اقتباس ورطه 😂🤣

1.6K 65 29
                                    

نفخة بضيق شديد وهتفت : بعدين بقا ده رابع فستان اغيره انا تعبت .

رمقها فريد ببرود واشاره له بيده واردف: امشي يا بت غيري ده لو عايزه تنزلي ؟!

ضربة قدمها في الأرض وتمتمت: احنا كده هنتاخر ع العشاء  وع عمر وهويدا !!

رمقها فريد بشرار ملتهب واردف: يولعوا مش مهم مش هتنزلي يا عهد غير ع مزاجي أنا مش ناقص حد يبصلك كده ولا كده ارتكب فيه جنايه الليله دي اقصري الشر احسن وغيري الفستان ده ,,

حدقت به ورفعت أكتافها بتشوش ورددت : يا حبيبي انا محجبه يعني الناس هتسيب كل الستات اللي ماشيه عريانه ويبصوا لوحده محجبه ..

حدق بها من اغمص قدميها الي قمة راسها ظل يتأملها يالله بالتأكيد هي حوريه هبطت من الجنه او اميره هربا من العصور الوسطى فهي الفتنه بحد ذاتها تجسدت أمامه الان ف جسد امرأة تحيط بها هاله من البراءه بتناغم مذهل وساحق ..

إشارة بيده عندما طال صمته وهتفت : فريد انت روحت فين ؟؟

فاق من شروده وصاح بحده : انتي لسه واقفه امشي يا بت غيري الزفت ده ،

،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
ف المطعم
اخيرا دلف فريد وهو يمسك يده وكأنها ستفر منه ف اي لحظه وصل إلي الطاوله وسحب لها الكرسي وجلست بهدوء مسح المكان بعينه بسرعه وهو يجلس بجواره ..

ابتسم عمر بتوتر ومال الي فريد وغمغم: اتاخرت ليه احنا لينا ساعه قاعدين وحطط ايد ع قلبي ؟

رمقه فريد بجانب عينيه : دي كانت شوره مهببه ع دماغك طلبت العشاء ولا لسه خلي الليله دي تعدي بقا !!

اوما برأسه وقال: من بدري واهو نازل ،،

بدأ فريد وعمر بتناول الطعام بصمت وسرعه
بينما تبادلت عهد وهويد الحديث بخفوت أثناء الطعام ..

لكز عمر ذراع فريد وهمس: حاسب !!

رمقه فريد بدهشه أشار إليه عمر بحاجبه الأيمن الي أحد الطاولات نظر فريد الي ما أشار إليه عمر وجد فتاه يبدو من مظهرها أنها غير مصريه تنظر الي فريد وتضحك بمنتهي الرقه بمجرد أن نظر لها اشاره له بكأسها ثم غمزة له بطرف عينها ..

جحظت عينين عمر ولكز ذراع فريد وهمس: الفاتحه ع روحك يا دنجوان ،،

نظر له فريد بتحذير كور قبضته حتي ابيضة مفاصله لكزه عمر مره اخري عندما وجد تلك الفتاة تنهض من طاولتها وتتقدم إليهم ..
.........................................
شكله كده الماضي مش هيسيب صاحبنا ف حاله 😂🤣

ياتري عهد رد فعلها هيكون ايه 🔪🔪😱

ياتري عهد رد فعلها هيكون ايه 🔪🔪😱

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
عندما يعشق الشيطان حيث تعيش القصص. اكتشف الآن