9

25 2 0
                                    

Az Sinclair házban feszült volt a hangulat, mióta hazatértünk Spanyolországból. Igyekeztem elkerülni az anyámat, de tudtam, hogy ez nem tarthat örökké, főleg mivel a következő verseny hétvége édesapám halálának ötödik évfordulója.

A verseny egy héten belül esedékes, és a verseny hétvége első napja egybeesik a 20. születésnapommal, amit nem igazán akartam megosztani, de a barátaim már tudnak róla.

Emily el akart látogatni Monacóba, hogy elkísérjen, de inkább azt hiszem, hogy Lando miatt jött. A kapcsolatunk viszont egyre inkább baráti.

Az elmúlt héten folyamatos kapcsolatban voltam Charles-szal, és alig vártam, hogy találkozzak vele Monacóban. Charles azt is megemlítette, hogy a családja is ott lesz a versenyen, ami egy kicsit idegesített, de aztán eszembe jutott, hogy nem kellene emiatt aggódnom; hiszen Charles és én csak barátok vagyunk.

Mivel szeretek felkészült lenni, úgy döntöttem, hogy felmegyek a szobámba és összepakolom a bőröndömet Monacóra az Emily-vel töltött pár napra.

A bőröndömet a szobám közepére dobtam, és elkezdtem tervezgetni az öltözékeimet az elkövetkező napokra. Miután mindent összepakoltam, amit most még el tudtam készíteni, ott hagytam a szekrény mellett.

Visszamentem a lépcsőházba, és rápillantottam az órára. Még körülbelül egy órám volt, mielőtt anyám hazatér az ebédről a barátaival.

---

Másnap reggel, hétfőn, izgatottan ébredtem. Ez a hét a Monaco GP hete, és késő este Nice-ről Monacóba repülök, majd egy 30 perces taxiút következik.

Bementem a fürdőszobába, és lezuhanyoztam. Miután befejeztem, törölközőbe burkolóztam, majd visszamentem a szobámba, leültem az ágy szélére, és bekapcsoltam a tévét.

„A Forma-1 világát sokkolta, hogy elhunyt a volt McLaren és Ferrari pilóta, valamint a Mercedes F1 csapat nem végrehajtó elnöke, Niki Lauda.
Ma hajnalban Lauda békésen elhunyt az éjszakai dialízis kezelése után, amelyet egy idő óta szenvedett vesebetegsége miatt. Lauda állítólag családja körében hunyt el."

- Ó, istenem.– suttogtam, miközben hallgattam a híradót. Sokkolt a hír, hogy a volt pilóta, aki csupán 70 éves volt, elhunyt.

Folytattam a híradó nézését, amely Niki életét és örökségét részletezte, miközben öltözködtem és kezdtem szárítani a hajamat.

A műsor éppen véget ért, amikor befejeztem az öltözködést. Kikapcsoltam a tévét a távirányítóval, majd felálltam és lementem a konyhába.

A telefonom csipogott a kezemben, miközben lefelé mentem a lépcsőn.

Charles🏎🇲🇨
Még mindig számítasz Monacóra ezen a héten?

Camille
Természetesen☺️, nem tudom kivárni. Talán a kedvenc versenyem a naptárban.

Charles
😊

Mosolygós üzenetet kaptam, és örömmel töltött el. Könnyű lett volna utálni Monacót az öt évvel ezelőtti apám halála miatt, de emlékeznem kellett, hogy ez volt az egyik kedvenc pályája is, mióta 18 évesen elkezdett F1-nél versenyezni.

Monaco mindig vegyes érzelmeket váltott ki belőlem a verseny hétvégén; a születésnapom környékére esett, és mindig jelezte apám évfordulóját, de emellett sok nagyszerű gyerekkori emlékem is kötődik hozzá.

- Min mosolyogsz?- megijedtem, amikor az anyám hangját hallottam, ahogy belépett a konyhába és meglátott mosolyogni.

- Semmin.– válaszoltam egyszerűen, miközben próbáltam lelassítani a szívverésemet a meglepetéstől.

- Ez nem egy semmi típusú mosoly Camille.– mondta anya, miközben átsétált a szobán.

- Mondtam, hogy semmi, tehát semmi. Rendben?– biztosítottam, miközben elrakom a telefonomat a krém színű nadrágom zsebébe.

- Ne beszélj velem ilyen hangnemben.– mondta anya, miközben a csípőjére tette a kezét.

- Milyen hangnemben? Nem mondtam semmit rosszat.– válaszoltam frusztráltan, miközben végigfuttattam a kezem a frissen mosott hajamon.

- Soha nem voltál ilyen, amikor apa még itt volt.– mondta anya, és azonnal megbánta a szavakat, amikor megláttam, hogy megállok az ajtóban.

- El sem hiszem, hogy ezt mondtad. Különösen ezen a héten, az évforduló héten.– mondtam dühösen, majd kiviharzottam a szobából.

Nem csupán az, hogy ilyet mondott, hanem az is, hogy éppen Andy Sinclair ötödik évfordulójának hetében mondta ezt.

Hagyj nyomot!⭐️

Rohanó élet.Where stories live. Discover now