Aras'ın sözlerinden sonra adeta gözlerim ona kilitlendi. O da her zaman yaptığı gibi bana bakıyordu. Şu an oluşan sessizlik ve romantik ortamı filmlerde de olduğu gibi telefonumun sesi bozdu. Hemen gözlerimi Aras'tan alarak masanın üzerindeki çalan telefonuma baktım. Arayan Berrak'tı.
"Efendim" diyerek telefonu açtım.
"Toprak acilen konuşmamız lazım evinin oralardayım geliyorum."
"Bi sani.." dememe fırsat vermeden telefonu suratıma kapattı.
Aras ne olduğunu anlamaya çalışırcasına beni izliyordu.
Yanına gittim. Kaşındaki yara hâlâ kötü gözüküyordu.Kaşıyla uğraşırken.
"Aras üzgünüm ama hemen gitmen gerekiyor."
"Tamam da.Neden?"
"Bir arkadaşım gelecek çünkü."
"Anlamadım"
"Arkadaşım diyorum.Buraya geliyor. Gitmen lazım."
"Arkadaşın?"
"Napıcaksın ya bir arkadaşım işte."
"Haa anladım. Erkek arkadaşın sanırım. Kusura bakma ama gelsin tanışırız hem."diyerek sırıttı.
"Ya hadi git. Ne erkeği ya."
Tam o anda kapı çaldı.Berrak gelmişti. Kapıyı açtığımda beni es geçerek direk içeri girdi.
Aras'ın bulunduğu odanın karşısındaki odaya geçti. Kapıyı kapatıp peşinden gittim. Aras da şaşkınlıkla odaya geldi. Berrak "Bu da kim?" dedi."Merhaba ben Aras."dedi göz kırparak.Yavşak ya.
"Bir arkadaşım sadece."
"Ben de Berrak" diyerek karşılık verdi bir de.
Aras'a dönerek "Berrak yakın bir arkadaşım "dedim.
Berrak direk konuya girerek
"Toprak benim buraya niye geldiğimi biliyorsundur umarım.Konu Çakıl.""Hey o pislik ne alaka?" diye çıkıştı Aras.
"Sakin ol Çakıl Berrak'ın kuzeni."
"Evet benim kuzenim ve Toprak yüzünden bir kırodan dayak yemiş. "
Aras kapıya yaslanıp kollarını kilitleyerek sırıttı "o kıro benim." dedi."Haketti ama ve benimle olan birine dokunamaz ve birseyler hissedemez. Sadece o değil hiçkimse Toprak'a bir sey hissedemez."
"Toprak bu da ne demek? Benim neden bir sevgilin olduğundan haberim yok. Bir de en yakın arkadaşım diyorsun."
"Ne saçmalıyorsunu Berrak.Aras benim sevgilim falan değil."
"Her neyse.Çakıl neden o halde?"
"Ben Aras'la buluşacaktım Çakıl beni gördü ve yanıma geldi. Bir anda benden hoşlandığını falan söyledi. Aras'ta bunu duyunca biraz sert çıkmış olabilir ama Çakıl da eksik kalmadı baksana kaşını patlattı."
"Orada bırakıp gitmissin Toprak."
"Aras'ın kaşı cok kanıyordu ne yapıcaktım Çakıl'da da bir şey yoktu ayrıca."
"Sevgilini alıp giderken beni arayabilirdin. Bu durum karşısında seni affetmicem Toprak."
"Ya sevgilim degil almiyormu o kafan?"
"Ne bok yersen ye bir daha da kuzenimin etrafında dolaşma anladin mi beni?"
"İnanamıyorum sana Berrak gerçekten bravo."
Berrak kapıyı çarpıp giderken ona pencereden bakıyordum.
Aras bir anda beni geriye dönderdi.Şuan resmen burunlarımız birbirine deyiyordu. Çok yakındık. İnadına dibime kadar giriyordu. "Off" diyerek bir anda onu ittim. Ama bir işe yaramadı yerinde sarsılmadi bile hayvan. Bir elini duvara koyarak boynuma doğru eğildi.Tedirginlikle nefesimi tutarak yerimde duruyordum.Gözlerimi kapattım. Boynumda sıcak nefesini hissettim. Saçlarımın kokusunu ciğerlerine kadar çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATAK
Teen FictionKabinde aşk mı olur demeyin.Perdenizi açan eğer Aras ise heran herşey olabilir.Toprağı etkileyen Aras ukala bir baş belasıdır.Toprak ileride yapmak zorunda olduğu seçimlerin farkında olmadan Aras'a aşık olur.Peki zaman sizi aşkla hayat arasında seçi...