A családommal ültem a nappaliba, és a szombati időmérő edzést néztük. Az ölemben tartottam unokaöccsémet, Lucast, próbálva lekötni a kisfiút, miközben a versenyzők a holnapi verseny rajthelyeiért küzdöttek.
- Láttam valamit a McLaren csapat vacsorájáról az egyik emailben a laptopodon.– mondta anya, miközben Lando és Carlos Q2-t teljesítették, egyikük sem jutott be a top 10-be, ami csalódás volt a McLaren számára.
Charles az 5. helyen végzett, kevesebb mint 0,5 másodperccel Max mögött, aki 0,1 másodperccel maradt le a 3. helyről, ami jól mutatta, milyen versenyképes a sportág.
- Mire kíváncsiskodtál a dolgaim között?– próbáltam nyugodtnak maradni, tudva, hogy Lucas az ölemben van.
- Nyitva hagytad az asztalon, amikor elmentél a fürdőszobába, és láttam az emailt.– védekezett anya.
Nem volt titok, hogy az anyukám és én nem voltunk olyan közel egymáshoz, mint apával. A személyiségünk hasonló volt, ami gyakran összecsapásokhoz vezetett.
- Ez még nem jogosít fel arra, hogy elolvasd az emailjeimet.– mondtam az anyámnak.
- El akartad mondani?– kérdezte az idősebb Sinclair.
- Még nem döntöttem el, hogy akarok-e menni, csak egy meghívás volt a csapattól.– válaszoltam.
- Még mindig el kell mondanod. Ki mondta, hogy elengedlek?– mondta anya, ami tényleg felidegesített.
- Elengedni? Anyu, már nem vagyok öt éves, nem mondhatod meg, mit csinálhatok és mit nem!– mondtam, miközben Lucas-t a mellettem lévő ülésre tettem, ahogy az időmérő edzés véget ért és a versenyzők elhagyták a pályát.
- Amíg az én házamban laksz, addig igen, mondhatom.– mondta anya, ami arra késztetett, hogy felálljak.
- Akkor úgy döntök, hogy nem akarok az ön házában lakni többé.– mondtam, majd felálltam és elmentem a családomtól.
A Paddockba indultam, és próbáltam minél messzebb kerülni az anyámtól. Ahogy idegesen sétáltam, véletlenül nekiütköztem valakinek.
- Ó, istenem, nagyon sajnálom.– mondtam, amikor rájöttem, hogy beleütköztem valakibe.
Charles állt ott, a versenyköpenyét a csípőjén lógatva, Ferrari sapkát viselve és napszemüvegben.
- Ne aggódj miatta. Minden rendben? Úgy tűnik, dühös vagy.– kérdezte a Ferrari pilóta.
- Nincs fogalmad róla, hogy miért.– válaszoltam, miközben végighúztam a kezem a hosszú barna hajamon.
- Én most éppen kaját megyek keresni. Akarsz jönni?– kérdezte Charles, próbálva elterelni a gondolataimat, és egy kis időt tölteni velem.
- Tulajdonképpen igen. Nagyon jó lenne, ha nem bánod.– válaszoltam, mosolyogva és sóhajtva.
- Gyere, csak gyorsan átöltözöm, és mehetünk.– mondta Charles, miközben elindultunk a motorhome-ja felé. - Két perc, bent várhatsz, ha akarsz.
- Nem, te nyugodtan menj. Én itt várok.– mondtam neki, Charles bólintott és mosolygott, majd eltűnt a motorhome-ban.
- Elvesztél?– hallottam egy ismerős ausztrál hangot, ami miatt megfordultam.
- Nem. – mondtam, majd Daniel mosolyra húzta a száját.
- Mi történt, Cami?– kérdezte Daniel hatalmas mosollyal az arcán.
- Semmi. Az anyukámmal veszekedtünk, és amikor nekimentem Charles-nak, ő meghívott, hogy együnk valamit.– vállat vontam, miközben elmagyaráztam a helyzetet a Renault pilótának.
- Mi történt?– Daniel arca komolyabbá vált, ahogy hallotta a vitánkat.
- Meghívtak a McLaren csapat vacsorájára a nyári szünet alatt, és az anyukám bepillantott az emailjeim közé, és megkérdezte, miért nem mondtam semmit. Aztán meg említette, hogy talán nem enged el. Ez oda vezetett, hogy azt mondtam, nem akarok többé a házában lakni.
- Ó, Cami.– mondta Daniel, miközben megölelt.
- A kapcsolatunk nem volt ugyanaz, mióta apa meghalt, és ez már majdnem 5 éve. Egyszerűen gyerekes.– fejeztem be, miközben Charles motorhome-ja ajtaja kinyílt.
- Zavarok valamit?– kérdezte a monacói születésű férfi, miközben bezárta az ajtót.
- Dehogyis. Majd találkozunk később, Cami. Jó szórakozást nektek.– mondta Daniel, egy kacsintással, mielőtt elment, ami miatt felnevettem és megforgattam a szemem.
- Mi volt ez?– kérdezte Charles, amikor végre kettesben maradtunk.
Csak Daniel volt, ami mindig is volt. Szóval, hová megyünk?– kérdeztem izgatottan.
- Ahova csak szeretnéd, ma chérie(szerelmem).– válaszolta Charles mosolyogva.
Hagyjatok nyomot!⭐️
YOU ARE READING
Rohanó élet.
RomanceA Ferrari F1-es pilótája, Charles Leclercnek mindene megvan, amire valaha is vágyott: egy csodálatos karrier, nagyszerű barátok és egy csodálatos család. Camille Sinclair annak a néhai Forma-1-es pilótának, Andy Sinclairnek a lánya, aki a 2014-es Mo...