1.BÖLÜM

3K 98 51
                                    

Selllaam yeni hikayem sizlerle.

Bu aslında benim başka bir sayfada yazdığım bir hikayeydi tabi karakterler farklıydı. Şimdi ise aynısı olmasa da yakın bir hikaye oluşturacağım aslazla ilgili. Hobi olarak yazıyorum ama yorumlarınız çok hoşuma gidiyor. Güzel yorumlarınızı bekliyorum iyi okumalar.

ÇÖPLÜK

1.BÖLÜM

Ekrana yansıttığı görselleri tek tek açıklayıp, ne yapmaları gerektiğini bir bir anlatırken karşısında kendisini pekte dinlemeyen Yaman ve telefonuyla oynayan Emir'i gördükçe sinirlerinin tepesine çıktığını hissediyordu Asi.

"Cengiz abi benim silahım nerede?" diye sordu köşede kendi kendine sigara tüttüren adama doğru bakarak. O anda Yaman da Emir de oturdukları koltuktan dikleşerek Asi'ye odaklandılar aniden.

"Sinirlendiğinde sıkma diye Yaman saklattı ya Asi" Cengizin sözleriyle, Asi sahte bir tebessümle ellerini beline koyup ikisini de işaret etti. "Ee sopada olur, sopayla döveyim ben sizi. Beş saattir anlatıyorum dinlemiyorsunuz"

"Kızım sen küçükken öğretmen falan mı olmak istiyordun acaba? Her işe çıkacağımızda böyle gösteriler yapıyorsun. Gerek yok, yorma kendini dedi Emir ayağa kalkarak.

"Planın üstünden kaç kere geçtik Asi? Halledeceğiz" Yamanın da sözleriyle, Asi içeriye giren tostçu Sami abinin elinde ki poşeti alıp koltuğa oturdu ve poşeti açarak tostu yemeye koyuldu.

"Siz farkında mısınız bilmiyorum ama Soysalanların evine gireceğiz. Bu işin ne kadar büyük olduğunu algılayamadınız galiba? Üstelik sen, bu işi aylar önce almana rağmen bize son dakika söyledin, hiçbir şeye bakıp araştıramadık bile"

"Aç bu ondan agresif. Yesin şimdi tostunu düzelir" dedi Emir sırıtarak. Asi ona ters bir bakış atarken, içini çekmeden edemedi. Yıllardır gözünün önündeydi ama, onun gözü kendisini asla görmüyordu. Emiri seviyordu, ona karşı hisleri vardı ancak o kendisini sadece arkadaş olarak görüyordu. Yamanla çocukluktan tanışıyorlardı ancak Emir sonradan ekibe dahil olmuştu. 4 yıldır beraberlerdi, 4 yıldır arkadaşlardı ancak Asi, onu arkadaştan öte görse de, Emir bunu görmüyordu. Yaman ise daha çok ikisinin abisi gibiydi. Koruyup, kollayan, bir karar alınacaksa eğer ona mutlaka sorulan büyük abiydi.

"Çünkü ben her şeyi hallettim, siz sadece oyununuzu oynayacaksınız bitecek. Bana güven ve sakin ol" dedi Yaman, Asi'yi ikna etmeye çalışarak. Ama Asinin huyu buydu. En ince ayrıntısına kadar merak ederdi.

"Hala bu işi kimin verdiğini söylemedin Yaman"
Yaman gerilerek sırtını koltuğa yaslayıp ensesini sıvazladı. Normal şartlarda birileri gelir, şu kişiden para alınacak derdi alırlardı, yine birileri gelir şuradan şuraya mücevher transferi olacak derdi yaparlardı paralarını alırlardı, birileri dolandırılır dolandıran kişileri bulurlar ondan pay alırlardı. Çöplüktü burası. Çöplükte kendileri ne derse o olurdu. Ama ilk defa kimin neden böyle bir şey istediklerini bilmiyordu Asi. Yaman gizli tutuyordu ve ondan başka kimse de bilmiyordu.

"Emir üstünden geç planın kardeşim, Asi bir rahatlasın" diyerek Asinin sorduğu soruyu duymazdan geldi. Asi ise bu işin içinde bir şeyler olduğunu anlaya biliyordu. Son anda böyle bir işle gelmesi bile yeterince şüphe uyandırıcıydı. Meraklı bir yapıyı sahipti ve her ne oluyorsa eninde sonunda öğrenecekti.

"Ben anlatıyorum dinleyin" Elinde ki tostu bırakarak ayaklandı hızlıca Asi. İşleri gayet netti Serhan Soysalanın kasasını  açıp ihale tutarını öğrenmeleri gerekiyordu.

"Eve girişimiz kolay onda bir sıkıntımız olmayacak çünkü Rüya Soysalanın doğum günü ve Serhan Soysalan, kızının doğum gününde bütün dikkatini ona verecektir"

ÇÖPLÜK (ASLAZ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin