Toprağın Ağzından ,
O kalabalık yavaşça yok oldu. Aras'ın boynuna doladığım kollarımı bir an bile olsun açmak istemiyorum. Bugünden sonra yanından ayrılamam o kovsa yüzsüzlük yaparım yinede yanından gitmem. Hayatımın ilk aşkı diyebilirim.
Onunla yapmak istediğim o kadar sey var ki hangisinden başlasak bilmiyorum. Aras yani Kabin Serserim kıskandığım, sevdiğim ,hayallerimde yeri olan adam şuan benim kollarımda teni tenime nefesi nefesime temas ediyor, kalbim onu tanıdığımdan beri onun için güm güm atıyor .
-Sana bir sürprizim var Toprak.
-Bunu zor kaldırdım. Bir tane daha sürpriz dayanamam bayılırım şuracıkta.
-Merak etme bundan büyük bir şey değil ikimizinde rahatlığı icin bir şey. Ayrıca bayılsan ne olacak karşında koskocaman ATT sevgilin var.
Sevgilim yani Aras benim sevgilim dimi. Yani benim sevgilim sadece benim. Evet o artık benim sevgilim.
Bu kelimeyi daha önce kimseye söylemedim . Ben Arasla ilklerimi ve umarım teklerimi yaşayacağım. Şimdide bunu nasıl diyeceğimi bilmiyorum ama 'Seni seviyorum' diyen ben bunuda bir heyecanla söylerim herhalde.
-Şey evet haklısın.
-Hangi konuda?
Pis gıcık sırıtarak soruyo bide. Bilerek yaptığını biliyorum.
-Bayıldığımda bile güvende hissedeceğimden .
-Diğer konudada haklıyım bence.
Dediğine sadece gülerek,
-Evet sürpriziniz neydi Aras Bey?
-Hadi gidiyoruz.
-E sürpriz diyodun.
-Tamam işte ona gidiyoruz.
Aras yoldan bir taksi çevirerek binmem için kapısını açtı.
-Nereye gidiyoruz?
Diyerek taksiye bindim. Yanıma oturup
-Sürprize dedim ya.
-İşte o nerde?
-Sen anlamıyorsun herhalde sürrppp-riiiiz.
Bakışlarımı baska yöne çektim etrafı izlemeye başladım sanki bu sokakları bilmiyordum ama napim az önceki olanlardan utancıma gözlerinin içine bakamazdım ki .
Aras taksiciye benim evimin olduğu sokağı tarif ettiğinde donup ona baktım .
-Eve mi?
-Sabret azcık.
-İyi madem.
Hazal biranda ortalıktan kayboldu napıyordu acaba. Çantamdan telefonu alıp mesaj attim.
"Hazal nerdesin kızım sen bunların hesabını eve gelince alıcam haberin olsun"
Cevap 7 dakika sonra gelmişti .
"Ali ile birlikteyim bebeğim geç kalabilirim evde görüşürüz öptüm ."
Bu kız tam bir deli.
Sokağa girdiğimizde taksiden indik.
Evin önüne gelince bahçeden içeriye girecekken kolumdan tuttu.-Ben eve gidicez demedim sürprize dedim Kabin Güzelim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATAK
Teen FictionKabinde aşk mı olur demeyin.Perdenizi açan eğer Aras ise heran herşey olabilir.Toprağı etkileyen Aras ukala bir baş belasıdır.Toprak ileride yapmak zorunda olduğu seçimlerin farkında olmadan Aras'a aşık olur.Peki zaman sizi aşkla hayat arasında seçi...