16

15 2 0
                                    

Charles megölelt és puszit adott, mielőtt elköszönt volna. Lehajolt, hogy felvegye a táskáját, ami az ajtó mellett volt.

- Viszlát Franciaországban?- Charles mosolyogva kérdezte.

- Viszlát Franciaországban.- a válasz mosollyal kísérve érkezett, majd Charles elindult a lépcsőkön lefelé, a várakozó taxija felé. Integettem, miközben beszállt a taxi hátsó ülésére, és az elindult.

Megvártam, amíg a taxi eltűnik az úton, majd visszamentem a házba.

- Nagyon tetszel neki.- anyám hangja meglepett. - Bocsánat, nem akartalak megijeszteni.

- Semmi baj.- enyhén nevettem, miközben próbáltam lenyugtatni gyorsan verő szívemet. - Mit értesz ez alatt?

- Charles tényleg kedvel téged.- anyám megismételte, mosolyogva, ami még jobban megnevettetett.

- Nem, csak barátok vagyunk.- próbáltam biztosítani anyámat, miközben visszamentünk a konyhába, ahol az anyám reggelit kezdett készíteni, én pedig leültem a székre.

- Hidd el, az a fiú megőrül érted. Nem voltál itt, amikor megérkezett. Nem tudott megállni a beszédtől, mennyire ideges volt miattad, és nem tudta, hogyan fogsz reagálni, amikor elutazott hozzád. Szerintem ez nagyon kedves volt tőle.- anyám elmagyarázta, miközben tojást vett elő a hűtőből.

- Tényleg ezt mondta?- kérdeztem, miközben az anyám elkezdett tojást sütni.

- Igen. Hidd el, az a fiú tényleg törődik veled, és tudom, hogy te is törődsz vele.- anyám folytatta, miközben tojást tört a serpenyőbe.

- Ez a probléma.- sóhajtottam, miközben a hajamat a vállam mögé igazítottam.

- Mit értesz ez alatt?- kérdezte, miközben észrevette a szomorú arckifejezésemet. - Ó.

- Igen, ez.- bólintottam szomorú arckifejezéssel, amitől anyám letette az eszközt, és idejött hozzám.

- Hallgass meg.- anya beszélt, miközben a kezét a vállamra tette, így kénytelen voltam ránézni. - Az apád nem akarná, hogy az ő balesete legyen az oka annak, hogy nem találsz boldogságot.

Tudtam, aggódom, hogy egy Forma-1-es versenyzőbe szeressek bele, főleg az apám balesete után. Láttam, hogyan hatott az apám halála annyi emberre.

- Tudom, de...

- Nincsenek de-ek. Tudom, hogy törődsz Charles-szal, és nem akarsz semmi rosszat neki, de ő is éli az álmát, mint ahogy apád is tette. És ez nem akadályozott meg abban, hogy beleszeressek.- anyám magabiztosan magyarázta, miközben szorosan tartotta a vállamat.

- Igazad van. Tényleg törődöm vele, de biztos vagy benne, hogy ő is így érez?- kíváncsi voltam, tudva, hogy csak kifogásokat keresek, hogy ne ismerjem be érzéseimet a monacói fiú iránt.

- Hidd el, kérdezz meg bárkit, aki pénteken itt volt az ebédnél. Az a fiú a világot jelenti neked.- anyám mosolyogva biztosított, miközben végigsimította az arcomat.- Megérdemled, hogy boldog legyél, és apád büszke lenne rád.

- Köszönöm, anya.- mondtam, miközben megöleltem őt, amit már régóta nem tettünk.

—————

- Szóval anyud szerint Charles kedvel téged?- Emilyvel beszélek a telefonon FaceTime-on, miközben a bőröndömet pakoltam a Francia Nagydíjra.

Három hét telt el azóta, hogy Charles meglepett Cambridge-ben, és két hete harmadik lett a Kanadai GP-n, ami nagyon jó volt az első évében a Ferrarival.

- Ezt mondta, és azóta sem hagyja abba a beszédet.- válaszoltam, miközben ruhákat hajtogattam és pakoltam a bőröndbe.

- Camille feleségül megy egy F1-es versenyzőhöz.- Emily elkezdett énekelni a telefon másik oldalán, amitől nevettem.

- Camille még nem is randizik egy F1-es versenyzővel, nemhogy házasodjon vele.- mondtam, miközben a telefonhoz sétáltam és leültem az íróasztalomhoz.

- De fogsz. Megmondod Charles-nak, hogyan érzel, ő pedig elmondja, hogy ő is így érez, aztán beleszerettek egymásba, sok szép gyereketek lesz, és összeházasodtok. Most azonnal jelentkezem keresztanyának és koszorúslánynak.- a  szőke lány mosollyal az arcán mondta.

- Túltolod ezt a romantikus regényekkel.- válaszoltam, miközben meg forgattam a szemem.- Túlzottan felnagyítod a dolgokat.

- Rendben, mondj, amit akarsz. De ott leszek, hogy elmondhassam 'megmondtam'.- Emily ígérte büszkén mosolyogva.

- Tudom, tudom.- mondtam, miközben utoljára forgattam a szemem, majd letettem a telefont és visszamentem a nyitott bőröndökhöz és a kihajtogatott ruhákhoz.- Most pedig vissza az outfitekre Franciaországra.

Hagyjatok nyomot!⭐️

Rohanó élet.Where stories live. Discover now