، متملك قاسي لا يعترف بالحب ،،النساء بالنسبه له للشهوه فقط لا غير ،، ماذا يحدث عندما يلتقي بيها وهي الخجوله البريئه التي لم يعرف الحب طريقه لقل...