-Nihal; Evet 7 numaranın, götürebilirsin.
-Gece; Tamamm.
Elimdeki frozenla tek başına masada oturan kadına doğru ilerledim.
;Teşekkürler.
Bardağı kadının önüne bırakarak gülümseyen yüzüne karşılık verip gülümsedim.
-Gece; Afiyet olsun.
Yoğunluk yavaş yavaş artıyordu ama öğlen ki yoğunluk yoktu. Zaten Sedat Amca, insanlar iş çıkışı evlerine gittiği için hafta içi pek kalabalık olmuyor demişti. Tabi Sedat Amca kim size şu an onu açıklamam gerek. Aslıyla ilk tanıştığımız günü hatırlıyor musunuz? İşte o gün tanıştığımız kafenin sahibi. Şey yani teknik olarak da Kutayın Amcası👉👈. Bugün Aslının izin günüydü ve ikindi vakti bir grup geleceği için Sedat Amca Aslıyı yardıma çağırmıştı ve Aslı bana da teklif etmişti. Bende evde boş oturmak yerine onu kabul etmiş ve sabah kafeye gelmiştik. Şu an saat 19.30du. Gün içinde pekala kalabalık geçmişti lakin şu an aşırı bir kalabalık yoktu. Bir şey isteyen var mı diye etrafa göz gezdirirken Sedat Amca yanıma geldi.
-Sedat; Nasıl Gece? Kamuyu bırakırsan yanımda çalışır mısın?
Gülerek söylediği şeye bende gülümseyerek cevap verdim.
-Gece; Sen istersen her zaman çalışırım.
Gülerek kafa sallamıştı.
-Sedat; Çok isterim. Ama sen daha çok adalet sistemine lazımsın.
Sedat Amca aslında gençti. 41 yaşındaymış. İlk geldiğimde Sedat Bey diye hitap etmiştim ama o ona bu şekilde seslenmemi istemişti. Çok sempatik ve tatlı bir adamdı. Karizması ve yakışıklılığına rağmen bu zamana kadar hiç evlenmemiş. Hiç tanımadan dışarıda görsem Kutayla akraba olduğunu söyleyebilirdim. Çünkü hem hareketleri hemde siması birbirine çok benziyordu.
-Aslı; Of ya portakallı kek bitmiş.
Mutsuz bir yüzle mutfaktan çıkan Aslı yanımıza gelmişti. Şu an kapının solunda bulunan kasanın yanında duruyorduk.
-Sedat; E ben sana istediğini al ye dedim.
Aslı omuz silkerek
-Aslı;Müşterinin rızkını yemeyeyim, akşama kalırsa yerim diye düşündüm.
Biz gülüşürken sensörlü kapı açılmıştı. Tam 'hoşgeldiniz buyrun.' demek için olduğum yerde doğrulmuştum ki Kutayı görmemle şaşırdım. Gözlerimiz kesiştiğinde o da şaşırmıştı.
-Aslı; Oo hoşgeldiniz fantastik dörtlü.
Hakan, Oğuz ve Demir de vardı. Bu arkadaş grubu gerçekten fantastik dörtlü gibiydi. Her biri başka telden. Her zaman mı öyle yoksa yoğun olduğundan mı bilmiyorum ama Burak pek fazla aralarında olmuyordu.
-Kutay; Sen ne yapıyorsun burada?
Bir üstümdeki önlüğe bir yüzüme bakarak anlamlandırmaya çalışıyordu.
-Sedat; Bana yardıma geldiler bugün Aslıyla.
Kutay bir şey demezken Hakan atlamıştı.
-Hakan; Vaay. Sınav sonuçları açıklanmayınca sektöre atılmaya karar mı verdin?
Herkes gülerken ben biraz heyecanlı hissediyordum. O akşamdan sonra Kutayla pek görüşme fırsatımız olmamıştı. Telefondan yazışmış ancak görüşememiştik. Onun şirkette işleri çok yoğundu. Benim de evimde bir kaç gün Gülşah Teyze kalmıştı. Hala onu gördüğümde vücudumdaki tüm kan yüzüme çekiliyor, heyecanlanıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecemin Karanlığı
General Fiction; Biliyor musun? Benimle inatlaşmana bayılıyorum. Kaşlarımı çatarak anlamaz gözlerle gözlerine baktım. O ise sakin ve farklı bakıyordu. ; Çünkü bence senin dilinde inatlaşman ona kıymet verdiğini gösteriyor. Hemen pes edip bir kenara atmıyorsun ya...